Mara TDI Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Ahoj všici, jsem krátce škodovákem, pořídil jsem di octavii 1.9 TDI 66kW čiplou na 81 kW a cca po měsíci se mi zdálo že auto nejede tak jako na začátku. Naftu tankuju kvalitní. Vyměnil jsem palivový filtr i s těsněním ventilu, protože v hadici od filtru k čerpadlu běhali bublinky, ale i po výměně tam běhají stejně. Po vypnutí motoru se z čerpadla do hadice vrátí cca 2 cm dlouhá bublina. Tak a teď k těm otázkám. Je normální že běhají drobné bublinky v palivu do čerpadla? Pokud ne, kde bývá častá příčina vnikání vzduchu do paliva? Může vzduch v palivu souviset s poklesem výkonu. Děkuji za odpovědi Mára - TDI už na vždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Ahoj všici,jsem krátce škodovákem, pořídil jsem di octavii 1.9 TDI 66kW čiplou na 81 kW a cca po měsíci se mi zdálo že auto nejede tak jako na začátku. Naftu tankuju kvalitní. Vyměnil jsem palivový filtr i s těsněním ventilu, protože v hadici od filtru k čerpadlu běhali bublinky, ale i po výměně tam běhají stejně. Po vypnutí motoru se z čerpadla do hadice vrátí cca 2 cm dlouhá bublina. Tak a teď k těm otázkám. Je normální že běhají drobné bublinky v palivu do čerpadla? Pokud ne, kde bývá častá příčina vnikání vzduchu do paliva? Může vzduch v palivu souviset s poklesem výkonu. Děkuji za odpovědi Mára - TDI už na vždy TIE bublinky su O.K. Nie je to zavada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara TDI Vloženo 19. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 TIE bublinky su O.K. Nie je to zavada. Dík moc, zkusím diagnostiku, možná dosluhuje váha vzduchu. Ještě jednou dík Mára - TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 TIE bublinky su O.K. Nie je to zavada. Nechci se hádat, ale podle mne to v pořádku není, kde by se tam měly brát samy od sebe? Někdy ti potom může dýl startovat, zvlášť při nízkých teplotách, kdy klade nafta větší odpor a nasosáš víc vzduchu. Já jsem od té doby, co jsem tam dal ORIGO těsnění, 2 gumičky modrá a černá stály 100,- Kč , bez bublinek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davee Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Taky jsem měl po výměně palivového filtru problémy s bublinkama. Problém byl v tom těsnění na filtru. 2 těsnění jsem tam nedostal, ale naklepl jsem ty packy co drží tu závlačku na filtru tak aby víc tlačila na ten bazmek na přepadu. Pár bublinek asi nevadí, ale 2cm je myslím dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonSalieri Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Bublinky by tam byt nemeli...Pokud tam jsou je neco spatne nekde to saje vzduch..Zkus se podivat jeste na utesneni filtru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mara TDI Vloženo 22. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 Bublinky by tam byt nemeli...Pokud tam jsou je neco spatne nekde to saje vzduch..Zkus se podivat jeste na utesneni filtru.. Právě že jsem při koupi auta hned dělal rozvody, výměnu oleje a výměnu palivovýho filtru i těch dvou gumiček na ventilu. Bublinky tam lítaly i u toho starýho, tak jsem myslel že to vyřeším výměnou filtru. Kupoval jsem origo filtr i gumičky. Zkusil jsem vyměnit stahovací pásky na hadicích. Dál už nevím. Možná jestli ještě hadice z filtru do čerpadla v místě spoje gumové a průhledné hadice - je to tam nějak nalisovaný, tak tam může být taky problém. Zkusím ten ventil trochu přitlačit. Myslíte si někdo, že by mohl nějakým způsem odejít ten plastový ventil?? Mára TDI už na vždy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 BUBLINKY NIE SU ZAVADA!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 22. Březen 2009 Sdílet Vloženo 22. Březen 2009 No logicky je tato cast najvyssie umiestnena v palivovej sustave-takze ak je tu mala bublinka,tak sa nic nedeje. Ale pri nastartovanom motori by mal byt prietok relativne cisty-tiez mi tam vznikalo vecsie mnozstvo bubliniek,ktore som odstranil vymenou stah.pasok na hadickach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 No logicky je tato cast najvyssie umiestnena v palivovej sustave-takze ak je tu mala bublinka,tak sa nic nedeje. Ale pri nastartovanom motori by mal byt prietok relativne cisty-tiez mi tam vznikalo vecsie mnozstvo bubliniek,ktore som odstranil vymenou stah.pasok na hadickach. hoj žadne bublny ani nahodou snad jen při motaži noveho filtru ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kewwin Vloženo 5. Září 2009 Sdílet Vloženo 5. Září 2009 Ahoj, taky jsem měl tenhle problém a řešil jsem ho asi týden než jsem na to přišel. normálně bych na ty