Přejít na obsah

Palivové čerpadlo


franclik

Doporučené příspěvky

Ahoj

Prosím o radu ohledně palivového čerpadla

Při otevření dveří se mi neaktivuje palivové čerpadlo a nezačne mi čerpat palivo.

Následně mám problém nastartovat . Při zasunutí klíčku se čerpadlo zapne a palivo

načerpá.

Kde může být problém ? Můžu si tento problém nějak odstranit sám ?

Předem děkuji za radu . Prohledával jsem fórum , ale nikde jsem podobný problém nenaše.

Jedná se o Fabii I rok výroby 2001

Editováno: , autor: franclik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj mne odišli už na oboch stranách tie "spínače" v zámkoch ... a následne sa ani palivové čerpadlo nezapne...

Vie mi niekto poradiť ako by som to mohol jednoducho rozchodiť (len to čerpadlo...) že sa nezapne osvetlenie to ma netrapi...

napr. mam dorabane dialkove ovl. centralu.... : či by som to mohol napojiť na impulz rele dialkoveho ovl. ???

ten spinač sa mi nechce ani za svet už rozoberať..a to mam doma nahradny :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no asi jak ktera - ja ten mikrospinac mam opravenej, ale cerpadlo precerpa stejne po otoceni klicku ve spinacce - zrejme to je tim, ze fabia je socka bez centralu a el.oken - Fabia 1,4 44 kW 2000

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to po otevření dveří předčerpává (F1 1.2 47 kW Elegance 2006). Myslím že je tam nějaký čas. interval když někdo nechá dveře otevřené (mě to čerpá znovu asi po 30 min.). Uvažoval jsem o deaktivaci tohoto předčerpání při otevření auta, když to čerpá ještě znovu při zapnutí zapalování. Ale na druhou stranu už jsem si na to tak zvyknul, že když lezu do auta a neslyším čerpadlo, tak už mi je jasné, že mám přesně 30 sekund na to abych nastartoval, jinak si mě auto samo zamkne. :ninja: To mi dělá naštěstí jen někdy, asi taky mikrospínač, že? Jinak vše funguje. :kol-135:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Zdravím, nehnevajte sa na mňa s možno blbou otázkou, ale som sviatočný šofér. Mám Fábiu benzín 1.4 r.v. 2000 - najazdených km cca 120 000.

Asi dva mesiace bolo auto odstavené a po príchode do garáže som musel vymeniť batériu. Po otočení zapalovania do 1. polohy bolo vždy pred tým počuť typické vrčanie čerpadla. Teraz sa nič také nedeje, štartér motor pretáča no motor nenaštartuje.

Známy mi oznámil že mi pravdepodobne odišlo palivové čerpadlo / prud do neho po otočení kluča ide /

Je možná ešte iná závada ??? / poistka, EPC..... /

Vďaka za každú radu. :)

Editováno: , autor: *Roman*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nějaká chyba ti svítí?Právě zrovna třeba to EPC? Určitě nech nejdřív načíst chyby motoru, zkontroluj všechny pojstky (nejen ty na boku palubovky ale i ty v motoru) a podle toho se uvidí, jinak nejsem si jistý jestli není pojstka přímo na tom čerpadle?Ale to určitě poradí zdatnější kolegové ode mě to ber pouze jako nějaký nástřel kam se koukat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsi Romane zjistil že jde do čerpadla proud? Pokud digitálem tak bych tomu............

Prúd do čerpadla bol pripájaný priamo z batérie a nič. To znamená že čerpadlo je buď v háji, alebo je zapečený motorek... Tak či tak narazil som na ďalší problém, na povolenie hornej matice existuje špeciálny nástavec / je označený MP 1-227 /. Jo ale kde ho zohnať ???

350742186319405102653.png

Tak mi poradte trik s čím to po 10 rokoch provozu povoliť bez toho aby som rozmlátil novodurovú maticu - plochý šroubovák jak mi radili tomu len speje....

Editováno: , autor: *Roman*
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ráno jsem nasedl do auta, otočil klíčkem a startér točil, ale auto nic. Hned při druhém otočení klíčku mi byló divné, že neslyším čerpadlo. Odpoledne jsem to zkusil znovu a čerpadlo nebylo slyšet. Pojistky ok, vag nehlásil žádnou závadu, tak jsem se rozhodnul zkusit čerpadlo na tvrdo s nataženým kabelem od baterky. I tak čerpadlo ani tuk. Tím pádem si myslím, že je KO. Jelikož tam nebyly značeny póly, tak se pro jistotu ptám jestli jsem to zkusil správně? Na obrázku jsem to popsal. Krajní napětí (modrobílý + a hnědofialový -) dva pro měření hladiny paliva.

Jak se dá zadat příkaz čerpadlu přes VCDS, aby pumpovalo?

post-10850-0-07495000-1385311495_thumb.j

Editováno: , autor: ruger
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, pokud ho máš odkrytý jako na fotce musíš to jen slyšet jestli seplo.

 

Při odemčení auta a otevření dveří, nebo po otočením klíčku do první polohy natlakuje systém.

 

A to je slyšet takovej bzukot. Pokud nenatlakuje tak si myslí, že je KO a bude to chtít nový.

 

Nemusíš kupovat celou tu patronu do nádrže, nechá se koupit jen výměnný díl - čerpadlo.

 

Koukám že máš LPG nemůže to taky souviset s ním? Třeba si myslí že jede na LPG a nespíná čerpadlo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak čerpadlo je už vyměněné. Napřed jsem si to ověřil nataženým kabelem od baterky. Čerpadlo nevrčelo, tak jsem ho vyměnil. Akorát mě překvapilo, že to těsnění bylo rozleptané a rozpadalo se (asi bio složky v benzínu tomu pomohly). V nádrži žádný bordel nebyl, jak někdo uváděl, že tam měl zgelovatělý benzín. Pro jistotu jsem ho, ale vysál a nalil nový. Dal jsem nové čerpadlo a už to šlape. Ještě chci vyměnit palivový filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Chlapi chci se zeptat, mám Fabii 1,4mpi 44ke je normální že pokud otočím klíčem a čerpadlo natlaci benzin tak když to nenastartuju a pootocim do polohy tak už ho nedostanu do stavu kdyby se znovu pokusil ještě něco natlacit? Prostě mi to udělá jen jednou (mám problém se startovanim při studeném motoru, skoro vždy až na 4-7 pokus) podle mě to nedodává směs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice to blbě píšeš, ale asi vím co myslíš. Je to normální, čerpadlo neběží po každém zapnutí zapalování. Je tam nějaká časová prodleva. Poprvé ano, potom když vypneš zapneš tak už ne, ale když to necháš déle vyplé tak zase načerpá. Pokud máš vše OK, -čerpadlo,filtr,svíčky.... tak ta funkce nemá žádný vliv na špatné startování. To máš problém někde jinde.

 

už jsi vyčistil kontakty a zkontroloval to čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu?

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

No mám podobný problém. Po otvorení dverí sa mi nespúšťa čerpadlo a mam problém naštartovať. Po otvorení dverí sa svetlo interiéru rozsvieti aj reaguje signalizácia zapnutých svetiel. Ak už naštartuje a hneď vypnem motor a znova štartujem tak bez problémov. Robí to len ak auto dlhšie stoji. Chystám sa vymeniť palivový filter a sviečky. Diagnostika neukázala žiadne chyby. Auto je Fabia 1.4 16v 59Kw nájazd 130000km. Ak by niekto vedel poradiť vopred ďakujem. 

Editováno: , autor: redboss
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...