Přejít na obsah

Nestartuje


...GeOrGe...

Doporučené příspěvky

Celou kabeláž od ŘJ jsme měnili z funkční druhé felicie, tím to není. A to čidlo vyzkouším, Na VAGu to bylo, a teplota 24°C a žádná chyba, jak v motoru tak imobilizéru. Zkoušel jsem i druhý klíček, jestli neodešel čip a ani to nejde. Když ten motor držím šlapáním na plyn aby držel ty volnoběžné otáčky tak je teplý jako by běžel 2 hodiny. Ale teplota taky vzrostla. 

Editováno: , autor: RadySssS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, odpoledne zkusím to těsnění. Nevím jestli to s tím má něco společného ale cca. před měsícem jsem to měl v servise na výměnu těsnění pod hlavou a říkal mi že u tohoto typu se hlavy musí přebrušovat. Je možné že by něco zkonili a projevilo se to až teď ? Najel jsem na to zhruba 500km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možné je všechno, třeba bylo nějak načaté a montáží se to dokonilo více a zbytek udělal provoz a otřesy. Jestliže jsi už vyzkoušel všechno výše, tak už opravdu vidím jedině to, že to přisává někde vzduch kde nemá a tím se mění poměr směsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemejlíš, než se dostane na pracovní teplotu (aspoň 280-300°C), nedává lambda žádnej smysluplnej signál. Startovací režim proto jede jen výhradně podle předprogramovaný palivový mapy - a proto taky při teplotách okolí kolem 10 - 15°C vyspělejší řídicí elektronika, která už nemusí hlídat stabilitu chodu motoru a zajišťovat ji vyšší dávkou paliva (obdoba sytiče) naopak pootevře škrticí klapku, aby zvýšila otáčky na 1000-1200rpm a tím rychlejc ohřála lambdu a kat (= známý a přesto novýma majitelema tolikrát dotazovaný "vyskočení otáček" těsně po startu, když je studenej motor, ale nemrzne a je relativně teplo)...

 

 

Radissssi, odkud jseš? Vím o člověku, kterej by možná poradil, ale nemá cenu se na něj obracet, kdybys to k němu měl přes půlku republiky...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska to odtáhnu do servisu, kde dělali těsnění pod hlavou na reklamaci a uvidíme. Nemám na výměnu těsnění pod hlavou momentový klíč. Tak uvidíme. Už si nevím rady. Už mě nenapadá čím by to mohlo být. Každýmu, komu řeknu že je to felicie tak říkají čerpadlo že tam nejde benzín. Ten tam ale jde. Jedině mě napadlo ještě to čidlo u klapky jak je na teplotu a tlak vzduchu, jestli nemůže být špatný. Je nějaká možnost jak ho vyzkoušet ? 

Editováno: , autor: RadySssS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem jednou řešil podobný problém u Pola, byl problém v odvětrání nádrže, myslím že se měnil i filtr s regulátorem tlaku. Jedna Felicie, která nestartovala měla zase KO řídicí jednotku, roztlačit šla, ale pak jela normálně, oproti tomu to Polo šlo také roztlačit, ale pak nechtělo jít do otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska volali z toho servisu, prý těsnění pod hlavou je v naprostém pořádku aji jiná těsnění. A prej taky na závadu nemohou přijít, tak se mě ještě ptal kdy jsem naposledy tankoval a kolik jsem na to najel. No tankoval jsem plnou a najel jsem na to cca. 20km. Tak jdou ještě zkoumat kvalitu benzínu. Byl by šok, kdybych se s tím mordoval celou dobu a byl by špatný benzín. Ale co to auto mám tak tankuju jen u OMV už více jak 10 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...