Přejít na obsah

Zahřívání zadních bubnů Fábie


parkan

Doporučené příspěvky

mě jde aby třeba zadni brzdy samy nepřibrdovaly a tím se nehřály...jasně že teplé mohou bít...ruku udržím...a le teplo je cítit....jasně víc kdyř dost brzdím.....

Tak to poznáš když si zvedneš auto zatáhneš a povolíš ruční brzdu a otočíš kolem, pokud pujde ztuha tak ti to přibržďuje. Pak je potřeba zjistit příčinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: To spíš měla být otázka na Peetra, ne? Asi otevře dveře a brzdí nohou, aby si neopotřeboval destičky. :smich:

Jinak já jsem jednou v létě na fáčku po svižném sjezdu serpentin u Křivoklátu měl tak rozžhavené disky na předních kolech, že se mi zkroutily plastové poklice. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já preferuju jízdu na spotřebu=nebrzdím (celé Brno na zelenou taky zmáknu)

jasné že sportovci jedou plyn brzda, plyn brzda

Tak to musíš jezdit tak 120, protože 50-kou jedině červená vlna :D

Koliště a podobně prostě projet nejde žádnou rychlostí na zelenou vlnu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna drobnost (horká zkušenost).

Na Favoritu se přítelkyni zadíraly přední brzdy. Brzdili dobře, ale pořád ;).

Nejdříve poodtekly puklice (dávali se pod 2 šrouby). Na kola se nedalo sáhnout. A když jsem po hodině stání nalil na kotouče vodu tak vyběhla pára...

Pokud nemáš otisk bubnu na dlani je všechno OK. :t

A samozřejmě přední brzdy musí být teplejší, fyziku neobelstíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musíte vědět kudy

Globus-CAREFOUR za 8 minut

Jestli myslíš ten v kr.poli tak to seš pomalej jak ....... :D

Tj vždyť to je pořad po přivaděči tak v poho 120 :D

2peetr: A pokud teda neznáš Carefour v Kr.Poli a myslel jsi Futurum na Videňské a tvrdíš nám,že to dáš z Ivanovic do Carfouru za 8 minut tak to je ještě větší kravina...to i kdyby byla půlnoc a uzavřeli silnice jen pro tebe tak pochybuji :D-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz je normální že se při jízdě tedy brdzění zahráívají zadní bubny? Ruku na nich udržím........když šáhnu na přední kotouče tak jsou rozpálené.....ruku neudřím..........

Tak dneska jsem si na tebe vzpomnel a sahnul jsem si na bubny (na kotouče jsem nešahal, to po mně nechtěj :D ) když jsem přijel po 20 km dálnice - bubny vlažné, takže nějaké ty kelviny jim taky dopřej a buď klidný, je to ok ;););)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JaKr: To spíš měla být otázka na Peetra, ne? Asi otevře dveře a brzdí nohou, aby si neopotřeboval destičky. :smich:

Jinak já jsem jednou v létě na fáčku po svižném sjezdu serpentin u Křivoklátu měl tak rozžhavené disky na předních kolech, že se mi zkroutily plastové poklice. :D

Hehe tam já jezdím každý týden sem a tam pořád nedavno přítelkyně potřebovala něco do jedný mít v Berouně a já byl v Novém Strašecí byl jsem tam za dvacet minut :scooter: ještě mi pět minutek zbylo :p

Jediné co mi dělalo problém byl Lexus RX350 v zatáčkách jsem ho dojížděl a na rovinkách mi ujížděl.

No a v Berouně šlo z kotoučů pěkný vedro :( Fabia Praktik 1.9SDi brzdy FSIII

Jinak jednou se mi dostalo v zimě na Mořině na Berounsku až moc kamínků do brzd a ani to zase tak moc nepískalo přes rádio jsem to neslyšel když jsem dojel do Hlásný Třebáni tak jsem zastavil a sundal přední kolo u řidiče a šroubky jsem musel držet v rukavicích když jsem je položil do sněhu tak protály a kouřilo se z nich stejně tak i z kola :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Tak to poznáš když si zvedneš auto zatáhneš a povolíš ruční brzdu a otočíš kolem, pokud pujde ztuha tak ti to přibržďuje. Pak je potřeba zjistit příčinu.

Na svojej fabii sa mi zasekavala rucna brzda, dal som to opravit, bolo to zaseknute a bubon som mal stale horucy, nemohol som sa ho dotknut.

Teraz po par mesiacoch ked prejdem normalnym tempom (ani pomaly, ani svizne) asi 10 km, tak mam bubny dost teple, ale prsty este na nich ako-tak udrzim. Vyskusal som zdvihnut to auto a otocit kolesom. Nejako volne to zas nejde, ale kolesom trocha tazsie otocim. Skusal som ho roztocit, rukou urobim jednu obratku, pustim, a samo urobi uz len polobratku, alebo trocha menej. Preto sa chcem spytat, musi sa to koleso otacat uplne volne? Alebo je to takto v poriadku, ze ide trocha tazsie?

Editováno: , autor: Bady
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...