Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 motory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Zajímavá je výše točivého momentu u 1.4 TSI a 1.8 TSI = 250 Nm (u 1.8 teda ve větším rozsahu otáček).Edit: A kombinovaná spotřeba 1.4 TSI 103 kW = 5.3l, tak na to jsem skutečně zvědav, to mě přijde jako trochu sci fi. U mé 1.4 TSI 90 kW = 6.3l. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) znacne to ovplyvnil v mestskom cykle start-stop a rekuperacia, ale aj tak su tieto hodnoty sci-fi pomaly aj pre naftu... Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Tak jasně, mě spíš šlo o ty kola, detaily jako anténa a zrcátka na silnici skoro nepoznáš a já bych osobně řekl, že tohle jsou 16", ne 17" ale můžu se mýlit, páč jsem O3 v reálu ještě neviděl, takže si úplně nedovedu představit její rozměry. Každopádně je jasně vidět, že ty podložky na představení měly, páč tady jsou ty zadní kola hrozně zalezlý Na fotke su 17" Denom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 K rekuperaci - nemáš nějaké technické podrobnosti jak to bude v Octě fungovat? Start-stop fakt nemusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Rekuperace je snad u hybridu ne? Jak to chcete udelat u normalniho motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) "S výjimkou základních motorizací jsou všechny agregáty pro země EU vybaveny systémem Start-Stop a rekuperací brzdné energie (modely Green tec/GreenLine)." %20&WebID=129b0612-5519-415b-a543-fee4762450cb&Page=technology"]rekuperacia Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Ty nizsi spotreby mne velice potesili. Realna mne ve sluzebnim voze pro soukromo nezajima. Mne zajima ta papirova, takze jakekoliv nizsi cislo vitam Jinak mne netesi ze zmizela 1.8TSI/118Kw. Bojim se ze tahle nova verze 1.8Tsi bude priliz draha a ve spojeni s DSG bude o hodne drazsi nez nez soucasna kombinace. No uz aby bylo 7.1.2013. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Cjo, dík. Chtěl bych ovšem vidět reálný rozdíl ve spotřebě u stejného motoru s rekuperací a bez ní. To budou nějaké setiny litru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Tahle rekuperace není ta samá, jako u hybridních aut. Jde sice v principu o to samé, ale stejně je to jiné. Tady u škodovky (nehybridní) bude při každém brždění dobíjená baterka, tzn. obdobně jako např. ve formuli 1 systém KERS. U hybridů se vlastně každé brždění přeměňuje na elektřinu, která následně slouží pro další pohyb auta (tzn. je zpětně vedena do hlavní baterie vozu). A start-stop systém má své opodstatnění a je to jen o zvyku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 KERS je baterie Li-Ion článků, která slouží k doplňkovýmu pohonu monopostu = formule která používá KERS je de facto hybrid. Generátor slouží zároveň i jako motor, je celej polovodičově řízenej a má okamžitej výkon asi 60kW. Rekuperace energie u GreenLine bude sloužit jen k dobíjení akumulátoru pro doplňkový pohony auta, ne k jeho dalšímu pohybu. Pokud bude delším bržděním baterka auta dostatečně dobitá, nebude alternátor odebírat tak velkej mechanickej příkon z motoru = měla by v ten moment být o cca 1kW nižší okamžitě potřebná energie, odevzdávaná motorem. U agregátu s výkonem 63kW by to bylo snížení okamžitý spotřeby asi o 1,67%, u 100kW motoru to bude jen 1% (1kW je přibližný mechanický příkon alternátoru). Pravda, % k % a je to litr na 100km, ale tak daleko zatím ještě nejsme... S tím Stop/Start systémem bych se dokázal smířit, pokud by se dala jednoduše z místa řidiče nastavovat doba, po kterou od uvedení auta do klidu nechá elektronika motor blafat na volnoběh - dejme tomu v rozmezí od-do a nebo natvrdo celý systém vypnout. Neumím si představit, co by udělala fronta českejch řidičů, kdyby kolona stojící před semafórem měla čekat byť i jednu jedinou sekundu na auto, který by stálo první v řadě - a zrovna v momentě rozsvícení žlutý před zelenou by mu "chcípák" zastavil motor a celá fronta by musela čekat, než ho automatika znovu nastartuje. I ta jedna sekunda opoždění rozjezdu prvního auta na zelenou by vyvolala hromadný troubení jak v Jerichu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 A start-stop systém má své opodstatnění a je to jen o zvyku Záleží na jeho nastavení. Naštěstí soukromě, alespoň prozatím, moc nejezdím po městě, tak bych to i přežil. Ale co to udělá, když se přiřítím po dálnici z Brna do Prahy a na sjezdu z ní zastavím na červenou? Vypne mi motor? To se mě moc nelíbí. Můj názor na to celé je, že se zase pod kuratelou Bruselu vnucuje zákazníků něco, o co ve většině případů nemají zájem. Bez toho už auto nekoupíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 Tak zatim se tomu da vyhnout koupi automatu, ale desim se doby, az tohle ekokurvitko nekdo vymysli i pro automat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 http://www.autoforum.cz/technika/system-start-and-stop-nikdo-ho-nechce-vsichni-ho-maji/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 http://auto.pravda.sk/poradna/clanok/81-ak-nemate-start-stop-system-motor-na-krizovatkach-nevypinajte/ http://www.autorevue.cz/otazka-dne-jsou-systemy-start-stop-prinosem-nebo-zbytecnosti_1 http://www.auto.cz/systemy-stop-start-pomoc-nebo-brzda-66656 http://www.auto.cz/americane-se-dozaduji-bmw-bez-start-stop-systemu-68933 