Přejít na obsah

Ceny v servisu


CZE

Doporučené příspěvky

Nehanim autorizovane servisy, ale to co jsem u dvou zazil. Auto Heller vymena zapalovaciho modulu a rozbily u toho tu zajistovaci pacicku od elektrickeho svazku a byl prichycen elektrikarskou paskou. Pak v autocentrale Trebovice servisni prohlidka, no byl jsem u toho a dekuji uz nechci(hledali, sroubovali na druhou stranu a spletl si 1,8 s 1,6 a co tam pry dela to turbo). Prisel cas na výmenu rozvodu a cena u skody auto 14 tis. Zda se me to prehnane kdy u neautorizovaneho za praci chce 1500, dily necelých 5 a to originalni. ( a musim ric ze to slo mechanikovi od ruky)

Ja si myslim ze je to o tom, na jaky servis narazite. Poradte jaky je v OV kvalitni a zodpovedný servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cosby: souhlas,ceny celkem oprávněný,ale nic to nemění na tom,že v autorizáku pracuje jeden větší výmaz než druhej a fakt nevím co máš čekat. Já se ptal na výměnu rozvodů v autorizáku přesně před rokem a za práci(včetně výměny spodního gufera) chtěli 2490 Kč. Bylo to Tdi. Ale s filtrama taky souhlasím. Než koupit např vzduchový např Filtron za 140 kč a udělat rovnou váze pápá,nebo pylový filtron za 120 kč a muset se smířit s pocením oken,to radši připlatím a koupim něco kvalitnějšího. Teď dávám vše Bosch a pylák Valeo a maximální spokojenost a cena za vše dohromady 800 bez DPH

Editováno: , autor: dadaoct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a zrovna Filtron dodává do prvovýroby pro VW, Ford, Fiat atd. Já bych si na ty značky zas tak moc nehrál, z toho už jsem vyrostl. Pokud nejde vyloženě o klump ale zavedenou firmu i když bez razítka "prvovýroby". Je kvalita srovnatelná a mnohdy jde o totožnou věc.

Kdysi koupil tchán na Renaulta v autorizáku celý výfuk (s výměnou) za 27000.-. Originál Renault ! Ty že vydrží věčnost.... tak vydržel dvě a půl sezóny a uhnilý upadl. Před výměnou se porozhlížím...rady: "hlavně né Bosal, Walker atp., jedině originál, ten vydrží nejdýl !"

Koupil jsem Walker a když jsem ten "originál" sundal, měl zespoda kosočtverec a ze shora nápis Bosal ! Víme přeci jak to v globalizovaném světě chodí - stejně ti Bosche vyrábí Eskymáci a v Číně to razítkujou - Bosch za 250.- (to Němci zaplatěj); Filtron 150.-(východní evropa by tolik nedala).... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ALIBABO.Do jákého sevrisu to chodíš,že tam stojí půl hodka 600Kč?A Napíchnutí 1200?To by mně teda moc zajímalo.Dej to tu jmenovitě!!!At vím,že nekecáš!!!Pokud to tak je,tak už asi nefungují,Napíchnutí je dáno ceníkem,všude visí,kontrola diagnostiky je tak asi 30č.j.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se musim taky přidat, ale upozorňuji nechci se hádat:

1. Diagnostik: já byl na diagnostice s ORS ve škodovce Kopta Žatec, kde za to chtěli 500Kč, takže nějakejch 30kč? tomu nevěřim

2. vlastní zkušenost ze škodovky: banalita jako je pravidelná výměna oleje, ten vejškrabek co mi to dělal strhnul závit ve vaně a už to jelo, chtěli mi to naúčtovat, že prej už to bylo, že prej jsem si to asi udělal sám, už jsem zuřil a začala ostrá hádka, (jak si to můžou dovolit takový jednání-kurvy), nakonec to uznali jako skutečně jejich chybu, od té doby nevěřim autorizákům,

ps: má nedůvěra nepramení pouze z této jedné výše zmíněné negativní zkušenosti

navíc můj názor je takový, že bych jezdil rád do autorizáku, občas tam i s něčím jedu, ale musí tomu odpovídat kvalita a myšlení servismanů

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Diagnostik - ceny jsem neopsal do korunky - jen si je rámcově zapamatoval, takže se můžu mírně lišit. Pokud na tom budeš trvat, tak je opíšu a pak i pojmenuju servis. (ta práce tam možná mohla být 300 - 600 za započatou půlhodinu, což na meridu věci moc nemění).