bublinky vůbec nepřišel ale jel jsem jednou po dálnici a celkem jsem pospíchal tak že jsem TDičku dával docela za uši a v tom to začalo cukat až zhasnul motor,zajel jsem ke kraji a říkal si co to je?když jsem kouknul právě k palivovému filtru tak jsem viděl právě v té průhledné hadičce bubliny zkoušel jsem párkrát po nějaké době startovat až to chytlo tak jsem v klidu dojel domu a začal to řešit.Právě tady na fóru jsem se dočetl že to dělávají ty dva těsnící kroužky v palivovém filtru tak jsem si řekl koupím originál filtr v servisu (cena 800kč) a bude pokoj a ono houby dělalo to dál a schválně jsem vždycky koukal když jsem prudce přidal plyn jestli půjdou bublinky a šly a hodně.nakonec jsem našel závadu v nádrži,rozebral jsem komplet celou tu baňku na které je plovák a zjistil jsem že jak jsou ty výstupky na které se přicvaknou ty dvě hadičky modrá a černá tak že jsou zanesený jemnýma nečistotama byl tam nějaký chlup a prach a prostě různé nečistoty tak jsem to drátkem všechno vyčistil profouknul a od té doby je vše v pořádku a jak tady někdo už psal,bubliny jsou v pořádku tak to teda nejsou v pořádku protože i když přidáte plyn až na podlahu tak v té průhledné hadičce musí jít čistá nafta bez bublin. toť vše o mém problému který byl zdárně vyřešen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarrku Vloženo 9. Září 2009 Sdílet Vloženo 9. Září 2009 Prosím o radu z hrůzou jsem zjistil že mám pod autem skvrnu od nafty tak jsem zjištoval kde to prosakuje a zjistil jsem ze to kape okolo čerpadla jak je napojená tá kostka co sní jdou kovové hadičky. Otázka zní jak moc je finančně náročná oprava nebo výměna,po dovolené neoplívám penězi.. Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 19. Duben 2016 Sdílet Vloženo 19. Duben 2016 pripájam sa do klubu tých, čo majú problém s bublinami v nafte a oživujem tým túto tému po vypnutí motora sa v priesvitnej plastovej rúrke vytvorí cca. 1 cm široká bublina. to by malo byť OK. motor mierne dlhšie štartuje, ale do 2 sekúnd chytí a po naštartovaní na voľnobehu bubliny v rúrke viditeľné nie sú. prvé bublinky začnú sem-tam prúdiť, postupne sa frekvencia ich objavovania stupňuje, až okolo 2000-3000 ot. to je ako bublina - nafta - bublina - nafta ... prikladám amatérske video. auto ide z cca. 2000 ot. na 3000 ot. (odhadujem veľkosť bublín na cca. 1 mm3) palivový filter nový Bosch + Bosch spätný ventil + nové gumičky samozrejme. taktiež nové pružné spony. minulý víkend som sa mrkol na nádrž, vyčistil som tú nádobu v nárží, bolo tam veľa sajrajtu, dal nové tesnenie pod maticu nad čerpadlom. dúfal som, že to pomôže, ale nie. bubliny sú stále prítomné. hadice okolo filtra nie sú mastné auto má problém vo vysokých otáčkach, napr. 130 km/h na diaľnici pri stlačení plynu ledva cítiť nejakú akceleráciu. turbo píska ako šialené, ale auto proste neťahá. aj keď vypnem motor a zapnem a zase tlačím tak bezo zmeny. diagnostika žiadnu chybu s tlakom nevypisuje (ani mez plníciho tlaku nedosažena, ani prekročena) nepodarilo sa mi nahrať video priamo sem na fórum, vypisuje, že prílohy typu MP4 nie sú povolené ... video si môžete stiahnuť tu: http://uloz.to/xV8JXV1f/09-mp4 [7 sekúnd, 23 MB] (sorry za tú veľkosť, ale točil som to mobilom a nechcelo sa mi to upravovať a komprimovať) budem vďačný za akúkoľvek radu. napadá ma ešte jedno tesnenie v nádrži, taký O-krúžok, asi 2x taký hrubý ako na spätnom ventile na palivovom filtri, na ktorý tlačí pružina. ale nevyzeral byť porušený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 17. Květen 2016 Sdílet Vloženo 17. Květen 2016 (editace) Bublinky v pořádku nejsou, ale bohužel je to u těhle filtrů asi normální, bez bublin jsem byl vždy jenom krátce, ale ty už to máš hodně... Zkus na to T za běhu motoru zatlačit dolů, uvidíš, že bublinky zmizí, prostě to konstrukčně málo těsní. Já to občas při údržbě na autě na filtru prostříknul (silikonovým) olejem, aby nebyly ty gumičky nasucho, a je to lepší, ale asi by nebylo špatné (tip od někoho z fóra) to na tom T ventilu okolo těch gumiček párkrát obtočit instalatérskou teflonovou páskou, pak namáznout a nasadit. To by v tom byl čert, aby to nepomohlo. Editováno: 17. Květen 2016, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
general stokurev Vloženo 6. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2016 keď tlačím silou na ten spätný ventil, nepomáha to. bublinky stále idú. už mi ostávajú iba spojky palivovej sústavy, teda redukcie alebo vedenie pod kabínou, aj keď tam keby boli dierky tak je mláka pod autom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.