Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Roxy2025 začal sledovat Problém se start-stop systémem
-
Zdravím, mám Superb 3, 206kW, rv 2021. Mám ho rok, zatím bez jakýchkoliv problémů. Dva dny zpátky mně v koloně vypnul motor - funkce start-stop a po opětovném nastartování se objevila hláška, že na start-stop se vyskytla závada, vzápětí lane assist nedostupný a hned na to motor max 4000 otáček. Zastavila jsem, vypnula motor, za pár vteřin zapnula a žádná chyba se nehlásila. Včera jsem s autem jezdila bez problémů a dnes se to opět objevilo. Nemohla jsem ale zastavit okamžitě a po cca 200 ujetých metrů jsem si všimla, že kontrolka teploty motoru je na max a vzápětí na mě auto začalo řvát, ať okamžitě zastavím. Zastavila jsem, vypnula motor, počkala asi minutu a znovu nastartovala. Opět bez problémů (teplota motoru normální), ale svítí kontrolka motoru (předpokládám, že kvůli té chybné hlášce přehřátí). Vypnula jsem start-stop a už se to neopakovalo, jen auto náhodně hází povolené rychlosti (od 20 do 80), naprosto nesmyslně a začala mně svítit kontrolka brzdového obložení (což může být správně, jen časová shoda dvou nesouvisejících věcí, ale já už ani nevím, co se děje :-D). Stalo se Vám to někomu? Může to být SW chyba? Jasně, že s tím zajedu do servisu, ale potřebuji uklidnit. Díky moc za reakce.
- Dnes
-
Problém se zavíráním / otevíráním elektrického víka kufru
marekzerzan odpověděl na koudy téma v Elektrika
Aktualne se s kufrem jen pretlacujeme uz se vubec nepohne. Je prosim pred vymenou nebo vyresenim nejaka moznost, aby to slo aspon lehko? Premyslim i nad vymenou za manualni otevirani 2x 14k za original, takovou nedulezitou vec u auta fakt nedam- 158 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
To už bylo v předchozím ceníku a bylo to už i v konfigurátoru. V cenové nabídce staré 3 týdny je to pod kódem 8A5 - Parkovací asistent RPA (Remote Park Assist).
-
Lehce bych to osmirkoval a natřel černou barvou odolnou teplotám. Je to zajímavé, jak se to mohlo stát. Mě napadlo, jestli jsi třeba někde déle neparkoval a nebylo to přimáčklé i se sněhem na krytu po jízdě, tak si myslím, že by se to mohlo stát.
-
Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
-
Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
-
Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá. V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá. Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly. Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
-
Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu. Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
-
ReavuKeenes začal sledovat Vibracie v interieri S4
-
A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
-
blazen10 začal sledovat Lze aktivovat Smartlink dodatečně?
-
Ahoj, nechci kvůli tomu zakládat novou téma.. je někdo kdo si dodělal trailer assist na superb roku 2016-2018?Jedná se mi jak typ jednotek máte.díky
-
Vzhľadom na to, že to nie je moje auto, tak mne to až tak moc nevadí. Ak to tebe vadí, sprav výmenu, ak nie, tak to stačí riešiť až keď budeš tú prevodovku a haldex dávať na opravu.
-
Zdravím ,přejel jsem o 800km výměnu oleje v automatické převodovce a zároveň výměnu v haldexu u Superb 3vadi to?
-
Toto bude beh na dlhu trat vyriesit, v AS ti povedia, ze je to ok.
-
Ahojte, mam novu S4 2.0 TSI 150kW a vsimol som si po nastartovani vibracie v interieri. Su silnejsie ako na inych autach, ktore som doteraz mal, dost ich citit na volante. Napr. Leon Cupra 1.5 eTSI pradie ako maciatko a v interieri necitim skoro nic. Stretli ste sa s rovnakym problemom? Je to normalne na S4 alebo moze ist o vadu?
-
Duplicita na fore je zakazana, takze o chvilu to moderator zamkne... https://forum.skodahome.cz/topic/191020-zapojení-high-low-adaptéru/ Kazde podobne zariadenie by malo mat pribalenu schemu, tak sa riad podla toho. Alebo si pockaj na odpovede v povodnej teme. Alebo to priste skus na repro zapojit a bud to pojde, alebo budes potrebovat vyriesit aj napajanie...
-
Mě lapače lapají už dva roky.
-
Nevím jestli to bylo už před tím, ale všiml jsem si u exclusive selection s dsg - parkování na dálku
-
Již šest let výroby Kamiqu by mohlo přinést odpověď zda lapače nečistot nechat namontovat na nový vůz ? Vzhled neřeším, jen praktické věci.
-
@Hefidlo ze slov "technika" by me okamzite natahlo. Nebudu se k tomu vic vyjadrovat snad jen...bud na ne tvrdej a nedej se.
-
Virtual cockpit - rozdiel 8"vs 10"
Alda_cz odpověděl na laky18 téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Ze zacatku jsem byl vuci digi kokpitu dost kriticky, mam 8". A stale jsem toho nazoru, ze klasicke analogove zobrazeni je mnohem lepsi, citelnejsi, nez jeho alternativa v podobe 10" kokpitu. U 8" kokpitu je pak uz jen moznost jednoho budiku a to bud otackomeru, nebo rychlomeru a to je za me uz uplna katastrofa Nicmene, situace se naprosto zmenila, kdyz jsem si u 8" nastavil treti moznost zobrazeni, tzn digitalniho rychlomeru v podobe velkych cislic uprostred, hned nad nim v primce otackomer, vpravo teplotu oleje (obcas pri delsi trase vystridam s info "jizdni data" az je olej zahraty a vim, ze mohu motoru vic nalozit) a vlevo aktualni spotreba. A takto mi to maximalne vyhovuje, vse krasne vidim, vse je krasne citelne. Ale jelikoz me v informaci "jizdni data" zajima hlavne prumerna spotreba na trase v naproste vetsine jizd mam tuto informaci nastavenou na infotaimentu, takze v tu chvili vidim uplne vse tzn. velky rychlomer, vyborne citelny otackomer, aktualni spotrebu, teplotu oleje a prumernou spotrebu. A maximalne mi vyhovuje i tato grafika zobrazeni a v tomto pripade bych uz nic analogoveho s ruckama nechtel a ani digitalni alternativu se dvema budiky na 10" displeji. - Včera
-
Dobře, aspoň vím kterým možným směrem jít až se to odehraje u mých R + F3 z inkriminované doby
-
Virtual cockpit - rozdiel 8"vs 10"
marskama odpověděl na laky18 téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Ano, bude to ukazovat nanejvýš šipky, nebo světové strany, ale mapu ne. Jistotu získáte v AS, nebo od někoho z majitelů. Ten malý virtuál mapu ani nemá v podstatě kde zobrazit. -
U mě na to počasí vliv mělo. Při těch mínusových teplotách mi to blbnulo několikrát, od té doby ani jednou.
-
Virtual cockpit - rozdiel 8"vs 10"
olapino odpověděl na laky18 téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Je to Karoq Drive 10/2024 a když procházím nastavení virtuálního kokpitu, tak při volbě informací k zobrazení se navigace nabízí, jen nevím zda by to ukazovalo mapu nebo jen nějaké zjednodušené zobrazení, např. pouze šipky. No a kupovat navigaci za plnou cenu, abych pak zjistil, že to nejde, se mi fakt nechce. Kdyby alespoň existovala trial verze k vyzkoušení před koupí.