Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ale neni to az tak pravda - staci se podivat, kolik stala OII pred nekolika lety. Je to spise tim, ze celkova cenova hladina aut u nas za posledni roky vyrazne klesla a existuje tak rada alternativ, ktere lze poridit za nizsi ceny bez nejakeho zasadniho kompromisu ve velikosti nebo vybave auta. A tim se i zmenilo vnimani ceny.

Napr. moje aktualni OIII, ktera je +/- par jednotek tisic Kč za stejnou cenu jako me byvale OII, je znatelne lepe vybavena.

 

Přesně tohle jsem tím ale myslel... protože cena je relativní... sice OIII stojí podobně jako předtím OII - respektive je dokonce o něco levnější...  ale za menší peníze je dnes už spousta jiných "jakš-takš" dobrých aut....  

 

Takže pokud nějaká větší firma (třeba banka, nebo nějaká stavební firma) bude chtít obměnit vozový park - řekněme pro řadové managery (referenty, obchodní zástupce atd.), prostě pro ty, kterých je dnes plná D1 v OII kol1 , tak už dneska nepořídí automaticky OIII v TDI, jako dřív bylo zvykem, ale bude se koukat i jinde, aby ušetřila. Takže se tento segment rozmělní mezi modely co jsem uváděl jako příklad (viz.víše)....

 

Samozřejmě koncový zakázník, která má rád škdovky, má teď OII a je spokojen, si zase pořídí OIII a bude (předpokládám) zase spokojen... :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U některejch doplňků výbav se čeká, až se "nakupí" objednávky, aby se vyplatilo od subdodavatele objednat "velkobalení" a dejme tomu celou dávku například tisíc aut s podobnou verzí/kompletem výbavovejch prvků smontovat najednou. Jednak je s tím menší bordel při přípravě montáže, druhak je menší chybovost při finální montáži na samotný lince - montéři se nemusejí po každým kusu "přeorientovávat" na jinou, podstatně odlišnější verzi vejbavy. Prostě hodně zhruba řečeno "v pondělí se montujou socky a v úterý Ambiente s plnou palbou".

 

Někdy je ale na vině dlouhý dodací lhůty právě subdodavatel, kterej buď nemá tak velkou kapacitu svý výroby, nebo to čekání způsobí zprostředkovaně přes subdodavatele jinej člen koncernu, kterej si danej sortiment "předrezervoval" pro sebe - viz třeba přechodnej výpadek výroby oktávek 4x4 kvůli tomu, že si prostě veškerou dostupnou kapacitu výroby spojek Haldex pro určitou část roku výhradně pro sebe zabralo Audi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaký to má důvod ?

Důvod si můžu domýšlet, ale odpověď prodejce na podobný dotaz: RS se skutečně čeká 5 měsíců, alibistická odpověď výrobce je, že se neočekával takový zájem o tento model .. Ani klasická Octavie na tom není lépe, zejména když jí vybavíte některým z nových asistentů (TRAVELLER, adaptivní tempomat, atd..) může se termín dodání prodloužit na 3 – 4 měsíce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prý se chystá verze OIII Kupé...měla by konkurovat i VW CC viz článek:

 

http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-kupe-coupe-cc-dd2-/ak_aktual.aspx?c=A131211_170222_ak_aktual_fdv

 

Nejvíc mě pobavila orintace modelu na mladé ... už vidím, jak si běžím ve 20letech z peněz z letní brigády koupit auto za 600 tis ...abych byl "in"  :kol-27:

Editováno: , autor: Napalm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavé, proč ne, ta progrese tudy opravdu vede...začal MB a všichni prémioví jej následovali....

 

nicméně O III v liftbacku už nyní z boku připomíná více kupé než sedan a tento boční profil vlastně drží s malými změnami od O I

 

tedy zkrátit zadní převis, snížit záď, střechu a coupé je na světě, bohužel pp. na úkor prostoru v kabině a hlavně v českém kufru.... osobně bych tipoval na na otvírání kufru i se sklem, škodovka s tím má dost zkušeností a Češi na sedanovité otvírání kufru moc nedají, leda že by v ŠA využili patentovaný Twindoor i u dalšího modelu, což by O III Coupé cenově jistě posunulo k CéCéčku minimálně cenou...

 

na mladé nečechy to bylo myšleno, je třeba si uvědomit, že Český trh je pro ŠA jen 7 % z celkové produkce !!! tedy až na prestiž zanedbatelným trhem....

 

popravdě jsem ale nečekal, že se naše Policie dočká tak brzy O III a dokonce i s Black paketem (černá zrcátka jako u RS  :kol-28: ), když mají v zásobě ještě O II

 

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prý se chystá verze OIII Kupé...měla by konkurovat i VW CC viz článek:

 

http://auto.idnes.cz/skoda-octavia-kupe-coupe-cc-dd2-/ak_aktual.aspx?c=A131211_170222_ak_aktual_fdv

 

Nejvíc mě pobavila orintace modelu na mladé ... už vidím, jak si běžím ve 20letech z peněz z letní brigády koupit auto za 600 tis ...abych byl "in"  :kol-27:

no za 600 t. by mohla vážně konkurovat, ovšem asi jen tou cenou .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znovu to napíši. To tu bylo a nejen tady prndů jak se ta předražená kisna nebude prodávat. A ejhle. Ona ta očesaná bedna plná šetření a úspor ukázala, že i přes viditelné šetření zůstává autem s vysokou hodnotou, je "betelně" udělaná a je právem tam kde je.

A nejen u nás, kdy je v nejen v cenové konfrontaci s Golfem, je tím kdo má asi "vyšší" image, myšleno auto co nenosí už v názvu "lidovéauto" vyhrává právě Octa. 

Editováno: , autor: KubinoPv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...