Dodatek s aktulizovanými cenami:

původní po paměti z minulého roku/ skutečné letošní:

Olej 5l 3400.- / 4015.-

Filtry vzduch + olej 500.- / 850.-

Hodina práce 1200.- / 400.- (tady jsem se dost seknul/ původně zřejmě překouk v ceníku)

Diagnostika 1200.- / 1000.-

Součet původní domělý: 6300.-

Součet skutečný dle ceníku: 6265.-Kč za diagnostiku, výměnu oleje a filtrů. (záměrně vynechávám kabinový za 520.-Kč)

Já platil za totéž 2055.-

Takže se omlouvám za hlubokou mystifikaci ;) říkal jsem, že rámcově je to v pořádku...

Servis: Amond Kladno

Editováno: , autor: Alibaba I
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj potřeboval bych poradit mám Koktu 1.9TDI 81Kw rv99 měla by mít najeto 90 000 podle tachace aji tomu verim kupoval sem od znameho a ten ji mel z nemecka a auto vypada jako nove :) ale ted k veci potrebuji udelat garancni prohlidku v 90tis se meni rozvody a vlastne je tam toho asi hodne nejsem zadnej lempl a vetsinu bych snad zvladl vymenit filtry olej atd... jen na ty rozvody se moc necitim. Chtel jsem se zeptat muzete nekdo doporucit nejakej servis mozna bych tam nechal udelat vsecko. Servisovano bylo podle servisky jen v Nemecku a u Auto Hlaváček v Litovli. Může někdo doporučit v Okolí Olomouce,Prostějova,Zlína něco rozumného peněz teď není a chtěl bych to mít co nejlevnějc ale zase ne na ukor kvality. Taky by se hodilo razítko do servisky vypadá to lépe ale není to nutnost.

Dále bych se chtěl zeptat na kolik by tak vyšla ta garančka v nějakém tom autorizovaném servisu ?

// Tak jsem volal do auto hlaváček a rozvody+olej+filtry+pumpa cca 20tis :( no vubec me nepotesili

Děkuji

Editováno: , autor: Thomas_CPU
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thomas.Kup si vlastní díly a ušetříš.Jen na ně nebudeš mít záruku ze škodovky,pokud si to tam necháš udělat.Jinak zapaltíš za práci něco okolo 4 hodin krát hodinová sazba .Což je přibližně 2700Kč cena práce.

Takže koupit vlastní rozvody + filtry + olej a měli by mi to ve škodovce udělat ?

Kde najdu co přesně se má vše udělat mám německou servisní knížku a z toho moc nevyčtu akorát že budu muset vyměnit olej + rozvody + olejový,pilový a vzduchový filtr ? ještě něco ?

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš a zrovna Filtron dodává do prvovýroby pro VW, Ford, Fiat atd. Já bych si na ty značky zas tak moc nehrál, z toho už jsem vyrostl. Pokud nejde vyloženě o klump ale zavedenou firmu i když bez razítka "prvovýroby". Je kvalita srovnatelná a mnohdy jde o totožnou věc.

Kdysi koupil tchán na Renaulta v autorizáku celý výfuk (s výměnou) za 27000.-. Originál Renault ! Ty že vydrží věčnost.... tak vydržel dvě a půl sezóny a uhnilý upadl. Před výměnou se porozhlížím...rady: "hlavně né Bosal, Walker atp., jedině originál, ten vydrží nejdýl !"

