Wojnar Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 ... Když se stříkne stříkačkou benzín do sání tak chytne...Co vstřiky?Sice jsou čtyři, dost nepravděpodobné aby odešly všechny, ale zkusit můžeš i ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 23. Červen 2015 Sdílet Vloženo 23. Červen 2015 Vstřiky jsme kontroloval dnes, radil mi to soused, že je mám vytáhnout a druhá osoba protočit. Střiky krásně stříkají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 mrkni na teplotní čidlo a kabeláž k němu, popř. píchnout na VAG (pokud máš možnost) a mrknout co udává za teplotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 (editace) Celou kabeláž od ŘJ jsme měnili z funkční druhé felicie, tím to není. A to čidlo vyzkouším, Na VAGu to bylo, a teplota 24°C a žádná chyba, jak v motoru tak imobilizéru. Zkoušel jsem i druhý klíček, jestli neodešel čip a ani to nejde. Když ten motor držím šlapáním na plyn aby držel ty volnoběžné otáčky tak je teplý jako by běžel 2 hodiny. Ale teplota taky vzrostla. Editováno: 24. Červen 2015, autor: RadySssS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 tak pak ještě projít, zda to někde nepřisává vzduch a tudíž je to chudé, tzn. těsnění kolem klapky, těsnění pod sáním apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Dobře, odpoledne zkusím to těsnění. Nevím jestli to s tím má něco společného ale cca. před měsícem jsem to měl v servise na výměnu těsnění pod hlavou a říkal mi že u tohoto typu se hlavy musí přebrušovat. Je možné že by něco zkonili a projevilo se to až teď ? Najel jsem na to zhruba 500km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 možné je všechno, třeba bylo nějak načaté a montáží se to dokonilo více a zbytek udělal provoz a otřesy. Jestliže jsi už vyzkoušel všechno výše, tak už opravdu vidím jedině to, že to přisává někde vzduch kde nemá a tím se mění poměr směsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 A ani to těsnění není na 100% imunní proti tomu "bejt prvotně vadný" = mohli namontovat sice nový, ale to se prorazilo prakticky vzápětí po tom, cos s ním začal jezdit... Změř nebo nechej změřit tlaky, zkontroluj jestli neprosakuje chlazení do oleje nebo obráceně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 může být problém i s klapkou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 V popisu mého problému jsem uváděl co vše jsem už zkoušel. Škrtící klapku jsme brali z druhé funkční felicie. Ani to nepomohlo. Když jsem jí vrátil do auta, tak jela. Nějaké další nápady ? Kromě toho co jsem už zkoušel jsem výše uvedl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Jestli benzín dává, co zapalování? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 psal: svíčky, lištu měnili, čerpadlo vyměněno, vstřikovače venku a dávkují Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 (editace) To je zajímavé. Divné je, že to zdechlo za provozu a po roztlačení to běželo. Benzín tam jde, zapalování taky ..... a co vzduch? Nemůže být něco v sání? Tak hlavně aby to nebyl Moribundus. :-) Editováno: 24. Červen 2015, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Divné. Šel bych po elektrice (kostra, blbej kontakt), pak bych zkusil čidla a ty tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Odvolávám "něco v sání" protože jak píšeš, když se stříkne stříkačkou benzín do sání tak chytne. Všechno tam jde, takže ještě snad "jestli ve správný čas a ve správném množství".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 no právě na to množství jsem prvně už narážel, tedy jestli tam nejde více vzduchu než je zdrávo právě nějakým falešným přisáváním a směs se tím výrazně ochudí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Ale to by měla zaznamenat lambda a upravit dávku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 ale lambda u studeného motoru ze začátku nepracuje, nebo se mýlím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 (editace) Nemejlíš, než se dostane na pracovní teplotu (aspoň 280-300°C), nedává lambda žádnej smysluplnej signál. Startovací režim proto jede jen výhradně podle předprogramovaný palivový mapy - a proto taky při teplotách okolí kolem 10 - 15°C vyspělejší řídicí elektronika, která už nemusí hlídat stabilitu chodu motoru a zajišťovat ji vyšší dávkou paliva (obdoba sytiče) naopak pootevře škrticí klapku, aby zvýšila otáčky na 1000-1200rpm a tím rychlejc ohřála lambdu a kat (= známý a přesto novýma majitelema tolikrát dotazovaný "vyskočení otáček" těsně po startu, když je studenej motor, ale nemrzne a je relativně teplo)... Radissssi, odkud jseš? Vím o člověku, kterej by možná poradil, ale nemá cenu se na něj obracet, kdybys to k němu měl přes půlku republiky... Editováno: 24. Červen 2015, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 v profilu má Znojmo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. Červen 2015 Sdílet Vloženo 24. Červen 2015 Aha, tam jsem se nekoukal - ale i tak je to na 3,14ču, ten známej sídlí v Perníkovicích... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 25. Červen 2015 Sdílet Vloženo 25. Červen 2015 (editace) Dneska to odtáhnu do servisu, kde dělali těsnění pod hlavou na reklamaci a uvidíme. Nemám na výměnu těsnění pod hlavou momentový klíč. Tak uvidíme. Už si nevím rady. Už mě nenapadá čím by to mohlo být. Každýmu, komu řeknu že je to felicie tak říkají čerpadlo že tam nejde benzín. Ten tam ale jde. Jedině mě napadlo ještě to čidlo u klapky jak je na teplotu a tlak vzduchu, jestli nemůže být špatný. Je nějaká možnost jak ho vyzkoušet ? Editováno: 25. Červen 2015, autor: RadySssS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 27. Červen 2015 Sdílet Vloženo 27. Červen 2015 Možná už je pozdě, ale ještě mě napadnul regulátor tlaku paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 28. Červen 2015 Sdílet Vloženo 28. Červen 2015 Jsem jednou řešil podobný problém u Pola, byl problém v odvětrání nádrže, myslím že se měnil i filtr s regulátorem tlaku. Jedna Felicie, která nestartovala měla zase KO řídicí jednotku, roztlačit šla, ale pak jela normálně, oproti tomu to Polo šlo také roztlačit, ale pak nechtělo jít do otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadySssS Vloženo 29. Červen 2015 Sdílet Vloženo 29. Červen 2015 Tak dneska volali z toho servisu, prý těsnění pod hlavou je v naprostém pořádku aji jiná těsnění. A prej taky na závadu nemohou přijít, tak se mě ještě ptal kdy jsem naposledy tankoval a kolik jsem na to najel. No tankoval jsem plnou a najel jsem na to cca. 20km. Tak jdou ještě zkoumat kvalitu benzínu. Byl by šok, kdybych se s tím mordoval celou dobu a byl by špatný benzín. Ale co to auto mám tak tankuju jen u OMV už více jak 10 let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.