Duben 20, 200718 r ...opravil jsem si zatuhlá táhla stěračů, dal jsem to zpátky do kupy a teď mi stěrače stírají i plast pod čelním sklem...tedy sjedou při vypnutí cca o 7 cm níže než by měly a následně se vrátí do původní polohy.....tedy zpět na sklo. Při stírání stírají normálně ( resp. jezdí v normálních polohách ). Udělají to puze při cyklování a při vypnutí stírání. Co s tím? Díky Jirka Upraveno Duben 20, 200718 r od jiri26
Duben 20, 200718 r ...opravil jsem si zatuhlá táhla stěračů, dal jsem to zpátky do kupy a teď mi stěrače stírají i plast pod čelním sklem...tedy sjedou při vypnutí cca o 7 cm níže než by měly a následně se vrátí do původní polohy.....tedy zpět na sklo. Při stírání stírají normálně ( resp. jezdí v normálních polohách ).Udělají to puze při cyklování a při vypnutí stírání. Co s tím? Díky Jirka Budeš mít blbě nasazenej náhon od motorku, nebude v původní poloze a proto ti stěrače sjedou níž a potom se vrátí...
Duben 20, 200718 r odpoj táhlo od motorku,pust motorek na prázdno a nastav stěrače dle potřeby a pak je přimontuj k motorku ale víc s tím nehýbej!proved zkoušku,pokud se to bude opakovat mohlo se to pojebat uvnitř motorku,musíš ho znovu otevřít a přenastavit,přesně si na to nevzpomínám ale na to přijdeš,nebo holt hledej někde to tu bylo už řešené tuším ve "stěrače"nebo tak nějak.at se ti to povede na poprvé,zdar.
Duben 22, 200718 r Na druhou stranu - komplet mechanismus stoji necelej litr a vymena je na par minut...
Duben 23, 200718 r tak už je to spravené, bylo to zadřené v pouzdrech. Dík za radu já ten mechanismus vlastně můžu vyměnit až zase budu měnit čelní okno, borci v autoskle mi totiš jaksi přilepili tu plastovou mřížku, takže to teď jem odehnu a prostříknu
Duben 23, 200718 r Pro přesnou pozici stěračů jsou na skle takový kroužky, jsou v tom černém spodním pruhu, napoprvé si jich ani nevšimneš, tak k nim nastav ty stěrače a pak viz Octaviaman.
Duben 30, 200718 r Ja je namazal grafit. vazelinou a na vzdy pokoj jojo, grafitovka je previt, ja ju tiez rad pouzivam.
Srpen 31, 200817 r mam takovy problem na O1, rok 98, 1.6 problem je s prednimi steraci, nahoru jdou hooooooodne pomalu a nedojedou uplne nahoru a stoji, kdyz jim pomuzu, tak dolu zajedou zase, myslel jsem si, ze v mechanizmu jenz hybe steraci bude spina a bude to mozna i zarezle, tak jsem ted sterace sundal, sundal ten plastovy kryt a nekolikrat jsem to prostrikal, ale problem naprosto stejny, ani neni znat, ze by to bylo o neco lepsi, nevite co s tim tedy? muze byt zavada i jinde? nebo proste to mam zkouset prostrikovat tak dlouho dokud se to nerozchodi? predem diky moc za jakoukoli pomoc ci radu
Srpen 31, 200817 r Na 100 procent je zarezly mechanizmus steracu. Je potreba sterace i s mechanizmam vyndat sundat tahla a vyndat ty tycky co ti hybaji se steraci. Smirkem malinko vycistit namazat vazelinou a dat to dokupy.
Srpen 31, 200817 r Vzhledem k tomu, že máš MR98 tak bych spíš zakoupil nový mechanismus. Face to má vyřešené trochu jinak, takže už to tolik nerezne.
Srpen 31, 200817 r vyndat a futra vyvrtat vrtákem o 0,5 větším, jak je nyní futro, už to pak nikdy neudělá
Září 1, 200817 r Tak, tak... nejdřív bych to zkusil vyčistit, případně vyvrtat a namazat vazelinou. Pokud to nepomůže zakoupil bych nový mechanismus. Ať se ti daří.
Září 11, 200816 r Máme doma dvě O1 (99 a 00) obě předfacelift a u obou už jsem měnil ten mechanismus stěračů - u jedné se zpomaloval asi 1/2 roku, ale pořád to stíralo, až to nakonec umřelo, u druhé to šlo normálně a během jednoho dne se stěrače nehly. Po konzultaci s mechanikem jsem tak radši dal nový - je tam prý problém kombinace materiálů pouzdra a tyček takže tam dochází ke slabé galvanické reakci a po čase to zatuhne - dřiv to zkoušeli čistit (osmirkovat a namazat), ale efekt byl poměrně krátký - takže dnes už radí pouze výměnu. Moje rada - pokud se chceš octy zbavit tak to dej dokupy tak jak ti radí rolbař pokud si ji chceš ještě nějakej pátek ponechat tak dej mechanismus nový. Upraveno Září 11, 200816 r od xkali
Září 12, 200816 r http://www.cc-autodily.cz/nahon-stiratek-octavia.html kdyz cvkanes na vzhledat alternativy = najde i dovoz
Září 16, 200816 r Mam Octavku 03 tour. Mam také problém se stěrači. Vypadá to taky na mechanismus. mohl by my prosím někdo poradit jaky je fígl se zděláním toho plastu. Nerad bych něco polámal. Děkuji. Upraveno Září 16, 200816 r od Breitak
Září 16, 200816 r Mam Octavku 03 tour. Mam také problém se stěrači. Vypadá to taky na mechanismus. mohl by my prosím někdo poradit jaky je fígl se zděláním toho plastu. Nerad bych něco polámal. Děkuji. Tak tento problém už má mtaky zasebou, důležité je se to nesnažit pořád zkoušet, nebo někdo by to rád chtěl tímto rozhýbat, v žádném případě. Mohl by shořet ten motorek, sám má co dělat aby to vůbec utáhnul. Je to celé uvnitř z hliníku, a ten oxiduje, prostě zadřený. Já to nechal vyměnit za novej kus a je klid. Upraveno Září 16, 200816 r od Ray
Září 17, 200816 r Ten motorek stěračů má nějakou vratnou termo pojistku ? Že někdy to vubec ani nehne a cca. za půl hoďky to jede uplně v pohodě.
Prosinec 3, 200816 r Mam taky maly problem ked pustim stierace tak idu pomaly jak keby sa niekde zadieraly, neviete mi poradit ci su to len tie osky alebo motorcek
Prosinec 3, 200816 r me to dela taky, ale ne uplne pokazde a myslim ze je to gumickama ve steracich, nebo ma smysl koupit origo oba sterace, pomuze to ?
Prosinec 3, 200816 r Zkusil bych sterace odklopit od skla a pustit... pokud budou drhnout i tak,tak je to chyba nekde v mechanismu,jinak to budou delat spatne sterace
Prosinec 3, 200816 r U O1 je to klasika, dělá to mechanizmus stěračů. Zkus to promazat. Když to dáš do servisu, tak ti to vymění celý.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.