Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Auto mělo být hotový do 14 dnů .. proto jsem s dobrým úmyslem peníze poslal. Ve smlouvě termín dodání není (moje chyba) opravdu mě nenapadlo ,že se přestane vyrábět motor (moje chyba)  Peníze mi pošlou podle mě zpátky a nechají si jen zálohu tím sem si jistej. Nebudou mi držet celejch  600 000 ,- to ani nemůžou. Zálohu zatím jo tu si nechat zatím můžou. Kdyby se třeba v MB někdo vyjádřil hned by to všechno bylo jednodušší ...

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude náhodou problém v dodávkách zadní víceprvkové nápravy? 1.8 TSI ji má jako jediná seriově! Že by shoda náhod? Taky je spousty 1.8 TSIček  na novinářské akce pro dealery  různé předváděčky atd. Je to jenom úvaha tak mě za to nepranýřujte.

Editováno: , autor: kačer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prave moc novych O3 s novym 1.8TSi mezi novinari neni, dostatek kloudnych testu jsem zatim nevidel az na par vyjimek (myslim, ze Janda), takze tim to jiste nebude...

Souvislost s multilinkem je nabiledni, nicmene tak moc by zase nelhali, aby zakryli problem s napravou problemem s dodavkou motoru, to by bylo asi "pritazene za vlasy"...

A mimoch. cetl jsem nejaky test tohoto motoru, kde psali, ze se nedomnivaji, ze se jedna o "novy" motor (jak se casto uvadi), ale prepracovany soucasny 1.8Tsi v takove mire, ze se jedna o motor zdokonaleny, vylepseny ale ne novy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co mě přijde divný je informace ,že se to prý netýká 1.8tsi DSG !! Už mi to řekli na dvou prodejnách. Dnes mi jeden prodejce tvrdil a to dost přesvědčivě ,že je motorů prostě jen nedostatek. 1.8tsi dsg prý k dostání jsou. To je přesně ono. Nikdo to neřekne ve škodovce na plnou hubu a pak vznikaj podobný dezinformace

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veril bych tomu, ze budou uprednostnovat zakazniky pro agregat 1.8TSi + DSG, je to idealni kombinace, VW hodne "dual shift" tlaci, je jasne, ze jen diky koncernu je tato prevodovka tak vpredu a zacali ji pouzivat i ostatni automobilky.

 

Z me zkusenosti opravdu povedena kombinace, u noveho auta bych nemenil, jen je skoda, ze vykonove motor trochu doplaci na konstrukcni omezeni 7DSG oproti 6DSG, ktera ma ovsem zase malo prevod. stupnu idealni vyuziti tohoto spickoveho motoru.

 

Ale pravda asi bude nekde spise v nejakem technickem problemu s "kvedlackovymi" prevodovkami, pokud to s DSG jde objednat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nová 1.8 TSI řady EA888 III.generace je "jen" výrazně zmodernizovaná 1.8 TSI řady EA888 II.generace,používaná např. v OII.
Tak u staré 1.2 TSI VW hodil problém s rozvodovým řetězem také na "technické problémy" u dodavatele. Jen aby to nebylo něco podobného. Skoro všechno sa na tom motoru (1.8) optimalizovalo (včetně napínáku rozovodového řetězu),tak jestli jim to někde "neulítlo". Ale to je jen spekulace. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

memory2: Pokud ve smlouvě nemáš datum nebo termín dodání, tak neuspěješ. Je pak jen na prodejci, jestli ti pro udržení dobrých vztahů dá slevu nebo výbavu zdarma. Já mám ve smlouvě, že cena je platná 10 týdnů, po té můžu, podle zákona, když nedodají vůz, odstoupit od smlouvy bez sankcí. Z Boleslavi ti přijde akorát, že je to mrzí, ale nic s tím nejde dělat. To s tím DSG jsem slyšel taky, osobně si myslím, že to má spojitost s multilinkem, protože VW Golf ho má od nížší motorizace, takže krátí dcery. Držím ti palce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem se bavil s technikem který dělal dříve v servisu Škoda a líčil mi jak na pravidelném školení MB k motoru 1.2 TSI dostávali info k rozvodům tohoto motoru. Konstrukčně děs a hrůza rozvody nezajištěné perem a drážkou ale pouze sevřením utáhnutým šroubem zajištěným lepidlem. Jenže stačilo malé protočení svěrného spoje a kolaps motoru byl hotovej. Takto koncerm šetří a věřil bych tomu že podobný problém bude u 1,8 TSi u kterého se taky použily úsporná řešení.

