Přejít na obsah

Motor 1.4 16V 63 kW


biliv

Doporučené příspěvky

ve starych 120tkach se svicky vzdy dotahovaly ,,na ruku,, dokonce nas soused mel vymenu tesneni pod hlavou tak v ruce, ze to delal znamym za 200kc na dvore, v nedeli odpoledne a nikdy jsem ho nevidel s momentakem na srouby, vzdy to dotahl racnou a orechem a vsechna auta jezdila jak drak.. myslim, ze se z toho dela veda.. proste dotahnout svicky ,,na cit,, a hotovo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

presne toto mal tato na služobnom roomstri ráno keď vždy naštartoval motor chvílku brblal nejakých 10-15sekund niekedy aj zhasol potom znova naštartoval a už išiel ako má a to aj keď potom odstavený v robote nejakých 6hodin a potom už bezproblémov naštartoval, keď sa pýtal v servise že čo to spôsobuje tak mu povedali že je nejaká lambda sonda už opotrebovaná (neviem čím) a že tam je problém že zle to potom RJ zle vyhodnocuje. PS: občas som sa riadne smial jak mu to strielalo do výfuku jak niektoré závodné autá :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no práve že to mu to tak aj robilo, cez zimu keď bolo aj -10°C tak v pohode to naštartovalo bez brblania.....a ako štartuješ zapneš klučík nabehnú kontrolky počkáš kým pozhasínajú a vtedy štartuješ ?? ak nie tak skús počkať až zhasnú všetky kontrolky ja som to skúsil popár krát takto naštartovať a motor bez problémov naštartoval a vobec ani nebrblal, možno šťastie možno nie, za pokus to stojí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mam rovnaky problem ako Pelo222 - studene starty su tak na 2-3 krat. Auto chyti, ide na zvysene otacky (cca 1100) a po par sekundach sa zacne dusit, nereaguje na plyn a zhasne. Popri tom obcas streli do vyfuku a je dost citit benzin. Ked na 2-3 krat nastartuje, zacne reagovat na plyn uplne normalne a mozem jazdit. Ziadne ine prejavy niesu - spotreba v pohode, volnobeh drzi, vykon v normale .... Na VAGu naslo chybu 17536 - rada valcu 1 - system prilis chudy. Mam nabehane cca 130k (pri 120k bol robeny velky servis). Keby niekto vedel co s tym, bude rad za kazdu radu. Dakujem.

post-38395-0-85128500-1370041304_thumb.j

Editováno: , autor: pauliej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řada válců 1 - přeloženo znamená "1. válec", další "systém příliš chudý" = vstřikovač pro 1 válec dává příliš málo paliva, nebo je nějaká další závada v sání pro 1. válec. Kdyby to bylo jen lambda sondou, která je společná pro všecky 4 válce, hláška by byla "směs příliš chudá". Chce to začít PŘEMEJŠLET  a opravovat = změřit kompresní tlaky a zkontrolovat svíčky a vstřikovače - ne jenom slepě "napichovat auto na diagnostiku" a žít v bludu, že VAG je všemocný "čúdo", který všecko vymyslí za mě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Akurat dnes som si doviezol auto zo servisu. Ziadny senzor nevykazoval problem na VAGu, tak nakoniec zmerali tlak v palivovom systeme. Pred filtrom bol OK, za filtrom bol nizky. Pri garance pri 120000 kilometroch (teraz mam 130k) mi menili palivovy filter a pouzili nespravny typ. Nastastie to robili v tomto istom servise tak si priznali chybu a mal som to v ramci "zaruky". Snad to uz bude OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

tak ako si na tom lebo švagor má ten istý problém začal som od jednoduchších vecí - výmena sviečok, vzduch. filter, palivový filter, čidlo teploty, robí mu to stále štart na 5-8 krát tiež som myslel už len na tie vstreky drbol som mu do benzínu ten sajrajt čo ich má akože vyčistiť a furt to isté mimochodom tiež jazdí na plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

...tak hlásím "konečně" také PRVNÍ poruchu. :kol-26:  Po poctivých najetých 232.000km jsem před dvěma dny zjistil mírný unik chladicí kapaliny. Včera jsem to řešil v servise a našli jsme v levé části ve směru jízdy, u kolínka pod spojkou prasklou hadici. Výměna v mžiku. Nechal jsem nalít novou kapalinu a pak doplnit klimatizaci. Překvapilo mě, že po 7 letech provozu scházelo nepatrné množství chladiva. Odsáto 0.410 kg. Naplněno 0.575 kg. :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...