Luďa Vloženo 30. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2011 Prvně dolejt, normálně jezdit, zkontrolovat a uvidíš co se bude dít. Pokud bude mizet začít hledat kam. Buď někde poteče nebo ti může prosakovat zkrz těsnění pod hlavou do voleje-kontrolovat jestli nepřibejvá olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomes001 Vloženo 4. leden 2012 Sdílet Vloženo 4. leden 2012 Tak jsem na to přišel. Nebylo zacvaklé horní koleno chlodiče a teklo to ven. Docela se mi ulevilo, že nemusím tělat hlavu těsnění. Dolil jsem kapalinu a už se drží. Takže je to OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomes001 Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Tak problém je zpět. Dnes zase svítila kontrolka vody...ubyla...jde jasně vidět že to teče tím horním kolenem u chladiče. Zacvaknutý byl, ale nedrží moc pevně, docela se viklá. Měl jsem vytahlej o-kroužek a ten vypadá ok. Nevím, ale asi se v tom někdo hrabal. Je tam klasický kulatý o-kroužek vnějšího průměru 40mm a tloušťky 4mm. Je to origo? nemá tam být něco jiného? Jde koupit samostaně to plastové koleno? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dudaadam Vloženo 5. leden 2016 Sdílet Vloženo 5. leden 2016 Ahoj, chtěl bych se zeptat. Vzhledem k tomu, že mi zřejmě zamrzlo auto, po nastartování strašný hluk řemenu a nefunkční dobíjení. Z toho jsem usoudil, že byla zamrzlá vodní pumpa. Tolik moje diagnostika . Vypustil jsem obsah chladícího okruhu, stejně tam byla zřejmě jen voda. Pak jsem koupil 2l chladící kapaliny tu nalil jako první a poté dolil vodou. Vzhledem k tomu, že objem chůadiče pro 1.4 MPI je cca 5,6l a má se míchat na 40% koncentraci (tedy 2,24 l chl. kapaliny na -25°C), říkal jsem si, že 2l bude stačit tak na -20°C. Předpokládal jsem, že když to projedu pořádně všechna chladící kapalina se dobře promíchá. Nyní jsem to měřil a naměřil jsem sotva -10°C. Otázka zní, je dobrý předpoklad, že se všechna chladící kapalina smíchá sama, nebo může být vlivem zamrznutí poškozená vodní pumpa i když neteče a nebo mám prostě nekvalitní hustoměr??? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Zdravím všechny.Mám problém s chladící kapalinou,přesněji s vyrovnávací nádržkou.Každý druhý rok,se mi udělá na kontaktech v nádržce nějakej nános a v zimě mi bliká kontrolka chladící kapaliny,protože kontakty navodí.V nádržce se udělá i pruh ve výšce hladiny ,alekapalina je přitom čistá. Nádržka se musí demontovat a vyčistit.Nevíte čím to je?Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Ahoj tak pokud je to jak píšeš,že kapalina je čistá,tak nechápu od čeho se ti dělá ten pruh. Co tam leješššš? Chladící kapalinu vypust,nalej vodu a den jezdi jen z vodou,nech se vše pročistí.vymontuj nádržku a pořádně ji propláchni jarovou vodou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Kolega mi říkal,že to dělá ,,růžová,, kapalina kterou používám a že mám dávat fialovou.Nikde jsem to ale ještě neslyšel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 Ale velký hovno fialovou. Ten tvůj kolega autům rozumí asi jako koza marcipánu - daleko spíš máš prasklinu v těsnění pod hlavou a do kapaliny foukají plyny z některýho válce spolu s motorovým olejem. Je to ale maličký a toho oleje projde málo - jinak už bys dávno nejezdil, respektive by se to projevilo daleko hůř. Nechej udělat výměnu těsnění a kontrolu palice spolu s přeměřením těsnosti a rovinnosti dosedací plochy. Sice to bude nějakou tisícovku stát, ale zmizí to zasírání nádobky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vitezslav2 Vloženo 9. Únor 2016 Sdílet Vloženo 9. Únor 2016 (editace) To mi před nějakou dobou dělali nové a rovnali hlavu... Editováno: 9. Únor 2016, autor: vitezslav2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Čočkyn Vloženo 14. Červen 2016 Sdílet Vloženo 14. Červen 2016 tak asi špatně, já jsem tohle dělal taky u své F1, nechal jsem rovnou dělat hydroštely a všechny věci kolem, když už je dole hlava, nové šrouby atd...sice to stojí ale máš klid...otázkou je si spočíst jak dlouho chceš auto mít a zda se Ti to vyplatí, určitou dobu se i s tímhle dá jezdit.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 Prečítal som celú tému Chladící kapalina mám Fabia 2005 69 000km ešte som chladiacej kvapaliny ani raz nedolial (nebol dôvod,nechýbala)kvapalina má mrazuvzdornosť do -34 merané refraktometrom asi najpresnejšie meranie,Ph je 8 akurát som nemeral vodivosť nemám po ruke multimeter ale aj na to sa chystám takže podľa mňa výrobca vozidla aspoň u mňa nezavádza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 co nezměříš, je stav antikorozních přísad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gtride Vloženo 9. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2017 antikorozne prísady a ich funkcia by sa mala vyjadrovať podľa Ph ak je roztok zásaditý od 7-10Ph,ak je kyslý t.j. menej ako 7Ph antikorozne prísady už nefungujú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.