Přejít na obsah

Studený start


fifa

Doporučené příspěvky

Zdravým vás.

četl jsem všude o špatných startech na teplém motoru,ale mě trápí pravý opak.

za studena až tak na třetí pokus no a pak už úplně normální start.provedl jsem výměnu svíček,vyčistil škrtící klapku,výměna filtru a nic.na vagu se taky vůbec nic neukázalo jo a ještě jsem dobil baterii.proosím poraďte mi co stím

1,4 MPi,50kw r.v.2000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal - na VAG žádná závada

- čidlo teploty měněno před 10 000m najeto (135000)

- zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby

nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km

tak ho ale vyměním a budu zase informovat

zatím díky za vaše názory -_--_-

Editováno: , autor: fifa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal - na VAG žádná závada

- čidlo teploty měněno před 10 000m najeto (135000)

- zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby

nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km

tak ho ale vyměním a budu zase informovat

zatím díky za vaše názory -_--_-

Ten filter môže byť zaneseny mohol si niekde natankovať špinavy benzin ak si ho už menil neda sa vyčistiť ?Čidlo môže byť tiež zle ačo vstreky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal - na VAG žádná závada

                    - čidlo teploty měněno  před 10 000m najeto (135000)

                    - zkoušel jsem jet na cca 4500 ot. no a kolísání motoru,jak kdyby

                      nedostatek benzínu - ale filtr benzín. jsem měnil ve 120 000km

                      tak ho ale vyměním a budu  zase informovat

zatím díky za vaše názory    -_-  -_-

Ten filter môže byť zaneseny mohol si niekde natankovať špinavy benzin ak si ho už menil neda sa vyčistiť ?Čidlo môže byť tiež zle ačo vstreky?

vstřiky by měly špatný vliv na studený start? Protože po dalším startu vše ok.Jen ten první studený.ale i tak díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po výměně čidla chlad.kapal. žádná změna,znuvu pořádně projeto po dálnici na 3500 - 4000 ot.(praha - brno) napíchnuto a sporadická závada 16556 bohatá směs.Jak jsem si to tady našel tak každej jen vymaže závadu a jezdí dál.To se mě ale nezdá,přece musí být nejaká příčina.Zkuste mi ještě poradit.díky -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

pro fifa:koukal jsem ti na tu závadu a je to 16556 řada válcú 1:systém odměřování paliva-systém příliš bohatý, a doporučuje se zkontolovat:kontrola vedení,kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem,kontrola regulátoru ltaku paliva,kontrola tlaku v palivovém systému,číst naměřené hodnoty 030 .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro fifa:koukal jsem ti na tu závadu a je to 16556 řada válcú 1:systém odměřování paliva-systém příliš bohatý, a doporučuje se zkontolovat:kontrola vedení,kontrola lambda sondy a lambda regulace před katalyzátorem,kontrola regulátoru ltaku paliva,kontrola tlaku v palivovém systému,číst naměřené hodnoty 030 .

děkuji,no a doufám,že ten porušenej kabel někde najdu.už tomu vše nasvědčuje,že je to vedení.dám potom vědět,ještě jenou díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Mám fabku 1,4 Mpi. V poslední době se jí občas při studeném startu "nechce". Na první nastartování se jakoby dusí a ani přišlápnutí plynu tomu nepomůže. Při druhém startu už je to v poho. Sice je to asi nějaké bl.., ale žere mě to. Nevíte někdo odkud vítr fouká???? :help::help:

Editováno: , autor: colins
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj Kluci.

Mám stejnej problém. Má fá.. 1,2 47 KW startoval do nedávna pohodově. Ale co začlo to sichravé počasí tak první strat u studeného motoru je hodně špatný. Když klíček podržím delší dobu, tak naskočí, ale s obtížema. Jinak většinou až napodruhý a v obou případech to ptovází "propad" jako by to chtělo chcípnout a pak se to opět rozjede. Motor se při tom dosti zavibruje. Poraďte. Jinak mám rok výroby 2005 kombík, 91.000Km najeto a v 90.000Km byl v servisu a nic mě neříkali, že by Vag něco ukazoval.

Předem díky za odpověď.

