b.a.n.a.n Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Docela by me zajimala odpoved na predchozi prispevek u me 2006 1,6MPi mi take nejdou ventilatory po sepnuti AC.. nechladi a v tomhle horku je to fakt opruz... jinak VAG hlasi >> 00229 - tlak v chlazeni 002 - dolni hranice prekrocena Po delsi jizde je motorovej prostor silene rozpalenej, ze na nem neudrzite ruku a to ani na kapote... teplota mi ukazuje mirne nad 90°C.. cca 92-95°C Kdyz necham auto nastartovane, tak po case by se ventilator mel spustit, (spoustel se) ted uz ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEPHi Vloženo 27. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2011 (editace) Koupil jsem Octavii 2 Combi a nefunguje mi klimatizace (manuální), tak prosím o rady a názory... Škoda Octavia 2 Combi, rok 2005, motor BSA 1,6 MPI 75kW Diagnostika hlásí: Climatic 1Z0820047 Climatic PQ35 004 0201 1 zjistena udalost (statická) 00898 010 Regulační ventil klimatizace, kompresor -N280 Přerušení/zkrat ke kladnému pólu - když na volnoběh zapnu klimu, tak se zvýší spotřeba i otáčky, ale nechladí - při zapnutí klimy se nerozběhnou ventilátory na chladiči V servise mi řekli, že to bude asi těmi ventilátory - zatím jsem je neslyšel, že by se někdy točily, ale teplota chladící kapaliny nikdy nepřesáhla 90°C ani když jsem stál v největším vedru v koloně, tak nevím, kdy by se vlastně měli spustit. Je nějaký jednoduchý způsob, jak ty ventilátory otestovat? Nerad bych měnil třeba kompresor naprosto zbytečně. Předem dík za jakoukoli radu. Editováno: 27. Srpen 2011, autor: DEPHi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia73 Vloženo 3. Březen 2012 Sdílet Vloženo 3. Březen 2012 Přestaly mi fungovat ventilátory v motoru,ale klimatizace i chladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Pokud nejdou ventilátory, nemůže fungovat správně klima !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 ten hlavní by ti měl běhat, ten menší jen při dochlazování...jestli si ale opravdu zapínal klima tak ti musel běžet ! mě ten dochlazovací něběhá...na diag. to hlasí chybu v létě ho zkusim vykuchat a rozběhnout ...když to nepůjde asi se na to vykašlu...beztak je tam více méně k prdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 Ventilátory musí běžet oba dva současně, ten větší je řídící... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medved 1 Vloženo 8. Březen 2012 Sdílet Vloženo 8. Březen 2012 V létě jsem to taky řešil nešel ten malej a nakonec to byl zaseklej uhlík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schavi Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 Nebudu zakládat další téma..mám podobný problém..taky mi nejde ani jeden ventilátor.A to i v případě venkovní teploty 30°C s přišláplým plynem..sice jsem rád, že se to stačí dochlazovat náporem vzduchu, ale jsem nervózní (kolona atd.) Velký se má přece točit pořád ne? Možná s tím souvisí i nefunkční klima..minulý rok mi chladila stále méně a méně..na jaře kostky ledu a na podzim už climatron nebyl schopen v autě udržet teplotu 20°C když venku bylo jen o málo více..napadla mě málo naplněná soustava, ale 2 týdny zpět mi v servise řekli, že jsem měl plno..a dneska jsem přišel na to, že auto ani nereaguje na zaplý/vyplý econ..mám zaplou klimu (čili econ off) a kompresor nesepne..spotřeba na volnoběh pořád 0,4l (dříve při funkční klimě 0,7l) a ani podle sluchu není poznat, že by motor měl mít větší zátěž..pojistky jsem prošel jak vevnitř tak při motoru..všechny ok..má někdo radu, kterou cestou se dát..v servisu jim prý diagnostika nic neukázala..i když při dnešní kvalitě nekterých servisů člověk nikdy neví.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 6. Květen 2012 Sdílet Vloženo 6. Květen 2012 Jdi za někým, kdo tomu rozumí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
škodovica Vloženo 24. Květen 2016 Sdílet Vloženo 24. Květen 2016 Ahoj, včera som zistil ďalšie poznatky k mojej nefunkčnej klíme. Po zapnutí klímy (navolení teploty na panely) sa nespustia ventilátory na chladiči a tým pádom sa mi ani nespustí kompresor a klíma nejde. Klíma mi funguje iba keď teplota motora stúpne na 90st, vtedy zapnú vrtule a vtedy mi ide i klíma ale zase len do momentu, keď vrtule vypnú. Teda klíma mi začne chladiť až po cca 10km jazdy a to iba chvílu. V čom by mohol byť problém. Nedávno bylo auto na diagnostike ale tá neukázala nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 vrtule nemusí běžet s klimou, jsou spínané od tlaku/teploty chladiva, není to jako u OI ..... pokud klima chladí později, může být na vině malý tlak chladiva nebo spíš vadný ventil kompresoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalSzotkowski Vloženo 30. