Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jestli je to výroba 12/2006, tak je to na 100% už MR2007...ty změny MR jsou vždy už koncem léta(srpen)....každopádně buď v klidu...zrovna předevčírem mi řikal brácha že u nich na firmě si jeho kolega začátkem tohoto roku koupil z nějaké firmy jetou OII 1.9TDI (rok 2005) kde je interval výměny po 120.000km a on si myslel jelikož to kupoval z najet.130.000km že je výměna rozvodů už udělaná, ale to se mílil...tam bylo jen v 80.000km vyměněna vodní pumpa a rozvody zůstali původní....tak až teď kdy už měl najeto přes 160.000km nechal měnit původní rozvoďák!!!....řikal mu ten mechanik co to měnil že samotnej řemen nebyl vůbec nějak opotřebenej, akorát už byla přes toleranci povolená kladka, ale taky prý nic hroznýho.....Samozřejmě výrobcem spočítaná výměna rozvodů má dost velkou toleranci, takže žádný obavy že by rupnul apod.

Já když vždy viděl rozvoďák po ujetých 120.000km, tak jsem v porovnání z novým pomalu nezaznamenal žádné rozdíly.Jo u starých klasických gumových řemenů který se dávali do cca roku 2001, ten byl už v těch 90.000km značně opotřebovanej, ale tyto gumo-textilní který se používaj od 2001 a výše který jsou opravdu bytelnější je vidět opotřebování opravdu minimálně a dle mého by pro ně nebyl problém i 200.000km.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jednou se mi podařilo dostat otáčkoměr na FI (74 kW) až k 5,500 otáčkám... Trošku jsem zpanikařil, měl jsem na tachometru skoro 200 km/h a podřadil jsem na 4... Kolega v práci, ale tvrdil, že si elektronika stejně odpojí přívod paliva, aby nedošlo k poškození motoru vysokými otáčkami.

Vloženo

Mě spíš jde o to jestli funfuje správně omezovač, když na místě pomalu přidávám plyn tak to jde za 5000 a pořád se mi zdálo že by to šlo ještě dál ale už jsem to víc nepokoušel tak nevím kolik to má točit jako maximálně, někde jsem tu četl že na emisích točí ropáky až do omezovače tak jsem to chtěl vyzkoušet...

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Zdravím

Vím, že je to je téma stále omílané, ale přesto bych potřeboval, ať mi to někdo ujasní. Zakoupil jsem jeto OII (1,9 TDi, 77Kw, najeto 150 000km) a řeším tolik oblíbenou spotřebu. Srovnávám s totožným vozem v rodině (Také OII kombi, stejný motor, najeto o 30 000km méně) a se služební OI (1,9 TDi, ale 105Kw, najeto 270 000km).

Spotřeba mého auta dle PP: Město - 7 l/100km, Mimo město - 6,7 l/100km

Spotřeba druhého vozu v rodině dle PP: Město - 5,8 l/100km, Mimo město - 5 l/100km

Spotřeba služebního dle PP: Město - 5,2 l/100km, Mimo město - 4,2 l/100km

Po přečtení několika threadů jsem pochytil pár poznatků: PP často kecá, záleží na kvalitě nafty a na stylu jízdy.

Vše jsem měřil po jízdách, které jsem jezdil sám, takže styl jízdy je co nejpodobnější. Tankuji na Shell, takže svádět na špatné palivo snad také nemohu, PP jsem zatím neměl jak proměřit. Musím ale poznamenat, že mám opravdu lehkou nohu.

Nyní se nehoním za mililitry, ale řeším to spíš ze stránky motorové, protože v jednom threadu jsem se dočetl, že kolegovi vyšší spotřeba naznačovala poruchu v turbu. Koukal jsem tedy na weby zaměřené na měření spotřeby vozů a rozptyl mě také zaráží. Takže otázka zní: Mám řešit vyšší spotřebu? Nebo je spotřeba v normě a mimo jiné, i návody od Škodovky kecají a motorově je vše OK? Nebo mám vyměnit nějaký filtr, nebo něco? Děkuji

