jar.ka Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 4/1994-95 přijímač v Žatci ,potom PŠ na Grábštejně v Hrádku nad Nisou a zbytek v Lounech. Zařazeni psovod (v případě války velitel obrněného vozidla) V Žatci v kterých kasárnách? Já tam byl také jako psovod u PVO, VÚ 2478. Ale 5.1.1993 - 23.12.1993 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jelen10 Vloženo 17. Únor 2011 Sdílet Vloženo 17. Únor 2011 nástup říjen 93 vú 3866 mikulov spojrota,čvo 602 spojař radista,dobrá zašívárna pohodová vojna,ale zabitý rok přijmač 3měs vú 6186 kroměříž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladi Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 VU 4837,2.MR Janovice nad Úhlavou,říjen 98-září 99,VDR BVP 2 Příjímač ve Stříbře... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mafy.007 Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 VÚ 4450 Michalovce (04 - 10/1982) PŚ velitel bigoš-družstva, VÚ 8015 Stříbro (10/1982 - 04/1984) - totéž..... dodnes mi ty dva roky života chybí, škoda jich (..a byl to vůbec život ?!!) Mafy.007 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sněhova vločka Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 ja byl 2002 nejdriv Olomouc Hejcin a pak Pardubice letiste....nadhernej rok zivota...rok dovoleny pred duchodem jedna pecka a ridic UAZe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mesr Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 (editace) PVC 03 přijímač Olomouc-Tabulový Vrch a pak Parbubice TLRTZ jako pípák ale byl jsem pořád na špalku ale jinak super rok,těch propitých peněz.. Editováno: 5. Duben 2011, autor: mesr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 (editace) VÚ 3848 SENICA 10/90-03/92 ako vodič..najprv V3S,potom T815....medzi tým od 11/90 do 03/91 na KVK v Martine vozidlo T815 8x8...aspoň som získal oprávnenie sk.E (stačilo len razítko-vtedajšia výhoda rozkládacích ružových vodičákov).. inak mám dotaz...nie je tu niekto z členov,ktorý býva v Moravskej Třebovej??...mal som odtial super kámoša a nemôžem sa s ním stále skontaktovať .....díky Editováno: 11. Červen 2011, autor: libero1071 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaryn1975 Vloženo 22. Duben 2011 Sdílet Vloženo 22. Duben 2011 Rok 1993 VU 8015 Stříbro , velitel trenažéru , byl to Zil takže se to nesmělo pro vysoké náklady používat a udělali ze mne písaře motocyklistu . Bylo to v poho ale po roce jsem byl převelen do Karlových Varů na správu budov jako elektrikář . Tam bylo absolutní leháro , supr parta a veleli nám civilisti . Byly to poslední prázdniny . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Killroyj Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 98-99 3 měs v Mikulově na PŠ a potom Přáslavice jako střelec operátor na BVP1. Nikdy nezapomenu na 14 dní co jsme byli vyvezeni v Doupovských horach a valili jsme 100km/h asi 15km v bevku po asfaltce na ocelových pásech. Chtěli si mě tam nechat, ale odmítl jsem. Zavedl bych vojnu znovu, mladí by neměli čas na fet a podobné zvěrstva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Já přijímač v Žatci v.ú. 4224 (myslím) a potom Slany v.ú. 3858 atd. Přehazovali si mě jak horkou bramboru a poslední pak půlrok roku u bigošů. Civil září 1996. p.s. Kdo neví, kdo jsou bigoši, tak to jsou ty nejodvážnější vojaci v první linii. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 to'rx6': Tak to jsme stejný čísla! Do Céčka 26.9.1996 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 (editace) 98-99 3 měs v Mikulově na PŠ a potom Přáslavice jako střelec operátor na BVP1. Nebylo to 88-89 ??? @rx6 a Dodo-Kolín: Jak to tedy bylo? Já mám za to, že od 2005 je armáda profesionální a poslední záklaďáci odcházeli domů v prosinci 2005. Editováno: 10. Květen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Máš to posunutý skoro o desetiletí. Vždyť píšeme že jsme šli do Céčka 1996. Poslední branci nastoupili v DUBNU 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
eskoRS Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Ja v VÚ CO 2483 Kutná Hora roky 1990 - 1992, ženijní prápor, najvyššia hodnosť: vojín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karkulak Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Já VÚ 4403 Martin 1979 - 1981, řidič tanku - instruktor. Dnes už je to bohužel v zahraničí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2011 v Martine som bol 3 mesiace na KVK...bol to útvar v útvare tzv.prcák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 2. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2011 4.1.1999 - 21.12.1999 Příjmač ve Vojenské Akademii Vyškov a po příjmači přesunut do vojenského prostoru na Zámeček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAULIN8 Vloženo 30. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2011 BYL,A SEL BY ZAS111 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekres Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 Tak já půl roku na PŠ v Podbořanech a pak zbytek v Benešově u Prahy. Dělal jsem mechanika BVP. A to od 4/82-3/84....Mazácká vojna, šikan atd....První rok byl docela těžký, pak už to šlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 VU 1735 Klatovy 87-90 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 31. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 31. Říjen 2011 VU 6006 Vimperk 1981-83,Tatra 148 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
violator Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 Přijímač VÚ 4562 - pěkná prdel světa, poté VÚ 6578 Mošnov (letectvo spec. III.třídy), a konec ve Vyškově VVŠPV - prapor oprav techniky. Takže tak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piwosch Vloženo 1. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2011 (editace) Duben 1985 přijímač u VÚ 3412 Prostějov, Květen-Červen 1985: kurs zbrojíře pro bitevní letadla SU 25K u VÚ 1562 Hradec Králové, Srpen 1985 přeškolení na leteckého mechanika u VÚ 1562 Pardubice, Září-Říjen 1985 hotovost na letecké protivzdušné obraně státu (PVOS) u VÚ 7750 Líně na letadlech L-39 ZA, Listopad 1985-Únor 1986 Starší letecký mechanik u VÚ 1562 Pardubice, Březen 1986-Březen 1987 Výkonný praporčík u VÚ 1562 Pardubice, no a od dubna 1987 Z L A T Ý C I V I L !!! Editováno: 1. Listopad 2011, autor: Piwosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Austin Vloženo 19. leden 2012 Sdílet Vloženo 19. leden 2012 3755 Drhovice 4.muniční základna 87-89 kuchař, kulometčík, psovod - strážný mapa http://old.mapy.cz/#x=14.551550&y=49.420040&z=13&l=15 něco i na PŠ Opava palné a střelné zbraně, číslo VÚ si nepamatuji historek z vojny mám, že by to vydalo na knížku ale nikdo by tomu nevěřil náš dodavatel v Německu říká: Alle, die bei Uns arbeiten, waren in Armee. Všichni, kdo u nás pracují, byli v armádě. myšleno buď prezenční služba nebo furťák. Něco na tom je, když tak vidím, jak kolegové u nás v CZ ve firmě diskutují zda se vrhnou na zadanou práci nebo né... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom077 Vloženo 19. leden 2012 Sdílet Vloženo 19. leden 2012 Vrtulníková základna Přerov Bochoř - řidič a obsluha SUEZ na podvozku Praga V3S Dvakrát cvičení,jednou Plzeň Líně - doprava vrtulníkem,druhé na Doupově - doprava po vlastní ose - 525km s vejtřaskou bylo super - 13hod jízdy i s pauzama .... Odesláno z mého Dell Streak pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.