Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

...někde na fóru jsem viděl dotaz na stav nabití baterie a ten se zobrazuje tlačítkem 0.0/SET pod přístrojama dlouhým podržením při vypnutém zapalování, jenom čas a stav baterie...návod je zavádějící, odkazuje na tlačítko 6 ale na nesprávný obrázek a stránku, aspoň teda u mě...ano nastavení je pouze přes rádio, ale např. teplotu oleje vůbec v nabídce nemám...

 

 

Hm,tak to je tedy dobrý... Teď se na to zrovna dívám. Správně tam tedy má být "Stiskněte tlačítko 6,obrázek č.2,na straně 8" a ne "obr.č.9 na straně 26"...protože tam je páčka stěračů... Do háje,kdo se v tom má vyznat??? :kol-44:

už jsem to včera předával do škodovky na patřičná místa. ;)

 

Patrik: ne každému se to zamlouvá ;) A kdyby všichni výrobci nabízeli stejné věci, tak si pak koupíš co, aby jsi se odlišil? Trakař?  :kol-28:

Editováno: , autor: Honza9007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tady neco z WORTHU ..... kdyz je tohle styling kit, tak jak bude muset vypadat RSKA ;) ...... je to mrda uz tedka a jeste k tomu ta cervena,... no proste SUKEZNI ;) jenom je pravda ze ten predni spoiler je trochu moc vystouplej, nebo jestli to tak zkresluje fotka :( nevim no,... se to bude dobre drbat ;)

 

,, K výbavě patří mřížka chladiče v třpytivé černé barvě a červenočerný přední spojler. Vnější zpětná zrcátka a střešní lišty jsou třpytivě černé, zadní difuzor je v červené a černé barvě. Octavia Sport-Combi je postavena na 18 palcových kolech  Turini v matné černé barvě. Sportovní výraz v interiéru podtrhují červeně obšívané černé sportovní sedačky a aluminiové pedály. "

 

 

post-58977-0-91931900-1368012994_thumb.j

 

 

 

 

a tady jeste RAPID SPORT ikdyz vim ze to sem nepatri ;) vypada pekne,jen skoda ze nepujde do vyroby si myslim ;) koncovky vyfuku ala OIII RS predni xeny ala SUP II FL ...... takovy lego to je :D co nasly to doimplatovaly :D ale je to pekny jako celek ;)

urcite bych se nezlobil ;)

 

,,Vůz je nalakován v metalických barvách červená Corrida a šedá Steel. Sebevědomě a osobitě stojí tento sportovní vůz na 19 palcových kolech z lehké slitiny. Předek vozu okouzlí spojlerem a mohutným otvorem pro přívod vzduchu. Velkoryse dimenzované blatníky a masivní prahy podtrhují vnější vzhled vozu. Další sportovní prvky přidává záď vozu s výrazným nárazníkem a dvěma integrovanými koncovkami výfuku. Spodní zakončení tvoří obvodový karbonový rám. V interiéru sportovní vzhled pokračuje například v podobě sportovního volantu, sedaček Recaro a osvětlených prahových lišt. "

 

 

post-58977-0-36307200-1368013142_thumb.j  post-58977-0-91901800-1368013155_thumb.j  post-58977-0-77110400-1368013178_thumb.j  post-58977-0-52080100-1368013188_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mě se ten spojler na O3 líbí :) sice je to jenom lízátko, které bude stát tak 5000 kč, které se nalepí na původní nárazník, ale vypadá to dobře :) a když si představím, jak to bude vypadat dobře tak 3 cm nad zemí, když se O3 položí díky podvozku, tak luxus a v zimě nebude potřebovat opravdu pluh, páč si cestu prohrne sama :D

 

Spíš by mě zajímalo, jak vypadá zadek, na předku jinak nic nového není :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... verim ze bude mit uspech vetsi nez OI, ktera svymi prodeji a delkou vyroby byla primo neskutecna  :)

Těžko - už jen vzhledem k filozofii "Používat 5 let a pak dát do šrotu", na kterou pomalu ale jistě začíná najíždět i koncern... Už OII ani zdaleka neměla takovou zásobu životnosti konstrukce, jako OI - a u OIII to je ještě horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když si vezmu že za 14 let co mám mojí O1 1,8 T SLX jsem vyměnil pouze jedno vadné čidlo teploty vody a dále jen spotřební materiál tak klidně prohlašuji že starou dobrou O1 nikdy nic dalšího nepřekoná ve spolehlivosti. V roce 1999 Škoda nešetřila a snažila se získat max počet spokojených zákazníků na celém světě. Jenže od roku 2001 začaly první úspory a dnes je to přímo šílený a osobně bych do OIII nikdy nešel. Prostě za to bych svoje pracně vydělaná many nedal. Jsou jiní výrobci než koncern kde tak šíleně nešetří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...