Feroaaa Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 zdraviim, mne sposobovalo buchanie aj stabilizator, nebol zly, len sa nejak posunul v tej gume , kamos automechanik to iba posunul, a hotovo, a vravil ze to casto robieva tieto fabie, s tym ze mi tam navaril poistne kruzky aby sa to nepohlo uz. , inak toto mi sposobovalo aj klepkanie kolesa ked som s nim zatrmacal , teraz to uz nerobi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mischo77 Vloženo 4. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2009 Mam taku otazocku a nechcem robit novu temu lebo bude ZAMKNUTA Mam fabiu 1.2 htp rv 11/03 najazdene 100.000 km menil som silenbloky a tycky stabilizatora teraz. Pytam sa : čap riadenia a čap ramena je UPLNE MEKY (myslim ym ze sa nim da velmi lahko hybat) Je potrebne to tiez vymenit ??? lebo Auto ide uplne v pohode, ako nove... netaha ani nic... K comu vlastne sluzia tie capy ramena a riadenia... a ako sa prejavuje na jazde ich opotrebovanost ??? Thanks... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAUpick Vloženo 12. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2009 Cap ramena sluzi na to aby sa naboj mohol otacat na ramene. ) To je myslim jasne. A kedze sa otaca tak sa meni aj jeho os. (alebo osa?) Cap umoznuje pevne uchytenie pri roznom sklone druhem suciastky. Na to iste je aj cap riadenia. Ibaze nie je na ramene, ale na tyci riadenia. Novy cap nepohnes s rukou. Alebo len velmi tazko. Samozrejme su rozne vyrobky, roznej tuhosti. (to iste plati aj o samotnych tlmicoch bez pruzin) Cize ked sa s capom da velmi lahko hybat, znamena to ze uz je cap opotrebovany a ma vo svojom puzdre volu. Staci mala vola a cap sa velmi rychlo vybucha. Preto zvacsa dlho drzi v poriadku bez vole a ak uz sa spravi vola ma cap kratku zivotnost. Ked bucha tak sa tieto narazy prenasaju dalej a opotrebuvavaju dalsie suciastky (silentbloky, ...). Na geometriu to az tak velky vpliv nema kedze vole su minimalne. Po vymene samozrejme treba zajst na geometriu. Snad som to opisal zrozumitelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Letec M Vloženo 13. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2009 Potřeboval bych takovou drobnou radu a nechci kvůli tomu zakládat hned nový téma. Podařilo se mi totiž (bohužel) přeletěz s fabkou jeden retardér o něco rychleji (trošičku tak v 45km/h) než by bylo zdrávo. Možná to sedlo i na doraz, ale nevím. Spodkem jsem určitě neškrtnul. Auto se tváří úplně v pohodě, jízda, pohledově taky v pořádku. Mám se s tím jít rači ukázat do servisu...jestli by mi tam alespoň zkusili udělat geometrii nebo tak něco. A nebo se mám na to vyprdnout když je všechno O.K. Dík za radu. To jsem rad, ze nekdo zminil ty zas...... retardery. Letos o prazdninach jsem jeden nabral na Vysocine. Nejvic me prekvapilo, ze nebyl vubec oznaceny!!!!!!!!!! Pocit jsem mel, jako bych sednul kastli primo na vozovku. Rana jak z dela. Myslel jsem, ze jsem ztratil podvozek. Kupodivu se neprojevuji zadne anomalie jak v rizeni, tak ani jinde. Jinak k tematu: Mam najeto 40 000 a zacalo mi pri prejezdech urcitych nerovnosti klepat nejdrive na prave strane a tak po pul roce i na leve strane vepredu. Vymena kosti a vse je v cajku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans24 Vloženo 13. Září 2009 Sdílet Vloženo 13. Září 2009 Bouchaní na přední nápravě způsobovaly už dost jete kosti stabilizátoru měly vůle v čepech když už je budete měnit rovnou vyměňte i uložení stabilzatoru ať je to přijednom a je klid za hoďku není co dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blazek Vloženo 6. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2009 Mam podobny problem.Pri akceleracii počuť od prednej nápravy slabé duté buchanie ale iba na 3 a 4 prevodovom stupni.So zvyšujucou sa rýchlosťou frekvencia búchania sa zväčšuje .Tyčky stabilizatora su nové a silentbloky vyzeraju v poriadku.Prosil by som o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 tak uz mi to zasa bucha, ach jaj , tak uz som s toho paf, najprv som si myslel ze bucha nieco vzdadu ale zrejme nieco zas odpredku. Na jar boli menene silenbloky , pred rokom stabilizator, teraz som menil tycky stabilizatora trosku sa to zlepsilo. Ale som este rozmyslal ci nemozu byt este gumy v com je ulozeny ten stabilizator na vymenu , Co poviete? mohlo by to byt ono? Ako sa menia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 20. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2009 tak uz mi to zasa bucha, ach jaj , tak uz som s toho paf, najprv som si myslel ze bucha nieco vzdadu ale zrejme nieco zas odpredku. Na jar boli menene silenbloky , pred rokom stabilizator, teraz som menil tycky stabilizatora trosku sa to zlepsilo. Ale som este rozmyslal ci nemozu byt este gumy v com je ulozeny ten stabilizator na vymenu , Co poviete? mohlo by to byt ono? Ako sa menia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukefab Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Ahoj,mám takový problém, z přední pravé strany slyším při průjezdu nerovností takovej tupej zvuk bouchá to.nevíte čím to může být?Nedávno jsem měnil přední tlumiče s pružinama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 26. