.Honza. Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 "to vyzerá biedne" - tak tedy pro lepší náladu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 Tak na pohled dobréé, tak kdyby to aspoň chvílu vydrželo. Cos použil za barvu? Očistlils to jenom kartáčem a natřel, nebo si to ještě něčím odrezoval? Předpokládám že si výfuk nesumdával.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 29. Září 2011 Sdílet Vloženo 29. Září 2011 (editace) Silikonová stříbřenka do 500 °C, natíráno 2x po předchozím vypálení. Očištěno smirkovým papírem a mosazným kartáčem, poté důkladně otřen prach. Děláno na autě - k horní polovině je někde je špatný přístup, ale zase nebyla tak rezavá. Ještě bych nejásal, uvidíme na jaře. Spíše mi jde uchovat části blíže k motoru, které budou asi dražší. Koncový tlumič asi nezachráním, pokud rezaví zevnitř. Editováno: 29. Září 2011, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrumr Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 Já zase měl tu příčku rezavou,co jí máš pozinkovanou ale natřel jsem ji barvou a je klid,ale ty tvoje snímky na klidu mě moc nepřidaly,protože já tam nemám ty umělohmotné kryty,to tam má každý, nebo jenom nějaká motorizace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 1. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2011 Ta příčka už začala taky rezavět, takže jsem ji potom natřel syntetickým emailem Industrol. Plastové kryty pod motorem a prahy jsou "Paket pro špatné cesty" Všimněte si také koroze svarů na zadní nápravě a také už byly chytlé svařené hrany na nápravě přední. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Hm takže vidím, že v tom nejsem sám :-( Jak mě teď sere, že jsem si toho nevšiml o měsíc dřív, měl bych to ještě v reklamaci :-( A takle bych to reklamoval klidně pořád dokola. Jak si, do prdele, můžou tohle dovolit udělat na novým autě??!! Omluvte mě za tu vulgaritu, ale v tomto případě si to nemůžu odpoustit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 9. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2011 Skús to ešte reklamovať, možno sa dá niečo s tým urobiť.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garen Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 Skús to ešte reklamovať, možno sa dá niečo s tým urobiť.. 3 měsíce po záruce? To mě pošlou někam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galeo Vloženo 10. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2011 našlo sa tu už pár ľudí, ktorým uznali rôzne veci aj po záruke, takže nikdy nevieš.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 orezlý výfuk je přeci úplně normální věc, to je jako kdybys chtěl reklamovat auto pokálený od holubů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Tohle je zbytecna hysterie. Vyfuk proste rezne, to je normalni, neni to dil, kterej by mel byt "hezkej" na pohled. K prorezaveni ma jeste hooodne daleko. Tak 5 let a 100tkm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 20. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2011 Tak tak, povrchová koroze ničemu neškodí. To natírání mi přijde zbytečné, příští rok to vypadá stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martius Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Na služební fabce mám teď najeto cca 105 tis. a byl jsem na technické. Technik mi ukazoval prorezlej výfuk a říkal, že by asi potřeboval vyměnit. Byl jsem s tím v servise, pač mi krom jinýho zjistil špatný silentbloky a při tom se technik díval i na ten výfuk a říkal, že tato rez ničemu nevadí. Prej to má dva obaly a než prý prorezné uplně i ten druhý tak s tím ještě hodně najezdím. Říkal doslova, dokud to neprdí, tak se tím nemusím znepokojovat. Na svý soukromý fabce mám už taky rezavý výfuk, ale neřeším to, stejně to nejde vidět. Na firmě máme ješte Kangoo a to má najeto cca 80 tis. a taky má rezavý výfuk, takže člověk