Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

to rapidka- u Rapida, věř, že časem oceníš odklopnou celou zadní stěnu a ne jen víko jako u tolikrát pro úzký prostup u fabie sedan. Měl jsem dalece větší auto jako služební(A6ku) a i tam byl problém nacpat složený kočárek a to do clia vleze jen to mskne.

Dále se nemíním bavit o dalece vyšším pocitu "auta" .A taky preference měkkého korábu a nebo auta co se nebojí dálnice. Téma TSI ne TSI už nebudu řešit.

Testů a srovnání je dost na netu, viz auto.cz(ty ber s velkým odstupem-je to jako primácký autosalon)...

 

http://www.auto.cz/skoda-rapid-vs-citroen-c-elysee-peugeot-301-72927/foto?foto=5

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy si kope na svem pisecku....pro nas je Skodovka v naproste vetsine jasna volba a prodeje v cesku tomu odpovidaji. Pro kolegu francouze je Skodovka neco podradneho a jejich automobilky ve Francii jasne prevladaji. A svete div se, i Rapid i to C Elysse si sve spokojene zakazniky naslo. Ovsem pokud to clovek nevyzkousi, muze jen placat. Zeptej se lidi co maji Rapida a C Elysse a pak porovnavej...ovsem tady bych se spise zameril na OIII :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem měl to štěstí (smůlu) a potkal jsem C-Elysse na silnice .. z toho zadku se mi chtělo zvracet. Proti tomuhle autu vypadá Rapid náááádherně. 

 

I když podle mne 1,2 TSI do O3 nebude tak tragická volba. Sice obsah malej, ale zas auto váží tuším lehce přes 1200 kg. Takže by to nemuselo jet špatně. Jako závodník to nebude, ale na ježdění na chatu apod. cesty to bude stačit bohatě. Nebo hlavně ve městech ten motor bude dostatečný :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžu říct, že ten můj bedňák je váhou malinko pod OIII, 63kW a brzda to ROZHODNĚ není. Ani při plném naložení se neztrácí. Jasně chce to rozvahu při určitých manévrech, ale taky nejsem vemeno,vím co jsem kupoval. U OIII bych přimázl třeba za 77kw a ambienta+paket. Obchodník cukne na ceně a máš solidní brko. Ovšem to jde i u Rapa a stydět bych za něj, mít ho jak prioritní kategorii auta nestyděl. Já jsem na pořádný zadky tak mám co mám :kol-28:  :kol-28: :kol-28:  

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stočím to trochu blíž k tématu :

nemůžu si pomoct,ale kombíková O III je dle mého názoru (hlavně) zezadu o dost hezčí než liftback.

Teprve dnes se mi podařilo obě karosářské verze porovnat naživo.

post-33271-0-03439300-1365275704_thumb.jpost-33271-0-21100900-1365275714_thumb.jpost-33271-0-50259500-1365275722_thumb.jpost-33271-0-75489700-1365275734_thumb.jpost-33271-0-81764800-1365275746_thumb.j

Mám foto jen kombíku - bylo tam kolem moc lidí,tak se mi blbě fotilo.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rapidka:určitě se rozhodni sama a ještě se někoho zeptej,ale hledej odpovědi tam jako já když kupuju třeba elektroniku nebo sportovní potřeby..nezávislé testy a zkušenosti klasických uživatelů a zájemců o vůz,ne od prodejců či distributorů...možná napiš ještě na finá fóra..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S těma recenzema bych byl velmi opatrný. jsou tak z 99,5% tendenční a to buď mega hanící a nebo mega vyschvalující. Není nad praxi a co se např týká TSI motorů, tak o tom hodně slyším a vím, z toho megakvanta prodaných o Pawoukovi, KonGovi, pár blijících tady  a mne samotném koho znám o problémech takového ražení. Ostatním, kterým se zmíním že ho mám tak všichni "jo to jsem slyšel že je super" a jak se "vybliju" tak nevěří svým uším.... 

    Osobně si myslím a zkušenosti s řáááááááááááádkou aut je to i o tom daném kousku co se natrefí. Díly pro firmy vyrábí pár výrobců a kdyby se šlo do extrémutak se ty díly i potkají napříč firmama.

Sem tam se na tipcaru ukáže TSI s hodně pře 100000 km a co tu bylo řečí jak se to v 50ti kousne a nebo co. U mne ten můj střeček tím pádem "už" přesluhuje(54000). 