Vloženo

Mám 1.9 77KW a jezdím s tím běžně průměr okolo 4.5l/100km, hodně záleží na tom, kde a kdy se jezdí, ráno do práce jezdím i s průměrem 3.9l/100km, odpoledne domů i 5l/100km, ten rozdíl je dán teplotou a hlavně provozem. PP mi ukazuje o cca 0.2l/100km pod reálnou spotřebu, ty spotřeby beru dle tankování u stejné pumpy, u stejného stojanu a dlouhodobě (Čepro + aditiva VIF). V zimě a v létě je spotřeba o něco maličko vyšší, což je dáno klimou a delším zahříváním motoru ale nad 5l/100km dlouhodobě jsem se nikdy nedostal, musím ale říct, že jezdím převážně cca 35km trasy, z toho je 10km 3třídy a zbytek 1třídy, po městě málo, když jsem se posunoval v létě na jedničku po městě, tak byla spotřeba při výjezdu z města 8l/100km. Do křižovatek většinou dojíždím, brzdím velmi málo, ale semtam tomu dám plný výkon, když je potřeba předjet, pokud ovšem dojedu kolonu, co se pohybuje 80km/h, tak ji nepředjížím a kochám se jízdou, spěchal jsem už jednou a skončil čelně pod Ifou a to už nechci zažít. Po cestě Ostrava-Brno a nastaveném tempomatu na dálnici na 140 dle GPS jsem měl spotřebu 5.7l/100km. Myslím si, že u tvého auta má smysl spotřebu řešit, co jsem tu četl, tak asi největší problém dělá váha vzduchu a to klidně i na novém autě, nejlépe to napíchnout za jízdy a ověřit, jestli dává správné hodnoty v toleranci.

Vloženo

Hmmm, díky za info. Pneu mě nenapadly, tak na ně kouknu. Vím ale, že jsou docela sjeté a že vpředu jsou jiné, než vzadu. Dostal jsem k tomu i zimní, takže jsem to neřešil a při nejbližší příležitosti chci přezout a na letní disky hned obuju sadu na příští sezónu.

Jsem laik, takže jdu zjišťovat, co to znamená "Váha vzduchu" :o). Díky zatím

Vloženo

Nemate nekdo zkusenost se zaslepnim EGR,ale zaroven s vymazem v RJ,mam 05 TDI 74KW,tam seto uz musi vymazat v RJ,nevite v okoli K.Varu nekoho,nebo kdo poradi jek se to v RJ ma udelat.Diky.

Vloženo
Umim ale jsem az z moravy,, zavolej tady telefon: +420 608 95 05 95 (PO-PÁ 9:00-17:00) je to kamarad z Chomutova (Dieselpower) udela to taky a rekni ze te posila TDIfun

Super diky moc.

Vloženo

[Tak EGR to asi neni,podle Vagu je neco v te krabicce jak z ni vedou ty podtlakove hadicky,pry je to elektronicka chyba,nevite jak se ta krabicka jmenuje,maji to m. od 2005,jsou v ni podtlakove ventily.Diky

Vloženo
[Tak EGR to asi neni,podle Vagu je neco v te krabicce jak z ni vedou ty podtlakove hadicky,pry je to elektronicka chyba,nevite jak se ta krabicka jmenuje,maji to m. od 2005,jsou v ni podtlakove ventily.Diky

jestli myslíš tu krabičku, kde je jeden přívod a šest výstupů, tak je to ventilový blok motoru, kdy výstupy ventilového bloku jsou

P1 - Podtlakové napájecí vedení od tandemového čerpadla

P2 - K mechanickému ventilu zpětného vedení výfukových plynů

P3 - K podtlakovému ovladači klapky v sacím potrubí

P4 - Odvětrávací hadice k vzduchovému filtru

P5 - K zásobní nádobce podtlaku

P6 - K podtlakovému ovladači regulace tlaku plnicího vzduchu

Vloženo

Zdravím,

potreboval by som poradiť, mám motor typu BXE r. v. 2006 a okolo 2000 ot. to zadrháva, ale keď dám viac plynu tak to už nerobí,

môže to byť soft?

Nevydala od tej doby škodovka nejaký novší?

Dík moc.

Vloženo

Chce to jen flash ŘJ motoru...způsobuje to EGR ventil který ŘJ motoru špatně ovládá. Mě to dělali všechny tři OII 1.9TDI-PD 77kw-BXE co jsem měl z 2006. PO přehrání ŘJ motoru vše o.k. Děláno vždy na počkání.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...