jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 turbo se do 3,6 nedává vůbec. Alespoň ne do sériových motorů VW. Kams dal diskuzi o tom turbu ? Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 (editace) no, ta stovka je tam teda kurevsky rychle ! Ale do maximálky se tomu už nějak nechce. Ve skutečnosti nejede ani 230 km. S ohledem na chybu tachometru. Tak beru zpět. První zdání klame. Bohužel ani ta akcelerace není nic světobornýho. Vzal jsem si na to stopky na stovce bude někde těsně pod 7 vteřinama. Editováno: 27. Říjen 2013, autor: jirkaK Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 co, jak je velkej ? Já to beru s ohledem na základní údaje výrobce o výkonech. A výrobce uvádí zrychlení za 6,5 s a maximálku 250 km. No tak to video moc přesvědčující není. To spíš vypadá na úplnou sérii. Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 počkej, počkej, nakecá ? Tady je nějaký video, který má prezentovat úpravu motoru na víc, než 300 koní a skutečnost vypadá spíš na absolutní sérii. O tom je tady řeč. Citovat
waikiki Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Já mám sérii a řekl bych, že to takhle nejede. Jedna věc je, co napíše výrobce (6,5 a 250km/h) a co je reálné. Většinou v testech zrychlení je to jako se spotřebou, je horší než snese papír. Maximálka 250km/h je taky spíš v teoretické rovině. Do dvou kil to tam leze a pak už je to pomalejší a přes ty 230 je to na hoooodně dlouhou rovinku. Ještě jsem tam víc než 237 neviděl, musel jsem vždy už zvolnit. Citovat
jirkaK Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 zkus si to změřit stopkama a uvidíš. Nech to, až na tom digitacho naskočí 108 km, což je tak reálně těch 100 km. Výsledek uvidíš sám a podle mě to není nic moc. Já mám jen mnohem slabší naftu a měřením (ale fakt důkladným), jsem se dostal na 7,3 s. Výrobce naopak uvádí mnohem víc. Citovat
prassat Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Podle času na videu to vypadá spíš za 6sec +-, kde je rychlost 100km/h (ručička rychloměru se zvedá až po 1.sec a ve 7.sec má už ručku na 100)... takže těch 6,5 či méně by to podle toho videa mohlo mít. Jinak ve vyšší rychlosti se mu už dle videa moc nechce. Třeba by to na těch 250 km/h po delším stání na plynu možná i dokázalo. Maximálka je ale většině lidí ukradená, tu využiješ jednou za rok (já ani to ne, bojím se :-D ) Zrychlení do stovky využiješ téměř denně. Zkusím někdy stopnout zrychlení u té 3.6ky (máme pouze seriovku).... Jinak co se týká turba, ten zásah by byl tak velký a cenově a technicky náročný, že bych si radši koupil jiný auto Citovat
Lapiduch_CZ Vloženo 27. Říjen 2013 Vloženo 27. Říjen 2013 Podle mě to je sériová 3,6 a možná kombik. Já jsem jel 241 podle digitálního ukazatele. Do 210 to zrychlení je dost slušný a pak už je to lenochod. Můj kombik by dal i víc, ale vždy mi tam někdo vjel. Podotýkám německá dálnice A6 před rozvadovem. a kombík bez fl má maximálku 247 a 100 za 6,7. Citovat
jirkaK Vloženo 28. Říjen 2013 Vloženo 28. Říjen 2013 to sem si teda vždycky myslel, že to jede víc na ten obsah. Na 240 (tachometr ovšem) jsem rozjel i tu svojí naftu. Citovat
Hoblik Vloženo 26. Listopad 2013 Vloženo 26. Listopad 2013 Ja myslim ze alfa a omega upravy bude spise zmena softu dsg, kde se posunou max otacky vys + zrychleni razeni. Jedine veci ktere podle me mohou jemne vylepsit vykon jsou kvalitni benzin a dobry vyfuk. Pokud narazime na kvalitni kus tak verim ze 300ps se odbrzdit da. Druha technicka pokud porovnam prevodove pomery r36 a superba tak sup ma 4,5,6 mnohem delsi coz opet dynamiku priskrti. Citovat
Ľuboš z LV Vloženo 8. Březen 2014 Vloženo 8. Březen 2014 http://profituning.sk/chiping?bid=40 Profituning píšu 290 s chipom Citovat
kokta7 Vloženo 8. Březen 2014 Vloženo 8. Březen 2014 http://profituning.sk/chiping?bid=40 Profituning píšu 290 s chipom http://profituning.sk/profituning2/userfiles/grafy/JPG/skoda/Skoda_Superb_3.6_FSI_260k_2011_Spolu291k_364Nm_01.jpg Citovat
Lapiduch_CZ Vloženo 11. Březen 2014 Vloženo 11. Březen 2014 Lidi večer D1 na 5 259 km/h. Zařadil jsem 6 a hned to šlo dolů. Absolutně sám a prázdnej a nejspíš 100 oktanový benzín. A zrychlení nevím, ale nebude to o moc horší. Citovat
suri. Vloženo 22. Červen 2014 Vloženo 22. Červen 2014 Neriešil niekto rozdiely motorov 191kw CDVA v SII a BWS v Passate ? Píše sa všade o chipoch /cimbu , sportmotor/ ale tomu zvýšeniu výkonu zo 191 na 220kw a 370NM pri atmosfére neverím . BWS by malo mať kompresný pomer 12:1 , Superb tuším 11,5:1 , z mechaniky podľa etky inú kľuku , piesty , podľa roku vačky , hlava rovnaká , ojnice rovnaké . Neriešil to niekto a nemá lepšie info ? Citovat
Majkl007 Vloženo 6. Duben 2015 Vloženo 6. Duben 2015 Casto tady ctu, ze 3,6ka nedosahuje papiroveho vykonu.. Kolik koni teda seriova 3,6 v Supu ma? (Nabrzdenejch) Diky 1 Citovat
tampere Vloženo 7. Duben 2015 Vloženo 7. Duben 2015 Já mám sérii a řekl bych, že to takhle nejede. Jedna věc je, co napíše výrobce (6,5 a 250km/h) a co je reálné. Většinou v testech zrychlení je to jako se spotřebou, je horší než snese papír. Maximálka 250km/h je taky spíš v teoretické rovině. Do dvou kil to tam leze a pak už je to pomalejší a přes ty 230 je to na hoooodně dlouhou rovinku. Ještě jsem tam víc než 237 neviděl, musel jsem vždy už zvolnit. 248 kmh-- Rozvadov Plzen...ale jen par vteřin..auto skoro neovladatelné!!! Citovat
pulux Vloženo 7. Duben 2015 Vloženo 7. Duben 2015 Mě nabrzdili 165 kW a na LPG 160 kW. Nevím co to bylo za brzdu a jak měřili, bylo to součástí přestavby na LPG. Pocitově byl rozdíl znatelný a jenom 5 kW rozdílu mi nehrálo. Svíčky měly najeto cca 60 kkm, pak jsem je měnil. Auto jsem měl i u mechanika - sání nezanesené, vše proměřené - ok, jen lambdy unavenější. Jede mi to pocitově pěkně, ale reálně je sup jen o trošku rychlejší než 1.8 oiii scout. Kdyby někdo dokázat dostat 300 koní (odbržděno), jdu do toho. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.