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě teda nejvíc na tom zadku liftbacku vadí ty "zkosené" hrany v části kde je SPZ..když se to na člověk dívá tak to vypadáá jak kdyby už to bylo nabourany..nehledě na to, že takovy nesmysly nejsou pro škodovky typycké..tam to měla být čistá linie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je k smíchu když se bere za úspěch ujetých 100 Tkm u TSI. Dneska na Primě byl Golf 1 s milionem km a jezdí stále. Moje O1 1,8 T je při 180 Tkm zrovna zajetá a jede jako za mlada. Takže pokud TSI ujedou 300 Tkm bez závady tak teprve se dá říct že něco vydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel bych se zeptat ohledne tonovanych folii na OIII. Mam pouze lehce tonovane skla, Sunset mi bohuzel nenabidli, jinak bych ho vzal, tehdy jsem o tom jeste nevedel a chtel bych vyssi stupen.

Ktere autofolie jsou lepsi - SunTek nebo 3M?
Dale by me zajimalo, zda tu ma nekdo zkusenosti; popr. jaky maji ohlas brnenske dilny, ktere provadi instalaci autofolii:
- www.autofolie-brno.eu/ (REVENA)
- www.renovacar.cz/ (tato spolecnost ma nyni akci na slevomatu - www.slevomat.cz/sleva/99067-tonovani-zadnich-skel-kvalitni-folii#)

Diky za reakce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

SunTek i 3M jsou velmi dobré firmy, nebál bych se ani jedné.

 

Akce na slevomatu nebrat, nesundavají okna, jen to nalepí tak, jak je auto poskládané. Sice se to nemusí stát, ale třeba jo .. že se ti to začne slepovat, když se stahují okna :)

 

Nevím sice kolik stojí Sunset na O3, ale myslím, že folie na okna stojí zhruba stejně nebo trochu více :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je k smíchu když se bere za úspěch ujetých 100 Tkm u TSI. Dneska na Primě byl Golf 1 s milionem km a jezdí stále. Moje O1 1,8 T je při 180 Tkm zrovna zajetá a jede jako za mlada. Takže pokud TSI ujedou 300 Tkm bez závady tak teprve se dá říct že něco vydrží.

Je škoda cokoli před podobnýma něco psát,ale asi jsi toho málo slyšel o době dětských nemocí a "taky spoustu" podělaných 1,8T. Psát dokola to nebudu, ale pokud jsi pojezdil takovou hromadu aut tak doufám, že víš že každý a to nejen motor se projeví v reálném provozu.

Taky jsem měl ve firmě felinu 1,3 co měla 0,5mil, švára měl felinu 1,3 s 0,4 a tchán má formana a tam se měnil už potřetí pokažený tachometr. A co byly 1,3ky jako takové než ke konci byly. Těsnění pod hlavou, rozežrané hlavy fridexem atd atd atd. A to tyto motory měly čas na vychytání od roku 1968.....do 2001 a pokračování ve fabii a OI.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, já to bral jako názor při objednávce auta. Dodatečná jsou jiná bečka. Totálky jsou věcí vkusu a potřeby výsledného efektu. U mne by to vypadalo jak parodie na pohřebák. V plánu to bylo bez sunsetu k dotvoření, ale sunset byl v paketu a tak z toho sešlo po testu narafičení zatmavení a folie šla na střechu před a za "panorámu".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám možná blbou otázku ,ale řeším problém s vyhřívanýma tryskama na přední sklo. Myslíte ,že vyhřívané trysky ohřívají trochu i vodu a následně teda i přední sklo ? Stojí to za 700,- ?

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vyhřívané trysky by měly tu vodu trochu ohřát, tím pádem by v mrazech neměla voda hned namrzat, pokud bys koupil nějakou méně kvalitní :) za 700 kč bych si to tam já osobně určitě dal :) ona škodovka na druhou stranu má celkem dobré věci za pár korun. I když ve finále to udělá třeba 10 000 kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem na favoritovi takovou vychytávku, a byla to oficiální výroba. Takový plastový mezikus,kterým protékala voda z nádržky na styl karmy a bylo to jako spojka hadic chlazení motoru. Voda byla ohřátá a jako teplá i vystoupáním teplejší nahoru jako v bojleru bylo tímto systémem prohřáté relativně velké množství vody v délce vedení asi 1 metr a doohřev byl dost efektivní. Z té vody se v zimě dobře hulilo a byla to mazárna.

        V době feliny jsem to už nesehnal a suploval obyčejným "namotáním" hadičky od čerpadla kolem hadice z motoru a zabalením pro co největší efekt. Byla to paráda...

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nechtěl bych se dočkat nacákání kapaliny ohřátý na teplotu skoro chlazení motoru (80-90°C) na promrzlý čelní sklo... Taky by to mohlo skončit totálním "mlíkem" skla rozmrdanýho tepelným šokem - ani čelní sklo proti tomu není imunní, akorát by se nevysypalo díky vnitřní bezpečnostní fólii...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...