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Tak zatim se tomu da vyhnout koupi automatu, ale desim se doby, az tohle ekokurvitko nekdo vymysli i pro automat. U 1.8 TSI a 2.0 TDI v automatu bude.Co jsem jezdil se start-stop systémem v automatu,tam je to lepší jak v manuálu. Pokud to umí rychle nastartovat,tak to funguje dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 To s tou zelenou je podle mě nesmysl. Co tak vím, tak nikdo ani nepozná, že to auto startuje. Za prvé většina řidičů mi přijde, jak když se zelené lekne a neví, co má dělat, páč na zelenou se okamžitě rozjede jen pár jedinců, ostatní většinou teprve řadí jedničku a pak se lekne ten druhej toho prvního, že se rozjel a tak to jde dál a dál.. A ten, kdo se rozjíždí pomalu na oranžovou ještě, tak ten řadí ve chvíli, kdy na semaforu pro chodce padne červená nebo během oranžové řadí a na zelenou jede, což se auto stihne v klidu nastartovat Druhá věc zmíněná .. přijedu z dálnice, zastavím na semaforu a chcípne to. Myslím si, že auto má nějak ošetřené chlazení turba a pokud ne, tak bych si prostě to stop-start vypnul po cestě na dálnici a používal bych ho jen ve městě, kde to má smysl a dokáže to ušetřit palivo. Nic méně, v autech máme už teď tolik kravin, které tam nemusí být a jen snižují spotřebu a emise a samozřejmě se často kazí a stojí hoooodně peněz, aby na tom servis viděl a tohle bude bohužel jen další věc, která bude za chvilku ve všech autech a zvykneme si Buďte rádi, že ta věc jde zatím vypnout manuálně tlačítkem a není tam natvrdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 No jo, ale kdo má pořád přemýšlet, jestli vypnout támhleto, nebo zase něco jiného? Automobilky a EU se mě snaží vnucovat něco co nechci, auto se tváří být v některých případech chytřejší než já a nemůžeš s tím nic dělat. K tomu příjezdu z dálnice, samozřejmě ne každému se tohle podaří, ale zrovna u mě je to fakt. Dochlazování turba je v mém případě nejen olejem, ale i za určitých podmínek i elektrickým čerpadlem a chladící kapalinou. Kdo to ale ví, jestli v tomto případě to funguje, nebo ne? A stačí to, aby se v náhle zastaveném turbu "nespekl" olej? Člověk aby zase přemýšlel, jak dojíždět, nebo vypínat ten systém. Kdyby to šlo vypnout např. v menu MaxiDotu natrvalo, tak se není o čem bavit. Jinak počítám, že jednotlivé součásti (akumulátor, alternátor...) jsou sice podle konstruktérů na více startů připraveny (v tomto jsem poněkud skeptičtější, ale budiž) a tím pádem budou určitě i dražší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Nebo se veeelice brzo začne hledat nějaká vyfikundace, jak to ojebat i bez zásahu VAGem - něco ve smyslu mokrýho hadru, kterej jsme kdysi ve fabrice házeli kdykoliv bylo chladno na čidlo automatický regulace teploty v dílně naprosto nesmyslně umístěný přímo pod plynovej infrazářič - když se v dílně ochladilo, infrák se zapálil, čidlo se během minuty ohřálo a zářič vypnulo - a všichni na dílně klepali kosu jak v ruským filmu. Tak jsme čidlu zařídili studenej odchov a ejhle, bylo nám teplíčko. Pokud tedy koncern nevzdá svou debilní tvrdohlavost a navzdory €urohujerskýmu Údu nepovolí tyhle krávoviny deaktivovat trvale, a přitom Stop/Start systém bude respektovat například požadavek naplno puštěný klimy a nebude v tohle nastavení vypínat motor, co řidičům zabrání otevírat kousek okno, aby se v autě neudělalo nikdy dost chladno, což by vypnulo klimu - a povolilo fungovat Stop/Start sytému? Já se za nás Čechy vůbec nebojím, že by někdo na nic nepřišel... :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Ja se spis bojim, ze toto je jen zacatek jeste mnohem horsich ekosracek, co se na nas teprve chystaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Tak vo vo vo vo tom žádná, €urohujerskej Úd z Bruselský (_!_) se bude dál předhánět... Jde o to, co jim ještě dovolíme nám na naše hlavy nasadit a za co už jim nakopeme tu jejich vyžranou sádelnatou (__o__) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Kubo a ostatni: .............. jestli ste necetli ty recenze o START and STOP,....... tak je to rizeny treba az 70ti ruznejma hodnotama, pocinaje teplotou motoru, coz ta je prioritni bych rekl, posleze napetim akumulatoru, finkci klimatizace, ruznejma venkovnima teplotama az treba pro pripad dalnice kdyz je TURBODMYCHADLO rozpalena na maximu treba ......... takze urcite to maji promakany a urcite bych taky rek,... ze se to bude dat vypnout jak tlacitkem tak treba VAGEM ......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Nečetl jsem a nikdy jsem to neřídil tak díky za osvětu, teď už se ten systém zdá "přijatelnější" otázka, jak to bude fungovat ve skutečnosti já bych to uvítal, pokud to nebude ničit baterku a motor, uspoří to nějaký ten litřích nafty, tak proč ne ale pokud to bude mít špatný vliv na motor, tak to nechci ani vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 O vypínač se nebojím, ten tam je. Je vidět vlevo před řadící pákou ( "A" v kroužku a nápisem Off). http://www.auto.cz/s...d=50c7394c0f147V koncernu to dostane i Lamborghini Aventador 2013... http://www.novinky.cz/auto/281005-aventador-pro-rok-2013-opravdu-dostal-start-stop-a-vypinani-valcu.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Jo, majitel Lamborghini bude mit jiste radost, ze usetri par deci benzinu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.