Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

zase debata o hovne, chtel sem to napsat nez zacla diskuze mezi honzou a mafrottem, ale tedka o duvod vic,.... HONZO, vyser se na toho zamindrakovanyho borce a mas to, prece nam za to nestoji,....... sry MANFROTO, ale nechapu te cim dal tim vic a troufam si ric ze nebudu asi zde jedinej .......... zamysli se nad tim ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odepsal mi prodejce že moje OIII je zaplánovaná do výroby mezi 14. a 17 .5  (hurááá) Upřímně je to pro mě lepší než informace ,že motory budou někdy po 22KT. Na poslední chvíli jsem udělal malou změnu a to že jsem zachoval označení motorizace. Nejdřív jsem jí tam nedal ale proč tam nemít TSI když to bude 1.8 :kol-31: Taky se mi zdá ,že 1.4 a 1.2  mají ten nápis celej sříbrnej a 1.8 má dvě poslední písmena červenou barvou (což by bylo fajn) ale nejsem si jistej. Ještě budu chtít aby mi tam prodejce nelepil tu jejich samolepku na zadní sklo (reklamu prodejce) nechci si nechat prznit mazlika hned nějakou reklamou..

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě budu chtít aby mi tam prodejce nelepil tu jejich samolepku na zadní sklo (reklamu prodejce) nechci si nechat prznit mazlika hned nějakou reklamou..

 

Ja teda som uplne alergicky aj na reklamy na ramcekoch pod SPZ. Keby mi niekto na nove auto zalepil nalepku, asi by som ho v tom salone statocne zvozil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: a tobě se od roku 2000 stalo, že by ti nějaká škodovka začala rezivět? Už jsem viděl spoustu O1 z roku 1996 a pokud nebyla nabouraná a neopravená, tak žádná nezačala reznout. Jediné co snad rezlo, tak byl blatník u F1 před FL, kde se usazovala za podběhem vlhkost a nečistota a pokud se to nečistilo, tak začal reznout blatník a práh za předním kolem. To je tak všechno.

 

mc2uba: To je naprosty nesmysl, zadni dvere Fabii je znama vada, byt se nevyskytuje tak casto jako blatniky a prahy a fakt to nesouvisi s montazi spz ani bouchanim dverma. :) Kdyby si to sam zpusobil montazi spz tak ti to na zaruku samozrejme nikdo nevymeni.

Je to porad plech i kdyz pozinkovany a staci aby soudruzi nekde udelali malou chybu a zrezavi to. Krome Superbu2 jsem uz co si pamatuju videl korozi uplne na vsech Skodovkach, ale samozrejme jsou to naproste vyjimky, kdyz pomineme F1 a O1, kde je to temer jistota, jen zalezi kdy se to objevi. 

Musím souhlasit s mikem_k. Nám rezly zadní dveře od FI Combi r.v.2004. A nebyl to ani jeden z výše uvedených případů. Začaly se objevovat puchýřky na laku a už to jelo. Opraveno na záruku.

 

Taky se mi zdá ,že 1.4 a 1.2  mají ten nápis celej sříbrnej a 1.8 má dvě poslední písmena červenou barvou (což by bylo fajn) ale nejsem si

jistej.

To se ti nezdá,označení je takto:

1.2 TSI

1.4 TSI

1.8 TSI

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: já když našim bral před rokem Fábii,tak mi byla doporučená 4letá záruka..a servis?? olej ve škdovce stojí 1litr přes 700,- :kol-28:  za to už mám skoro všechny 4litry,když si ho tam dovezu..a to platí pro všechny značky :kol-47: proč ušetřit,když můžeš mít materiál ze servisu za několikanásobek...trochu se kroť s tou reklamou.. :kol-28: ty co už byli na první výměně a naivně přifrčeli jen se servisní knížkou bez matrošu..tak ty moc neuklidníš...

 

Taky jsem koukal na ceník autorizáku kde bylo olej 1L 750Kč nicméně jsem si přinesl svůj olej a zaplatil jsem jenom práci a filtr a tenkrát to nebyla žádná paleta tuším něco kolem 500Kč. Když jsem přinesl svůj olej tak na něj koukl a řekl mi že kupuju zbytečně drahej že stačí 505.01 to že to není pravda není podstatný ale vtipný je to že já jsem měl 5L "drahýho" oleje za 900,-  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hold prodejem výdaje za auto krom pohoných hmot nekončí...hlavně se objednat dopředu,kdyby byly problémy,ať se dá sfouknout jinam..a kdo se má dobře,ať cáluje za jejich matroš,ale hlavně je neospravedlňovat..kdyby byla cena o něco dražšší,tak nad tím mávnu,ale několikanásobek..to už je zlodějna..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče dílů, samozřejmě, že originální díly jsou více naceněné. Jenže to jsou díly jiných fabrik, na které si škodovka po důkladném výběru, analýze a testech flákne svoje logo a cenu vynásobí dvěma, než seženete stejný díl od toho výrobce, co ten díl škodovce prodává. Ideální je vědět, od jakého výrobce škodovka bere a pak si ten samej díl koupit jinde bez loga škodovky. Také se dá nějaká koruna ušetřit například, když mám VW a ten samej díl koupím u škodovky levněji.