Chemik1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky stejný problém asi tak necelý měsíc. Při studeném startu mě to napoprvé buď nenaskočí a nebo jakoby naskočí tak dva válce a ostatní se po chvilce přidají. Jinak napodruhé to chytne hned. Vyměnil jsem původní svíčky Brisk silver za Brisk Platin a problém přetrvává. Teplotní čidlo a vzduchový filtr byl měněnej tak před 3 měsíci. Vag nic nepíše. Motor 1,4 55kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam asi stejny problem, ktery ted momentalne odkladam. Udelal jsem vymenu z jineho auta:

- cidlo tepoloty

- zapalovaci modul

- svicky

- prehrani sw RJ motoru

- vycisteni skrtici klapky + nastaveni

Posledni vec, ktera zbyva (aspon myslim) je CIDLO NASAVANEHO VZDUCHU. Nemam to ze svy hlavy, ale zni to celkem logicky. Jediny problem je, ze mam ve Fabii jeste cidlo z Feldy, ktere je drazsi nez u Fabie - proto jsem ho zatim nemenil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem provedl zkoušku. Vždy ráno nebo po delším stání to nechytne hned na poprvní, ale až na podruhé. Proto jsem šel ráno zastartovat a jakmile to napodruhé chytlo tak jsem hned motor vypnul. Počkal jsem 2hoďky šel znovu startovat a chytlo to napoprvní. To je velice zajímavé, protože teplota motoru byla úplně stejná. Ještě mě napadla jedna možnost. Dá se nastavit tlak na palivovém čerpadle? Trochu přidat a vyzkoušet to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mal som tiež problém so studeným štartom. Mám Fabiu 1,4, 50 KW, r.v.2001. Chyba sa nevyskytla hneď, ale v priebehu asi jeden a pol roka som zisťoval, že štartovanie nie je čisté. Až sa to dostalo postupne do štádia, že som nenaštarrtoval na prvý krát, ale až na druhý, prípadne tretí a motor pritom išiel akoby na dva, či tri valce. Robil som čo mohol. Obvolal som snáď všetky servisy v republike a všade mi povedali niečo iné. Pripisoval som to studenému motoru. Hľadal som chybu v káblovačke, vymenil som čidlo teploty, vyčistil trysky, vymenil palivový filter, lambda sondu2 (na počítači vykazovala závadu) a stále nič. Keďže nie som odborník na motory, snažil som sa na to prísť sedliackym rozumom. Spomenul som si, že toto isté mi robilo na Škode 120, keď dlhšie stála. Vtedy stačilo natlakovať ručným čsrpadlom a auto naštartovalo v pohode, pretože čerpadlo neudržalo potrebný tlak. Ale na Fabii nie je ručné čerpadlo a ja som nemal potrebné prístroje na meranie tlaku, tak som to nechal na odborníka. Ten bol tiež s autom aj v servise skontrolovať, či nie je chybná riadiaca jednotka a tam mu povedali, že načo chodí do servisu s dobrým autom! Nakoniec zmeral tlak čerpadla a zistil, že pred štartom nemá potrebný tlak a ten sa dá na potrebnú hodnotu až po chvíli chodu motora. Vymenil v čerpadle (to sa nachádza priamo v nádrži pod sedadlom) nejaký podtlakový ventil a bolo po závade. Neviem, ako sa tá súčiastka presne volá, ale je to taký valec, podobný palivovému filtru. Rok a pol nervov mám za sebou! Možno že niekomu s mojou skúsenosťou pomôžem. Ak áno budem len rád. Ak niekomu moja rada pomohla, nech mi napíše na meil reguly@centrum.sk. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau kluci,

mám předpokládám stejný problém, jako vy... V létě auto startovalo bez problému, v pořádku, ale nyní jak se snižuje teplota, auto stojí venku celou noc, tak když ráno jedu do práce kolem 6.hodiny, objevují se problémy. Auto nastartuje vždy na poprvé, ale nedá se s ním ihned 10 sekund po nastartování vyjet. Pokud vyjedu, autu začnou různě kolísat otáčky, je líný a jakoby chtělo chcípnout - dusí se. Pokud nastartuji, počkám cca 2 minuty, tak potom mohu vyjet a auto je bez jakékoliv viditelné závady při řízení.

VAG nepíše žádnou chybu:(

Do této doby bylo vyměněno:

2x svíčky, 2x olej, teplotní čidlo.

Jedná se o motor 1.4 16v 74kw, 2001, najeto 106 000, ručička teploty motoru bezproblému po několika km stoupne doprostřed

Editováno: , autor: technikus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...