Přejít na obsah

TDI nestartuje


lubann

Doporučené příspěvky

NOTOBI:Aj DIESEL aj BENZIN mozes roztahovat!!!!

Prochy uvědomuješ si vůbec jaké může mít důsledky tvoje rada roztahovat vozidla s rozvodovým řemenem? Zvláště diesel?

Někdo opravdu dá na tvoji radu dvakrát , třikrát se nic nestane a najednou třeba potřetí někomu přeskočí rozvody a způsobí si totální havárii motoru Servis mu škodu spočítá cca na 80 000,-Kč Dotyčný se zde zeptá Proč jsi mi to radil když se to nmedoporučuje.Ty uděláš potom co? Budeš hrát mrtvého brouka , nobo zase zbaběle vymažeš svoje diskusní příspěvky v tomto vláknu jak jsi to už udělal jinde??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem to přečetl, děkuji za odpovědi. dal jsem tam nové r 109- nic.. jinak baterku jsme nejdřív zkoušeli přes kabely -zdvojené prům.6 lycny, samo robo - nastartuju s nima co je potřeba), pak jsme přivezli novou funglovku 74 Ah a přehodili jsme ji... Vag píše zkrat či přerušení odp. paliva , ale po otoč. klíčkem starter ani neťukne - proto jsem opatrně přes 3 roztahoval, marně... mně to přijde jako by byl odpojený.

průser je , že je tam tma ,náledí atd....ještě bych potřeboval vyměnit tu n 109 , a jak se to podaří vytáhnout z těch garáží ven , je napůl vyhráno....

pak vykuchám baterku, sundám ty dekly prohlídnu a proměřím starter , případně skusím šroubovák -jak u feldy ale tam se není momentálně jak dostat...nemáte někdo v Praze po ruce tu n 109 - že bych se pro ní až pojedu ráno do Prahy stavil?

Editováno: , autor: milanfelda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, zkus napsat to číslo chyby a možná se někdo chytne. Jinak bych se zkusil ještě podívat na pojistky nad baterkou, jestli to tam nemáž nějaký uhnilý nebo tak něco a zkusil bych ještě nastartovat přímo přes spínací kontakt na startéru (nevim jak to vypadá u octy, ale musí tam vést slabší kabel který spíná startér). Pokud se roztočí tak alespoň můžeš vyloučit jeho závadu. (hlavně si tam nenech rychlost aby tě auto nepřejelo :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano třeba jak říká TONY skusit nastartovat tak, že napřímo přivedeš plus na cívku starteru (pozor na bezpečnost ať se nezraníš kdyby to chytlo, zajištěné vozidlo,bez rychlosti atd.)

Jinak relé 109 přece nemá nic společného ze starterem.

Když se nezatočí starter tak je chyba v něm, nebo ve spínačce ,nebo v kabeláži, nebo v kostření.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako psat že auto s rozvodovým řemenem roztahovat je sebevražda je blbos....rozvoďák má skoro každý motor. Jako dělali sme to mockrát a nevím co by se mělo stát..jako prasknout může..ale to bys tam musel dat 1ku...2ku...ale když to raztáhneš na 5ku tak klid....před pár dny sme takhle nakopli passata B5...došla mu nafta a i když dolél tak se mu to zavzdušnillo a vytřískal baterku...tak sme to hodily za octavu a jelo se...5ka a za chvilku to chytlo a jelo se....na roztahování nevidím problém

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A mohl by mi tu někdo popsat,čím by ten rozvoďák mohl prasknout?Jen si to nedokážu představit....

Rozvoďák pohání ozubená řemenice....a ta je na klikovce....a je jedno jestli tu klikovku poháněj písti,startér,či převodovka při roztláčení.