si nevybere. Hlavně, že auto jezdí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 (editace) Hlavně na to, co tvrdí technik na STK bych se vykašlal, neboť mi chválil nové silentboky na přední nápravě, ač v té době měly 135tkm a byly tak na kaši. Editováno: 21. Říjen 2011, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Tak, tak - pokiaľ neprdí, nie je čo riešiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pribinačik Vloženo 14. Únor 2012 Sdílet Vloženo 14. Únor 2012 ja mam auto 4. mesiac, najazdené 16 800 km a vyfuk zacina hrdzaviet... na fabii I. co ma doma je najazdene 230 000 km auto ma 5 rokov a vyfuk je stale OK... neviem co na tie nove davaju ale dobre to rozhodne nie je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
massin Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Holt se nevydělává na nových autech, tak se musí vydělat na servise. Mě na roomsteru orezl výfuk po jedné zimě a zadní bubny jakbysmet. Ty jsem kvůli alu kolům nastříkal nově na černo a výfuk neřeším jelikož co s ním, protože nějaký ošetřování se stejně mine účinkem. Jen pro srovnání: nyní je výfuk na roomsteru r. v. 10/09 s korozí stejně jako naše druhý auto - fabia r. v. 11/2002. A proč? Udělejte si výlet do Hamburku a uvidíte kolik tam denně nakládají kamionů s železnýma ingotama přímo z Číny! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Tak vyfuk je ted i moje tema - letos se docka vymeny, uz ho zacinam slyset. Jedna se o Fabii I, r.v. 2005, najeto 57tkm, ovsem 80% po meste kratky trasy. Cili zivotnost 7 let v takovem rezimu, jsem spokojenej a koupim rozhodne zase original, byť stoji jak jsem koukal 4tKč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Si nechte udělat lauf komplet z nerezu a budete mít klídek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stevo11 Vloženo 26. Únor 2012 Sdílet Vloženo 26. Únor 2012 Tak isto mi začal výfuk hrdzavieť po 20 000 km. Písal som do servisu čo s tým. Oznámili mi že je to normálne. Tak to neriešim. Už mám 30 000 a je dosť hrdzavé ale nie dieravé. Je pravda že autom sa chodí ibakrátke trasy po meste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 Holt se nevydělává na nových autech, tak se musí vydělat na servise. Mě na roomsteru orezl výfuk po jedné zimě a zadní bubny jakbysmet. Ty jsem kvůli alu kolům nastříkal nově na černo a výfuk neřeším jelikož co s ním, protože nějaký ošetřování se stejně mine účinkem. Jen pro srovnání: nyní je výfuk na roomsteru r. v. 10/09 s korozí stejně jako naše druhý auto - fabia r. v. 11/2002. A proč? Udělejte si výlet do Hamburku a uvidíte kolik tam denně nakládají kamionů s železnýma ingotama přímo z Číny! Bežné klasické neošetrené železo bude hrdzavieť či je z Číny alebo zo Švédska, z Nemecka, z Čiech ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 27. Únor 2012 Sdílet Vloženo 27. Únor 2012 (editace) A čím teda vysvětlíš že na fábii z r.2001 má kamarád výfuk v lepším stavu (míň rezavý) než já na roomu z r.2009? Oba máme originály, oba benzín, oba origo.z výroby. Já mám 20t km. on 80t. km. A jezdíme léto zima stejně. Editováno: 27. Únor 2012, autor: Voice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Je to veľmi jednoduché - zlá povrchová úprava alebo odfláknutá technológia povrchovej úpravy ... Niekde niečo kvôli šetreniu museli zanedbať ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Nereste optiku proboha, jedna se o vyfuk. Jeho zivotnost (originalniho dilu) je cca 6 let a to je to hlavni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Únor 2012 Sdílet Vloženo 29. Únor 2012 A čím teda vysvětlíš že na fábii z r.2001 má kamarád výfuk v lepším stavu (míň rezavý) než já na roomu z r.2009? Cenou. Po osmi letech a s mnohem rozsáhlejší výbavou stojí prakticky stejně. Jestli si někdo myslí, že se to nikde neprojeví, tak je naivní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.