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2009 Lukefab: nejčastěji uložená stabilizátorů (gumičky)...kosti...nebo silentbloky ramen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukefab Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Dík z aodpověd,dělá to jen,když přejedu větší nerovnost,ale je to takový tupý zvu.Je to nutná oprava,nebo se s tím dá jezdit?popř. kolik by stála oprava?díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 Luke: gumičky uložení stabilizátorů stojí pár Kč a práce snadná (není nutná ani geometrie a potřebuješ 2)...kosti stojí cca 150 - 700,- kus podle kvality, já bral Febi za cca 450,- tuším (potřebuješ 2)....silenbloky ramen - rozhodně se vyplatí koupit zesílený a cena 220,-kus (potřebuješ 2) a je nutna po výměně geometrie (400 - 800,-) - u mě přesně tohle dělaly prasklý silentbloky v ramenou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukefab Vloženo 27. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2009 a je to nutná oprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quikshare Vloženo 28. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2009 Lukefab pokud ti nevadi bouchani, ale pak ti odejdou dalsi veci jako kulove cepy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidd Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 mozem sa ta opytat na jednu vec? -pred tyzdnom som bol na geometrii a dnes som zapocul ze mam vadnu kost stabilizatora a otazka znie ci po vymene jednej kosti musim ist na geosku dik moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 to nemusis, ja som menil obidve normal a geometriu som nerobil , ani ten mechanik nevravil ze ju mam robit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 2. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2009 po výměně "kostí" není třeba děllat geometrii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidd Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 po výměně "kostí" není třeba děllat geometrii dik a chcem sa este opytat ze ked mam uz kost stabiku v takom stave ze miestami po ju pocujem ako ´´bucha´´ ze ci s vymenou mozem pockat, ja sa drzim tiez toho ze ked nieco povoli tak to treba hned dat prec a kupit nove ale aj tak sa opytam skusenejsich dik za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2009 počkat můžeš, ale jak napsal quikshare je ryziko že ti odejdou další díly nápravy - především čepy....kost se dá koupit snad od 150,-Kč za kus (china kterou bych teda já nevzal, ale lepší než aby ti tam kost mlátila), za kvalitu dáš cca 450,-Kč a zainvestovat 900,-Kč + trošku práce přeci není tak hrozný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Feroaaa Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 takze dalsia moja kapitola buchania uzatvorena. Buchanie sposobovalo olozenie stabilizatora (guma) , pri nizsich teplotach sa buchanie zintenzivnovalo. Vymenene, buchanie prestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
madmanxx Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 (editace) Měl jsem taky problém s bouchání ( kovové klepání ) které se přenáší do řízení (180.000 Km ) po výměnách snad všeho to nakonec byly tyčky řízení... Jen jako inspirace pro ty, kteří už budou zoufalí jako já... Editováno: 18. Prosinec 2009, autor: madmanxx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 (editace) me to ted boucha vepredu, kdyz zatocim plnej rejd doleva, stojim na miste kdyz se otacim treba na nerovnostech, hlavne na kostkach v centru mesta , tak pri pomalym popojizdeni a max rejdu doleva mi to zacne bouchat, nepreslechnu i pri zapnutym radiu na 30% ....ale myslim ze uz vim co to je, horni ulozeni levyho tlumice - loziska, navic tlumice jdou taky po 117tis km dohaje takze pujdou novy a rovnou sportovni stavitelny Editováno: 2. leden 2010, autor: Hans_RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
serwo Vloženo 5. Únor 2010 Sdílet Vloženo 5. Únor 2010 (editace) U mna sa objavilo tiez buchanie od prednej napravy (taky zvuk, ako by bolo nieco uvolnene) pri prejazde akychkolvek nerovnosti. Mam nalietane cez 140.000 km a zacalo to cca. pri 120.000 km. Bol som u mechanika a volnym okom a ani hybanim kolies nezbadal ziadne nedostatky, tak v najblizsej dobe asi pozrie tlmice, kedze este som ich nemenil. Problem vyrieseny - ulozenie stabilizatora Editováno: 20. Únor 2010, autor: serwo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
V8 Mpower Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 u fabie je tohle normální jev...občas to klepe z nápravy a občas taky z motoru...záleží jaký je počasí a tlak vzduchu. Když třeba mrzne a žene se od západu teplá fronta tak na to na konci ze zadečku trochu kape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Demonicus Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Zdravvím, mám Fábku 1,4MPi a začalo se mi od pravého předního kola ozývat nějaké povrzávání kdykoliv najedu na nerovnost. Vypadá to, že se to rozvrzává čím dál víc. Myslíte, že bych tam mohl fouknout ze spodu na kolo a vše kolem nějaké mazadlo? WD-40 nebo tak? Radši se ptám, abych neudělal škodu. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.