Přejít na obsah

Octavii 2 FL nebo Tourku?


Václav Š.

Doporučené příspěvky

Václave jestli plánuješ i nějaký pojezdy po městě,tak na nízkou spotřebu u 1.4 zapomeň,OII váží skoro 1300kg (bez zatížení) a v tom by mohl být troche problém.1.6 je na tom,ne teda závratně,ale líp-hlavně v krouťáku.Já osobně bych 1.4 nebral a zkusil pořešit 1.6,třebas na úkor něčeho,co není k životu až tak potřebný (základní barva né metalíza,manuální klima vs climatronic....) a nebo zkusit prubnout dealera o nějakou tu slevu.

T.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno vyšel na auto.cz test OII s 1,4MPI, tak třeba pomůže v rozhodování. Pokud dobře chápu tvoje rozhodování, tak je to O trumf = ekonomičtější volba a OII Prima = bezpečnější volba. Myslim, že bezpečností otázka tu už byla probírána a obě octavie mají 4 hvězdy z NCAPu a rozdíl byl minimální, tudíž u OII je jedinná výhoda hlavové airbagy, když k tomu přičtu slabý motor, který aktivní bezpečnosti zrovna nepřidá, tak je to plichta. Pokud máš vyloženě limit 400 000Kč ani o korunu víc a nechceš ukecávat slevu, tak bych šel do O Trumf. S 1,9TDI bude cca za 350t. Účel splní a splní ho za levno. Já osobně bych vzal OII Prima s 1,6. Stojí teda o 35t víc, ale popřemýšlel bych nad nutností určité výbavy. Origo rádio se dá určitě sehnat levněji než za 8t, corner mlhovky jsou podle mě k ničemu, atp. Slevu 5% si myslim že neni problem vybrečet a jsi +- na 400t. Jo a pokud jsem dobře hledal v konfigurátoru, tak OII Prima i Classic jsou bez palubního PC a nejde doobjednat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heretic: Máš skoro ve všem pravdu.

1) Tour Trumf je jednoznačně ekonomičtější volba, ta nafta by byla zcela lepším motorem než 1,4 v OII.

2) EuroNCAP - rozdíl je podobný také z toho důvodu, že OII jela v testu ne se šesti pytlema, ale jen se čtyřma. O několik stránek zpět jsem psal, že jela se šesti, ale není to pravda. Přesvědčit se lze na videu z testu, je to tam dobře vidět. Také systém ESP je v Primě o nějakých 9000 Kč levnější než v Tource.

3) Původní limit 350 000 Kč byl na OII v podstatě nedostačující, proto jsem se klonil celou dobu k Tource. Limit jsem si však mohl o 50 000 Kč navýšit, navíc stíhám akční model Prima, který platí do konce roku. Proto jsem (zatím) rozhodnut pro OII.

4) S Corner mlhovkami zkušenost nemám, ale nechci se jich vzdát. Jezdím nyní (a doufám, že jezdit ještě dlouho budu) do práce výhradně na noční, tedy za tmy večer i ráno a myslím, že se mi ještě budou hodit. A Corner funkce stojí jen 2500 Kč.

5) O testu na auto.cz vím, docela mi pomohl. Hlavně konečně někdo pořádně vyfotil ten klasikovskej interiér a nevypadá vůbec špatně. Absence palubního PC mě vysloveně se*e, ale co nadělám, když není ani za příplatek. Aspoň, že budu vědět, jak je venku. Ukazatel vnější teploty totiž zůstal.

Nemůžu si dovolit ani o korunu víc než 400 000 Kč, protože bych musel platit 20 % akontaci u škofinu. Do 400 000 Kč jen 10 %. Dnes si ještě jdu nechat spočítat leasing a MOŽNÁ budu objednávat. Pokud nenabídnou slevu, musím vzít základní barvu. Takže Corridu, jako v tom testu na auto.cz. Ještě dám vědět.

EDIT: Ještě jsem si vzpomněl, že na OII budou pravděpodobně kratší čekací lhůty. Nevím, jestli bych si mohl dovolit čekat na Tourku až na přelom roku.

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no byť na tvojom mieste .. viem pochopit preco OII .. mne sa lepsie paci a najma ma podla mna lepsi interier nez OI ...

na druhej strane je pravda, ze v tomto suboji je podla mna ekonomickejsou volbou bohuzial prave OI Tour ... najma z hladiska nasledneho predaja - nevyhodou je sice 13 rocny design, priestor , ale na druhej strane to auto ma vychytane vsetky muchy ...

OII Prima je v podstate socka , ktoru o 4 roky nikto nebude chciet ak ju budes predavat ... ... lebo ma slabu vybavu.. a najma slaby motor ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem se vrátil ze salonu. Výsledek je takovýto:

Prodejce se mi neustále snažil cpát úvěr, ačkoliv jsem mu několikrát říkal, že zájem mám spíše o leasing. Jako by pro něj leasing vůbec neexistoval, furt jen úvěr, úvěr, úvěr. Moc se mu nelíbila ani moje konfigurace, rozmlouval mi mlhovky s cornerem. Strašně se divil, že když si do Primy objednám ESP a hlavový airbagy, tak auto vychází výhodněji, než když si do Classicu objednám klimatizaci. Neustále mi cpal rezervu. Furt. Že prej ještě neprodali žádný auto bez rezervy. Trval na tom tak usilovně, jako kdyby k defektům docházelo každý týden. My jsme nepíchli s žádným autem už od roku 2001 ani jednou.

Sleva by byla takováto: konfigurace za 399 350 Kč, sleva 18 000 Kč. Byl na to strašně hrdej, jakej mi dává bonus. Přitom to není ani 5 %.