Koupil jsem Walker a když jsem ten "originál" sundal, měl zespoda kosočtverec a ze shora nápis Bosal ! Víme přeci jak to v globalizovaném světě chodí - stejně ti Bosche vyrábí Eskymáci a v Číně to razítkujou - Bosch za 250.- (to Němci zaplatěj); Filtron 150.-(východní evropa by tolik nedala).... :D

ted mi přišel domu lednovej intercars tak sem vkládám co tam bylo,ale i tak Filtronu nevěřím a už vůbec ne tomu co je tam napsáno,protože VW group dává Mahle-Knecht,to vím od kámoše co v autorizáku dělá,samozřejmě s potiskem audi-vw. A jinej kámoš co dává auto do autorizáku tam má palivový filtr který je filtronu podobný maximálně tvarem. Je na něm samozřejmě audi-vw,ale zpracování toho filtronu je tak nějak od sekery a tvar a délka vývodu trubiček a taky šipky na něm ražený jsou uplně jiný. Porovnávali jsme s filtronem který jsem tam já jednou dal na zkoušku. I nákladní auta nám začali o trochu víc žrát a trochu míň jet po aplikaci filtronů. Teď tam máme zpět origo Volvo filtry a vrátilo se to zpět. Jinak me ještě dostává,že když například intercars něco nabízí jako kvalitní evropský výrobce tak je to polská firma. Ale jak je to německo,tak píšou německo a ne evropský výrobce :)

post-12509-1231954482_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thomas CPU: Já jsem nechával dělat rozvody v červnu v jednom servise v Olomouci a stálo to: 5030,- rozvodová sada + 870,- vodní pumpa + práce 1500,- udělají ti určitě i kompletní prohlídku a to razítko do servisky ti dají taky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Thomas CPU: Já jsem nechával dělat rozvody v červnu v jednom servise v Olomouci a stálo to: 5030,- rozvodová sada + 870,- vodní pumpa + práce 1500,- udělají ti určitě i kompletní prohlídku a to razítko do servisky ti dají taky

OK Píšu SZ

Ale klidně bych to zkusil i sám :) rozvody se na netu pohybují cca 3100Kč + 800 pumpa teď tu byl kámoš má servis a říkal že originál stojí cca 7tis jakej je rozfíl mezi tím originálem a tím co se na netu pohybuje okolo 3tis ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak nevím pro co se mám rozhodnout jestli raději nekoupit origo říkal že to výjde kolem 7tis ale že ta jedna velká kladka se měnit nemusí. Nebo mám radši koupit druhovýrobu cena je tam dvojnásobná s pumpou to samé jina olej mám Helix napsaný v knížce a a filtry budu asi měnit krom olejového asi až ve 120tis.

Děkuji za každou radu. Mám totiž možnost že mi to udělá kolem 1500 komplet celou prohlídku když si donesu díly olej atd.. a nebo říkal že mi to může sehnat ale že bere jen origo že druhovýrobu nepodporuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 AlibabaI > tak to mi rekni, co ti tam nalili za olej. Ted sem byl na vymene u Klokana a OMV longlife mi uctovali litr za 527,- s dani (pravda s 5% slevou za to ze sem u nich auto i koupil)

V Amondu prodávaj Castrol, 5l longlife vyjde na ty 4000.- na netu pak za 1450.-. Já už bych to moc nepitval, prodejce, který jde jen z cenami za materiál víc než o 100% vejš si nezasluhuje mou pozornost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

038 121 011AX-1570Kč. --- Vodní pumpa výměnný díl Origo cena škoda

038 121 011A -3600Kč Vodní pumpa -nová---

Kde jsi vzal za 5000?

Tak,proč né X-kovku?Rozvody z APM-BOSCH sada,nebo Contitech-5000.Práce na rozvodech 1500.

vzal jsem to loni z dvou autorizáků. Nová asi 4900 a opravená asi 2500. Takže zlevnili. Loni to tak fakticky bylo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tak radši komplet, kamarád nechal dělat rozvody na Octě ve 124 000km, prej měnili komplet a já když jsem je ve 200tkm dělal znova tak jsem zjistil, že měnili jen řemen a napínací kladku, vodící kladky a vodní puma byly původní ještě z roku 98, pumpa byla vcelku ok, ale kladky už jely na sucho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...