P,s. byl tu odkaz na test OIII která byla nakonec náhradní protože u prvního auta k testu došlko ke škodě. Nebyla to náhodou taky 1,8 TSI?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG :kol-43:  :kol-43:  :kol-43:

 

z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw

Editováno: , autor: headerTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když pomineme protažený řetěz,tak právěže napínák 1.8 TSI II.gen. měl/má zásadní vadu - "vylamování zubů",které brání jeho zpětnému pohybu... I proto asi existují jeho čtyři,nebo kolik,verzí.

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@headerTDI

dlouho jsem zde nepsal o mé současné značce a tak nevím proč jí sem zatahuješ.

Já jen žasnu nad tím kvantem problému s kvalitou u koncernu, to já nepamatuju z dřívějška a jako reference kvality je moje 1,8 - T již babička, ale po 14 letech bez jediný závady. To bohužel nyní neplatí a mám dojem že zákazníci jsou zkušební řidiči a to by tak nemělo bejt. Díky těmto informacím vybírám potencionálního nástupce v budoucnosti, ale podle současných poznatků to bude směr Japonsko nebo USA.

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel bych tady trochu usmernit mozna zacinajici OT diskuzi o nejakych katastrofalnich vadach 1.8TSi, je to dost rozplizla kauza, ktera jako obvykle ma nejaky zaklad, ale haldu polopravd a lzi, typu "jedna pani povidala".

Pro podrobnosti navstivte prislusnou vetev o tomto motoru na O2ce, kde si jiste dozvite vice pravdy. Je pravdou ze nektere motory postihl vicemene vetsi problem, ale statisticky podobne jako u jinych motoru.

Ja napr. mam MR2010, kdyz jsem navstivil servis preventivne (a sve auto vubec nesetrim!), zadny problem me nezjistili a opet vicemene preventivne me instalovali onu vychytavku nahrazujici problemove dily. Dle jejich slov (jeden z nejvetsich autosalonu Skoda v CR) nemeli zadny problem  na servisovane 1.8TSi, tak jak to bylo dost medializovano. SAmozrejme tim nechci rici, ze problem nebyl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wofe, ty tvoje dedukce to je věc... nechápu proč porovnáváš dva uplně jiný motory, nehledě na to si myslím že koncern si z toho vzal ponaučení..... ještě nám sem nahoď jak kia používá kevlarovej ultra řemen kterej vydrží všechno a kladky jsou na hřídel navařený aby se nehly.... OMG :kol-43:  :kol-43:  :kol-43:

 

z5 k tématu, pokud já vím tak 888 II.gen od audi na praskání napínáku netrpěla ne ? ja sem si myslel že na to tpěly 1,2 a 1,4 od vw

Nevíte někdo jaké jsou doporuřené výměny řemenu v 1.4TSI v O3 ? Snad to bude držák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak někde se spekulovalo něco kolem 250 000 km (asi tak jako u Fordího Ecoboost 1.0?). :kol-32: Nicméně jsem napsal do škodovky. Případnou odpověď sem pak dám.

Edit:Honza byl rychlejší,než jsem to stačil sesmolit. :kol-47:

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zcela jednoduše Patriku. životnost vozu (u jednoho majitele) je někde kolem 150-200t km max. To ten řemen i kladky vydrží. U dnešních PD naftových motorů byl interval na rozvody 150t km a benzíny jsou ještě o chlup dál (stejně i CR diesely). A v rámci testů agregátů se dělají i zátěžové zkoušky, kdy se komponenty nemění a jen se jezdí a jezdí dokud to jede a drží. A ty nájezdy jsou ještě o velký "fous" vyšší, než je udávaná hodnota ;)

 

Po deseti letech je třeba jej vyměnit, protože materiál postupem času ztrácí na vlastnostech a v extrému by mohlo dojít např. k napuchření atp. a následnému poškození řemenu, kladek či motoru samotného.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...