Emailem mi teď poslal nabídku na předváděčku Octavii 1,6 MPI Elegance s 1 750 km, po slevě prý za 450 000 Kč. Docela mi tím zamotal hlavu. Ale kdyby to aspoň nebyla ta jedna šestka :aggressive:

Jinak můj otec se velmi necitlivě vyjádřil o Yetim. Řekl, že vypadá, jako kdyby měl plný pleny. :doh Nechápu, co tím vlastně myslel.

LUKY-007: nemyslím, že Prima, kterou jsem si nakonfiguroval, je socka se slabou výbavou.

Viděl jsem krátce novou Octavii Combi Tour v zelené Arctic a ty zrcátka i volant ji tak sluší, jako kdyby byly vytvořeny přímo pro ni. Byla pěkná.

Editováno: , autor: Václav Š.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem se vrátil ze salonu. Výsledek je takovýto:

Prodejce se mi neustále snažil cpát úvěr, ačkoliv jsem mu několikrát říkal, že zájem mám spíše o leasing. Jako by pro něj leasing vůbec neexistoval, furt jen úvěr, úvěr, úvěr. Moc se mu nelíbila ani moje konfigurace, rozmlouval mi mlhovky s cornerem. Strašně se divil, že když si do Primy objednám ESP a hlavový airbagy, tak auto vychází výhodněji, než když si do Classicu objednám klimatizaci. Neustále mi cpal rezervu. Furt. Že prej ještě neprodali žádný auto bez rezervy. Trval na tom tak usilovně, jako kdyby k defektům docházelo každý týden. My jsme nepíchli s žádným autem už od roku 2001 ani jednou.

Sleva by byla takováto: konfigurace za 399 350 Kč, sleva 18 000 Kč. Byl na to strašně hrdej, jakej mi dává bonus. Přitom to není ani 5 %.

Emailem mi teď poslal nabídku na předváděčku Octavii 1,6 MPI Elegance s 1 750 km, po slevě prý za 450 000 Kč. Docela mi tím zamotal hlavu. Ale kdyby to aspoň nebyla ta jedna šestka :aggressive:

Jinak můj otec se velmi necitlivě vyjádřil o Yetim. Řekl, že vypadá, jako kdyby měl plný pleny. :doh Nechápu, co tím vlastně myslel.

LUKY-007: nemyslím, že Prima, kterou jsem si nakonfiguroval, je socka se slabou výbavou.

Viděl jsem krátce novou Octavii Combi Tour v zelené Arctic a ty zrcátka i volant ji tak sluší, jako kdyby byly vytvořeny přímo pro ni. Byla pěkná.

Tak změň salon. Nebyl jsi náhodou někde v mariánkách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mam doma okrem ineho OI 1,5 55kW. Vozit sa s tym da aj ked je to nalozene. Aj dovolenka sa s tym da urobit. Ale pri 100 km/h a trosku zataze je predbiehanie dost časovo náročný úkon. 12 rokov dozadu ked sa kupovala tak sa to dalo. Dnes je doba ina a auta su vseobecne rychlejsie. 1,4 je malo na tak velke auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak změň salon. Nebyl jsi náhodou někde v mariánkách?

Jo jo, ale jsem tam už zvyklej, znají mě, mám to tam vcelku rád. Za chvíli vyrážím zas, vyfotím tu předváděčku.

LUKY-007: Je to Elegance bez příplatků, jen s metalízou. Teď jen věřit, že je tam aspoň prodloužená záruka a zadní stěrač, ale dost o tom pochybuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, oproti ceníkové ceně je sleva 41 400 Kč, pro mne tedy za rovných 450 000 Kč. Auto má najeto asi 1750 km a ujišťovali mne, že v tom nikdy nejezdili zákazníci.

Tý jedna šestky se trochu bojím, ale (a asi na tom bude něco pravdy) bude prý možná spotřeba i nižší než u jedna čtyřky, protože tomu nebudu muset tolik šlapat na krk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Já tomu pořád nemůžu věřit. V pondělí zaplatím zálohu a začne se vyřizovat úvěr. Až ji budu mít doma, určitě bude mít své místo v sekci Vaše Octavie.

Já se připojuji s gratulací, zatím jezdím v obýváku se zimními gumami UG7+ a pokličkou, coby volantem, no, je to paráda. Taky jsem řešil jestli benzín, nebo naftu, protože jezdím po dálnici pouze asi 2-3x ročně ( po rakouských), po D1 jsem v životě nejel!! a spíš jezdím po okreskách a kratší vzdálenosti - servis ICT - vzal jsem benák 1.6 MPI, bratru za 360kt. O2 kvůli ceně jsem moc nechtěl. O1 mi udělá ty samé služby. Jinak jsem pořád v očekávání..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já výjimečně nebudu gratulovat, protože za takovouhle slevu se dala pořídit zcela nová. Každopádně, volba to byla určitě dobrá, protože není dobré škudlit a časem budeš rád za to, žes nedělal bolestivej kompromis někde u 350k.

Diskusi jsem nějakou dobu nečetl, ale rozhodně musím prostestovat proti doporučení Touru. OII je (i přesto, že ju moc nemusím) snad ve všech ohledech o parník dál. Docela mě překvapil příspěvek Igora, protože se stejným uvažováním bychom tady museli mít všichni Logany. Já tvrdím, že i kdyby byl rozdíl 100 000Kč, bude to pro mě důvod vzít OII. No a pokud má vyšší poruchovost, dá se to řešit jednoduše zárukou.

Suma sumárum - alles gute

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...