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2016 (editace) Ahojte, můžete mi poradit? 1,9 77kw BJB Automatická klimatizace 2ozonová Klimatizace - doplněná, nový chladič. Za jízdy fouká studený vzduch až se bojím že budou padat kostky ledu ale když zastavím začne se oteplovat (samozdř. kvůli Sahary která nejde) trožku se rozjedu a už chladí na ledové kostky Takže klimatizace funguje ale bez Sahary. Přehřívaní motoru - za jízdy vše OK po delším staní začne růst teplota vzhůru (samozdř. kvůli Sahary která nejde) čidlo teploty u chladiče vyměněno. Pojistky v motor. prostoru zkontrolované - OK , Dnes koupený nový - Větrák elektrický pro vozidla s klimatizací (300W 360mm - ted ale nevím jestli mám správnou - jsou 2 druhy 300W 360mm a 220W 360mm podle rady v ND dílech mám ten 300W 360mm musela proběhnout jemná úprava zásuvky) (ten menší je OK - ale jen při zapojeni natvrdo) Po výměně toho velkého zase nic nefunguje nevíte co ještě odzkoušet?? Jak správně teda odzkoušet Saharu na stole?? Co sem teda zjistil - když zapojím +- tak jak na autě přesně podle zásuvky tak Sahara se neroztočí - logicky nemá impuls pro spuštění. Čeká na impuls od klimatizace a od termospinače od chladiče pokud se nemýlím?? (ale jak tyhle 2 menší konektory zapojit at se Sahara správně rozjede?? Když ale v zásuvce +- otočím Sahara se začne točit opačně - logicky. Rozvody, spojka.... atd to vše zmáknu ale tenhle paskvil nechápu.... Popřípadě někoho z okolí F-M, KA i dál? momentálně jezdím bez Sahary kterou mám v garáži, popř. k někomu přijedu na odzkoušení stačí položit Saharu na zem a zacvaknout do konektoru .... (zaplatím samozdřejmně) bud je špatná nová vrtule nebo elektroinstalace... VAG - Chybové hlášení: Addresa 01: Motor Labely: USER\03G-906-016-BKC.CLB Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3 Systém a/nebo verze: R4 1,9L EDC G010SG 6250 Kódování: 0000071 Číslo dílny: WSC 10091 000 00000 VCID: 6ED5F6697AA90B6E791-5168 1 nalezena chyba: 17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low P0691 - 000 - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 28.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.16 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 35.1*C Pracovní cyklus: 9.6 % Readiness: 0 0 1 1 1 Sobota,30,Červenec,2016,20:09:01:15886 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.3.0 Verze dat: 20131014 Díky za rady Editováno: 30. Červenec 2016, autor: MichalSzotkowski Úprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Szotkowski Vloženo 3. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2017 Zdravím můžete mi dát prosím kontakt na osobu poblíž F-M která rozumí saharam? octavia 2 1,9 77kw BJB netočí sahary ani chlazení na motor.(dojedu) - kontrola sundaných Sahar v autorizovaným servisu OK (namontované na mojí oktávce ale nejede). pojistky OK. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obx Vloženo 4. Březen 2019 Sdílet Vloženo 4. Březen 2019 (editace) možno po funuse ale predsa. V prípade 17075 - ridici obvod ventilatoru 1 low P0691 - 000 - info o závadě: Otáčky: 0 /min Kroutící moment: 28.0 Nm Rychlost: 0.0 km/h Výkon/klapka: 0.0 % Napětí: 12.16 V Provozní stav: 00101100 Teplota: 35.1*C Pracovní cyklus: 9.6 % si skontrolujte kabeláž. Vyberte von ventil. otočte ich a pozrite kabeláž od svorky kde ste rozpojili vent. po motor ventil. Zo spodu neuvidíte poškodené vedenie nakoľko je zastrčené v kanáliku SAHAR. Najčastejšie závady sú skorodované vedenie + - , keďže pod izoláciu sa dostane nečistota, ako napr. piesok a ten vám pekne načne kabeláž, ktorá časom skoroduje a dôjde k jej prerušeniu. Na 90% je chyba tam. VCDS môže hlásiť aj chybu riad.jednotky ventilátora. Stačí nahradiť vadný kábel-: červené+ a kostriaci majú priemier myslím 6mm a ostatné 0,75. To platí aj pri klíme, keď zastanete tak pokiaľ je naplnená a nechladí je problém práve vo ventilátore, nakoľko ich nespúšťa. Jazdou a náporom vzduchu opäť začne chladiť. POZOR dosť dlho som hľadal príčinu prečo mi na križovatke nechladí auto a VCDS nehlási žiadnu chybu. RJ ventil. pri načatých kábloch nemusí hlásiť nízke napätie, nakoľko kábel ešte nie je celkom prerušený, ale zároveň ani vent. nespustí. Dokonca nevypálilo ani poistku. Divne ale stalo sa mi. Dúfam, že to niekomu pomôže. Editováno: 4. Březen 2019, autor: obx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.