 

Co se týče zisků prodejců z prodeje nových aut, jsou naprosto minimální. Je málo lidí, kteří by si koupili auto bez slevy, většinou si očíhnou, kolik kde dostanou dolů a zatlačí na prodejce. Ten jim dá dolů ještě procento a prodá kus. Autorizáky jsou živy prakticky akorát z toho servisu.

 

Ale vraťme se tedy k O3....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s temi zisky bych byl opatrnej. Kdyz salon dokaze pri odberu min 10-ti aut za rok nabidnout slevu 18%, tak i tak predpokladam ze na tom neprodelal.

Takze predpokladam ze marze prodejce na aute je takovych 25%.

 

Takovoudle slevu maji vetsinou Leasingovky, proto neni divu ze pak davaji jeste na auto slevu kdyz si to vemete na splatky, pac auto kupuje leasingovka ta ma porad dost rozkmit aby  si tu slevu mohla vuci klientovi dovolit.
a Lesingovka vetsinou ty odbery dokaze naplnit.

Vy si domluvite 7% a myslite si jaky jste borec a pak Vam jeste nabidnou 50 tis kdyz to pujde na leasing. Klidne muzou pac lesingovce je to je to jedno ta to auto koupila treba o 100 tis mene takze si to muze dovolit.
A nemluvim tady jen o skofinu ale i jinych klienckych Leasingovkach, kteri zaruci odber tomu salonu.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to trochu jinak, při vyšším odběru už se nejedná o slevu prodejce, ale částečně i výrobce. Více jak 9% dnes těžko dostanete. Co se týče slev leasingovky, například při koupi auta NA LEASING sleva dalších 10 procent....v reálu se o žádnou slevu nejedná, zacvakáte to ve vyšších splátkách....Je to jen hezky podané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak kde a jak co, ja treba kupoval Clio manzelce a vyslo by mne stejne pokud bych ho zacvakal v hotovosti, nebo stejne pokud si ho vemu na uver. Konecna cena byla plus minus nejaky drobny stejna s tim rozdilem, ze ze na uver jsem ho mel k tomu jeste dobre pojisteny. Ale jak rikam v obojim pripade byla konecna cena z me penezenky stejna. Je to nepochopitelne ale je to tak. V hotovosti bych dal 214tis pres uver byla pocatecni cena 160  tis. Po splaceni po trech letech budu na 216,- kdbych rekl at mi ho daji za hotove za 160,- tak by to neslo.

Ale at je to jak chce tak neverim ze meaze prodejcu jsou male, nejsou to rohliky, takze musi prodejem zaplatit provoz, a spis se salony rozrustaji nez aby krachovali, ano je v tom jeste servis ale i tak. Proste podle mne pod 25% nemaji. Tim ale nerikam, ze by si clovek dokazaů vydupat 15%. Urcite maji i salony nejake dohody kam az muzou za jakych podminek jit a maximalni hranice i i rizena skodovkou.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je to trochu jinak, při vyšším odběru už se nejedná o slevu prodejce, ale částečně i výrobce. Více jak 9% dnes těžko dostanete. Co se týče slev leasingovky, například při koupi auta NA LEASING sleva dalších 10 procent....v reálu se o žádnou slevu nejedná, zacvakáte to ve vyšších splátkách....Je to jen hezky podané.

K tomu čachrymachry s DPH a cena je na světě. Víc jak 9 jde, ale to už musí být pro Š-A vážený prodejce a šáhne si na něco co by se dalo nazvat bonusy a tím si zahojí sem tam poskytnutou nadstandartní ústupkovku.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak kde a jak co, ja treba kupoval Clio manzelce a vyslo by mne stejne pokud bych ho zacvakal v hotovosti, nebo stejne pokud si ho vemu na uver. Konecna cena byla plus minus nejaky drobny stejna s tim rozdilem, ze ze na uver jsem ho mel k tomu jeste dobre pojisteny. Ale jak rikam v obojim pripade byla konecna cena z me penezenky stejna. Je to nepochopitelne ale je to tak. V hotovosti bych dal 214tis pres uver byla pocatecni cena 160  tis. Po splaceni po trech letech budu na 216,- kdbych rekl at mi ho daji za hotove za 160,- tak by to neslo.

...

Je to vo tom, že na poutači je veeeelikým písmem napsáno "Cena už od ..." a číslovka je lákavě nízká, zatímco dole pod čarou je co nejdrobnějším písmem to jde doplněno "Při financování Voráček&Pažout Financ Group". Za hotový dostanete cenu z katalogu výrobce a prodejce inkasuje provizi/marži v podobě slevy od výrobce, na lízák přitom dostane to samý - a ještě k tomu provizi od financial groupy za sjednání úvěru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od ledna spadnul prodej osobnícj aut o 16% tak chvilku počkejte a slevy budou padat do klína. Sám vím jaké jsem dostával v Německu na začátku této krize kdy byl razantní propad prodeje aut. Protože prodejci chtěli přežít tak rabaty byly neskutečné. Pak šrotovné to zbrzdilo, jenže to u nás nyní nehrozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to jedna,nikoli jediná věc. Spousta lidí na přelomu generací "utekla" k Hjondee a Kii. A zároveň fleetoví už starou nebrali v očekávání minimálního(praxe ukázala nulového) cenového rozdílu.

Ovšem fabii se nedivím, tam ji přelezl bedýnkář a nebo šli někteří buď do Rapida a nebo opět Hjondee nebo Kia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...