Pro řemen a rozvody se nic nemění.Teda až na ty hrozný KOPANCE co by dostával řemen od toho jak se písty perou s kompresí....na NIŽŠÍ stupně.Je už moc pozdě večer a moc mi to nepálí,ale myslím to teoreticky správně ne? :)

Takže by pravdu měli oba tábory?

roztahovat na 1-2 NÉÉ(MOTOR BUŠÍ A DOSTÁVÁ NA ZADEK)?

roztahovat na 4-5 ANOO(MOTOR JEN JEMNĚ PROBUBLÁVÁ)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Včera sem sedl do octavky. Vsim sem si hodin,na kterych bylo 0:05 a to bylo pul 1 odpoledne. Druhy displej s kilometrama nesvitil,neukazoval nic. Otocil sem klicek zapalovani a rozsvitily se pouze 3 kontrolky-žhavení,baterka a airbagy. Immo a mazaní nic.A rucicka paliva na nule. Zkusil sem startnout a naskocilo a hned zdechlo,jako by nebyl immo v klicku. Odpojil sem baterku a zapojil,a hodiny s displeje zmizly taky, jinak vsecko stejne i to startování

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Včera sem sedl do octavky. Vsim sem si hodin,na kterych bylo 0:05 a to bylo pul 1 odpoledne. Druhy displej s kilometrama nesvitil,neukazoval nic. Otocil sem klicek zapalovani a rozsvitily se pouze 3 kontrolky-žhavení,baterka a airbagy........

Ahoj já dnes měl na Octavě ten samý problém...po napojení na VAG psal chybu : Řídící jednotka zablokovaná imobilizerem.... Ví si někdo s tímhle rady?Zkoušel jsem i druhý klíček a nic...stejný problém.... Baterka je OK,pojistky taky,ale budíky(hodiny,ukazatel kilometrů a stav paliva) ne a ne se rozjet,prostě mrtvo.. :aggressive:

Díky za info...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já sem ještě diagnostiku nedělal,až ted o vikendu snad. Sem zvedav co to vypiše za chybu. Taky sem zkoušel všecko možné,kličky oba dva,baterku odpojit,s kablama hybat,pojistky povytahoval a furt mrtvo :aggressive: jenom tři kontrolky jsou ready,zhaveni baterka,airbagy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj já dnes měl na Octavě ten samý problém...po napojení na VAG psal chybu : Řídící jednotka zablokovaná imobilizerem.... Ví si někdo s tímhle rady?Zkoušel jsem i druhý klíček a nic...stejný problém.... Baterka je OK,pojistky taky,ale budíky(hodiny,ukazatel kilometrů a stav paliva) ne a ne se rozjet,prostě mrtvo.. :aggressive:

Díky za info...

U Octavií občas zlobí el. instalace od čtecí cívky u spínací skříňky do štítu přístrojů staří to vyměnit a mělo by to být OK stačí zajít do servisu škodovek a chtít tuhle elektriku a oni už budou vědět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pár stovek + práce: volant dolu, kdyty sloupku řízení dolu štít ven z přístrojovky a nahradit původní elektriku novou stará se jen zaizoluje protože je ve svazku el. instalace auta a bylo by zbytečný to rozdělávat. Pokud nevíš jak na to budeš si to muset u někoho nechat udělat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, já se setkal asi dvakrát, nevím, pod volantem, jak je uchycení relátek, tak pod nimi je svorkovnice, kde je několik ''30'' a ostatní. V jednom případě byl přívod vyžhaven a ztrácel kontakt a v druhém případě byla volná matice. Auto zdechalo apod. V obou případech byla na vině montáž nějakého zařízení, mechanik, který to montoval, v obou případech nedostatečně dotáhnul matici přívodu ''30'' do svorkovnice. Jinak relé 109 je běžné relé, akorát má jinak uspořádané vývody. Odchází často, ale startér v tomto případě točí. Zkusil bych se zaměřit na tu svorkovnici. Domnívám se, nemám ověřeno, že je to přívod od baterie a od tud rozděleno do pojistkové skříně. Pojistky na baterii jsou pro klimu. Co se týká nestartování kvůli imo, ano, je to v konektoru u čtecí cívky, nemusí se to měnit, stačí lepší spray na kontakty, trochu napružit a oškrabat kontakty v konektoru cívky a vyřešeno. Dělám to už pár let a žádná reklamace.

Editováno: , autor: Vladan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bylo to tu promazáno Jen si tahejte Kdo chce tahat ať tahá. V e vymazném příspěvku jsem psal, že kolega z práce v prosinci -zatuhlá nafta, tahali to,motor zaškytal jako by se chtěl rozběhnou a tím to sskončilo. Přeskočil rozvoďák škoda - hlava, vačka, ventily. Byl to Peugeot přelňovaný diesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...