Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Pánové 33 stránek o brzdách je docela dost, ale nikde zmínka o minimu na zadních kotoučích. 7 milimetrů u seriové 81kW bude asi dost málo, že jo??

Pokud se o tom přece jenom někde píše omlouvám se předem.

Ahoj,nove zadni kotouce maji 9 mm a minimum je 7 mm takze to mas na hrane a na vymenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čauky před dvěma týdny jsme bráchovi na jeho octě TDI 81kw měnily brzdy z origo ktery se vzadu už opadávali jsme všude dávali Zimmermany jak destičky tak i vrtané kotouče, spokojenost maximální a nebyly ani problémy s výměnou, auto aj o hodně líp brzdí, hlavně nezapomenout po výměně brzd tak těch 1000km brzdit opatrně ne na maximum aby se brzdy nepoškodily na to dávejte bacha. vše to bylo za pěkny peníze od www.skoda-dily.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy,musim vymenit predni brzdove kotouce a nechci do toho moc vrazet a ani na muj slabej motor (1,6 55kw) neni potreba tam davat buchvico. Tak jsem se rozhodl pro: kotouce chlazene obyc. Ferodo, desticky Ferodo Premier. Myslite ze to stací? ja myslim ze Ferodo je dobra znacka a brzdit by to melo,ne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim vsechny skodovaky.

mam takovej problemecek. Uz mam zas nejspis zvlneny kotouce. Menil jsem je predloni a najel jsem na nich nejakejch 40t km ale ted poslednich 10t km se to zacalo projevovat a zacina to poradne cukat z volantem. Procet jsem tady tohle tema od zacatku do konce a od konce zas zpet a je tu moc dobrej zkusenosti. Budu menit i zadek tak se chci zeptat jestli mam vepredu vymenit jen kotouce nebo i desticky??? A popripade na co se mam jeste zamerit a zkontrolat na predni naprave aby se mi zas po par desitkach tisicich nezvlnily (mam nalitano nejakejch 170t km). Predem vsem mnohokrat dekuji za radu.

Editováno: , autor: luckies
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

zdravim, mam trosku komplikovany dotaz, tak nejdriv vysvetlim situaci.

Jedna se o O1 o zadni kotoucovou brzdu, mam vse pripravene na nandani na auto, problem je ten, ze nevim, ktery drzak trmenu mam dat na jakou stranu, oba jsou stejny.

post-35633-035562900 1282306550_thumb.jp

lisi se jen v umisteni cepu, na druhem drzaku jsou obracene.

post-35633-055382100 1282306669_thumb.jp

Jde mi o to jak je mam dat na auto, postupne se zuzujici cep patri nahoru nebo dolu?

Zuzujici se cep ma v drzaku vyrazne vetsi vuly nez druhy cep.

dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vsechny skodovaky.

mam takovej problemecek. Uz mam zas nejspis zvlneny kotouce. Menil jsem je predloni a najel jsem na nich nejakejch 40t km ale ted poslednich 10t km se to zacalo projevovat a zacina to poradne cukat z volantem. Procet jsem tady tohle tema od zacatku do konce a od konce zas zpet a je tu moc dobrej zkusenosti. Budu menit i zadek tak se chci zeptat jestli mam vepredu vymenit jen kotouce nebo i desticky??? A popripade na co se mam jeste zamerit a zkontrolat na predni naprave aby se mi zas po par desitkach tisicich nezvlnily (mam nalitano nejakejch 170t km). Predem vsem mnohokrat dekuji za radu.

urcite pri vymene kotoucu vymen i desticky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, při brzdění se mi začíná chvět celé auto a kope mě to do volantu i pedálu.... takže výměna brzdových kotoučů, mají najeto nějakých 65 000 km, takže to docela chápu...

Otázka zní: Jakou značku a typ - poměr cena a kvalita ?

Octavia 1.6 55 kW :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

no nevím jak to je s kvalitou brzdových kotoučů STARLINE ale dostal jsem na odzkoušení 312 kotouče STARLINE a do nich se vyfrezovaly drážky, odjel jsem zatím s nima 3 závody a při použitých deskách ATE POWERPAD jsem maximálně spokojený. Vím že desky STARLINE jsou bláta, ale ty kotouče jsou fakt super, mohu je porovnat třeba se Ferodo DS co jsem jezdil doposud se stejnýma deskama

Vím třeba že autobaterie STARLINE jsou vyrobeny Vartou takže kvalita

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

HANYZ:Citaj. ;)

Kotouče - pozor na záběh i kvalitu

Základní součástí celé brzdové soustavy jsou samotné brzdící elementy (např. kotouče a destičky), s jejichž pomocí se pohybová energie vozidla mění v teplo. Respektive ve značné množství tepla. Při jednom zastavení vozu o hmotnosti 1500 kg z rychlosti 90km/h by zmařená energie dokázala přivést k varu téměř celý litr vody. Proto také po celém světě probíhá výzkum, jak tuto zmařenou energii využít. A do praxe tyto nové technologie už letos uvádí některé vozy formule 1.

Brzdové kotouče i destičky jsou v automobilu spotřebním materiálem. Používáním, jehož základním principem je vzájemné tření, se postupně opotřebovávají a vyžadují tak víceméně pravidelnou výměnu. Jejich životnost kromě kvality přitom může ovlivnit i několik dalších věcí. Vedle správně fungující brzdové soustavy to je i tzv. záběh nových brzdových komponentů. V této souvislosti je potřeba majitele vozu správně poučit, že během prvních 200 až 300 kilometrů, tedy během doporučovaného intervalu záběhu, je třeba se vyvarovat zbytečně razantnímu brzdění. Během zajíždění kotoučů a destiček je vhodné brzdit pouze lehce a krátce, aby se plochy brzdového obložení vhodně přizpůsobily kotouči. Prudkým a nešetrným brzděním může vzniknout přehřátí třecí plochy brzdového obložení i kotouče. Toto přehřátí způsobuje změny mechanických vlastností slitiny a tím jsou ohroženy také brzdící vlastnosti. Chybně zaběhnutý brzdový kotouč vykazuje zbarvení do modra, fialova či do zlatova různé intenzity, které je patrné na rozhraní třecí plochy a středové upevňovací části. Takto poškozený kotouč způsobí zpočátku lehké vibrace, které se postupně zvětšují. Změna mikrostruktury je totiž příčinou nezvratných deformací, které zhoršují rovinnost kotouče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...