Vlasatec Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 Jeste jsem mailem dostal nabidku z jednoho servisu. zadní kotouče bych Vám doporučil: Ate - 969,- vč. DPH Bosch - 774,- vč. DPH zadní destičky: Ate - 1118,- vč. DPH Bosch - 797,- vč. DPH + montáž cca 350 ,- bez DPH Co si o tom myslite? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 27. Duben 2010 Sdílet Vloženo 27. Duben 2010 No mě klepání - chvění do volantu přestalo po výměně zadních kotoučů a destiček, dával jsem ATE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaca80 Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 ahoj nikde jsem to tady nenašel tak se zeptám tady,kde se seřídí ruční brzda u okty 2001 zadek kotouče.díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 5. Červen 2010 Sdílet Vloženo 5. Červen 2010 Musíš vyndat popelník co je vzadu na tunelu vyšroubovat dva šrouby a stáhnout kryt ručky a pak můžeš seřizovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vaca80 Vloženo 7. Červen 2010 Sdílet Vloženo 7. Červen 2010 ok díky moc za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pikkii Vloženo 13. Červen 2010 Sdílet Vloženo 13. Červen 2010 (editace) Chlapi mam problem ,moja O1 stala, a tak mi zapieklo brzdy co s tym...??? Editováno: 7. Září 2011, autor: pikkii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 15. Červen 2010 Sdílet Vloženo 15. Červen 2010 Pánové 33 stránek o brzdách je docela dost, ale nikde zmínka o minimu na zadních kotoučích. 7 milimetrů u seriové 81kW bude asi dost málo, že jo?? Pokud se o tom přece jenom někde píše omlouvám se předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 zdravim, zacal mi chrastit cudlik na odjisteni rucni brzdy, da se nejak pritahnout, nebo neco jinyho udelat vevnitr s pruzinkou, aby to nedelal? dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
machy9 Vloženo 2. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2010 Pánové 33 stránek o brzdách je docela dost, ale nikde zmínka o minimu na zadních kotoučích. 7 milimetrů u seriové 81kW bude asi dost málo, že jo?? Pokud se o tom přece jenom někde píše omlouvám se předem. Ahoj,nove zadni kotouce maji 9 mm a minimum je 7 mm takze to mas na hrane a na vymenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeněk999 Vloženo 3. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2010 Zdar chlapi, řeším teťkom brzdy na octavii 1.6 AEE 55Kw. Přemýšlím o vrtaných kotoučích zimmermann odkaz nebo nevrtaných odkaz a destičky Ferodo odkaz. Myslíte že je to dobrá volba? podle zkušeností co tady píšete asi jo . Jinak díky za připomínky děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubSkopal Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 čauky před dvěma týdny jsme bráchovi na jeho octě TDI 81kw měnily brzdy z origo ktery se vzadu už opadávali jsme všude dávali Zimmermany jak destičky tak i vrtané kotouče, spokojenost maximální a nebyly ani problémy s výměnou, auto aj o hodně líp brzdí, hlavně nezapomenout po výměně brzd tak těch 1000km brzdit opatrně ne na maximum aby se brzdy nepoškodily na to dávejte bacha. vše to bylo za pěkny peníze od www.skoda-dily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davson Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Chlapy,musim vymenit predni brzdove kotouce a nechci do toho moc vrazet a ani na muj slabej motor (1,6 55kw) neni potreba tam davat buchvico. Tak jsem se rozhodl pro: kotouce chlazene obyc. Ferodo, desticky Ferodo Premier. Myslite ze to stací? ja myslim ze Ferodo je dobra znacka a brzdit by to melo,ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 6. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2010 Brzdit to bude urcitě a pořád lepší než starline Ferodo premium je taková zlatá střední třída. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luckies Vloženo 8. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2010 (editace) Zdravim vsechny skodovaky. mam takovej problemecek. Uz mam zas nejspis zvlneny kotouce. Menil jsem je predloni a najel jsem na nich nejakejch 40t km ale ted poslednich 10t km se to zacalo projevovat a zacina to poradne cukat z volantem. Procet jsem tady tohle tema od zacatku do konce a od konce zas zpet a je tu moc dobrej zkusenosti. Budu menit i zadek tak se chci zeptat jestli mam vepredu vymenit jen kotouce nebo i desticky??? A popripade na co se mam jeste zamerit a zkontrolat na predni naprave aby se mi zas po par desitkach tisicich nezvlnily (mam nalitano nejakejch 170t km). Predem vsem mnohokrat dekuji za radu. Editováno: 8. Srpen 2010, autor: luckies Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 zdravim, mam trosku komplikovany dotaz, tak nejdriv vysvetlim situaci. Jedna se o O1 o zadni kotoucovou brzdu, mam vse pripravene na nandani na auto, problem je ten, ze nevim, ktery drzak trmenu mam dat na jakou stranu, oba jsou stejny. lisi se jen v umisteni cepu, na druhem drzaku jsou obracene. Jde mi o to jak je mam dat na auto, postupne se zuzujici cep patri nahoru nebo dolu? Zuzujici se cep ma v drzaku vyrazne vetsi vuly nez druhy cep. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 Zdravim vsechny skodovaky. mam takovej problemecek. Uz mam zas nejspis zvlneny kotouce. Menil jsem je predloni a najel jsem na nich nejakejch 40t km ale ted poslednich 10t km se to zacalo projevovat a zacina to poradne cukat z volantem. Procet jsem tady tohle tema od zacatku do konce a od konce zas zpet a je tu moc dobrej zkusenosti. Budu menit i zadek tak se chci zeptat jestli mam vepredu vymenit jen kotouce nebo i desticky??? A popripade na co se mam jeste zamerit a zkontrolat na predni naprave aby se mi zas po par desitkach tisicich nezvlnily (mam nalitano nejakejch 170t km). Predem vsem mnohokrat dekuji za radu. urcite pri vymene kotoucu vymen i desticky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 treba se to bude nekomu hodit, postupne se zuzujici cep patri nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tucnak01 Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Prosim pozna nekdo vyrobce nebo i typ techto prednich kotoucu? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitek Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 No mě klepání - chvění do volantu přestalo po výměně zadních kotoučů a destiček, dával jsem ATE. Jak může mít výměna zadních kotoučů vliv na chvění na volantu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Ahoj, při brzdění se mi začíná chvět celé auto a kope mě to do volantu i pedálu.... takže výměna brzdových kotoučů, mají najeto nějakých 65 000 km, takže to docela chápu... Otázka zní: Jakou značku a typ - poměr cena a kvalita ? Octavia 1.6 55 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 17. Září 2010 Sdílet Vloženo 17. Září 2010 no nevím jak to je s kvalitou brzdových kotoučů STARLINE ale dostal jsem na odzkoušení 312 kotouče STARLINE a do nich se vyfrezovaly drážky, odjel jsem zatím s nima 3 závody a při použitých deskách ATE POWERPAD jsem maximálně spokojený. Vím že desky STARLINE jsou bláta, ale ty kotouče jsou fakt super, mohu je porovnat třeba se Ferodo DS co jsem jezdil doposud se stejnýma deskama Vím třeba že autobaterie STARLINE jsou vyrobeny Vartou takže kvalita Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 nechci zakládat nové téma, tak se snad na druhý pokus dočkám odpovědi jaké kotouče + desky doporučíte na Octu 55 kW, 1.6 ? Na doporučení jsem si vybral tyto: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-predni-2 http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-predni-2_2 Co Vy na to ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 HANYZ: Na tvoje auto je to O.K. Len treba poriadne zabehnut nove brzdy +kotuce po vymene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 a mohu požádat o rady, jak je zaběhnout ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 4. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2010 HANYZ:Citaj. Kotouče - pozor na záběh i kvalitu Základní součástí celé brzdové soustavy jsou samotné brzdící elementy (např. kotouče a destičky), s jejichž pomocí se pohybová energie vozidla mění v teplo. Respektive ve značné množství tepla. Při jednom zastavení vozu o hmotnosti 1500 kg z rychlosti 90km/h by zmařená energie dokázala přivést k varu téměř celý litr vody. Proto také po celém světě probíhá výzkum, jak tuto zmařenou energii využít. A do praxe tyto nové technologie už letos uvádí některé vozy formule 1. Brzdové kotouče i destičky jsou v automobilu spotřebním materiálem. Používáním, jehož základním principem je vzájemné tření, se postupně opotřebovávají a vyžadují tak víceméně pravidelnou výměnu. Jejich životnost kromě kvality přitom může ovlivnit i několik dalších věcí. Vedle správně fungující brzdové soustavy to je i tzv. záběh nových brzdových komponentů. V této souvislosti je potřeba majitele vozu správně poučit, že během prvních 200 až 300 kilometrů, tedy během doporučovaného intervalu záběhu, je třeba se vyvarovat zbytečně razantnímu brzdění. Během zajíždění kotoučů a destiček je vhodné brzdit pouze lehce a krátce, aby se plochy brzdového obložení vhodně přizpůsobily kotouči. Prudkým a nešetrným brzděním může vzniknout přehřátí třecí plochy brzdového obložení i kotouče. Toto přehřátí způsobuje změny mechanických vlastností slitiny a tím jsou ohroženy také brzdící vlastnosti. Chybně zaběhnutý brzdový kotouč vykazuje zbarvení do modra, fialova či do zlatova různé intenzity, které je patrné na rozhraní třecí plochy a středové upevňovací části. Takto poškozený kotouč způsobí zpočátku lehké vibrace, které se postupně zvětšují. Změna mikrostruktury je totiž příčinou nezvratných deformací, které zhoršují rovinnost kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.