Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Starejkorody začal sledovat Roman P.
-
Demontáž vyvažovacích hřídelí 2.0 TDI 135 kW CUPA
Starejkorody odpověděl na Roman P. téma v Motor 2.0 TDI CR
Ahoj. Jak si pokročil? Potyčkám se stim samým problémem a nemůžu dohledat žádnej postup -
Aktualizace navigačních podkladů
velkytom odpověděl na Karel Bůna téma v Audio, Infotainment, Konektivita
V manuálu mladého Elroquživatele sice písaj, že aktualizace probíhají on-line, ale pokud zadám VIN na odkazu z manuálu pro ruční kontrolu, nabízí mě to nové podklady jako u Karla výše. Tak nějak už mě ale nepřekvapuje, že ne vše co je psáno, je v reálném embasosvětě i dáno, takže uvidíme časem, co se stane. Fakt je ten, že i ve zmíněném manuálu se s ruční aktualizací, nebo aktualizací u servisního partnera počítá ... -
Ahoj od jednoho dne, kdy mi zvedli auto v servise nahoru, jsem začal pociťovat zvláštní pocit při zatáčení volantem, který jsem nikdy v autě nezažil. Při jízdě mám strašně nejistý pocit při točení volantem. Jakoby tam byla odezva když zatočím volantem, tak to auto udělá později. Celkově mi to auto zvláštně plave. Při kontrole podvozku mi vůbec nic neshledali v 2 nezávazných servisech. Nevíte prosím někdo co by to mohlo být? (Geo dělána asi 3x a nic) Díky za pomoc
-
Ahoj řešili jste někdo rez i mimo páté dveře? A jak jste případně dopadli? Při mytí auta před servisní prohlídkou jsme si všimli, na lemu pravého zadního blatníku bublinek, viz. foto. Na servisní prohlídce jsme to nahlásili. A škodovka se vyjádřila s tím, že se na to záruka nevztahuje, protože je tam jiná tloušťka laku. Jako čekal jsem z jejich strany nějaké cukání, jako že je to od soli atp. Ale tohle jsem nečekal. Auto jsme kupovali jako nové (žádná předváděčka) v únoru 2018. Od té doby jsme jediný majitelé, takže víme že je tam tento díl již od koupě a nic se s ním nedělalo. Tento trik asi dobře funguje Škodovce pro ty, kteří nejsou první majitelé, protože další majitel si nemůže být jist tím, co se před tím s autem dělo. A tak ho asi zkusili i na nás 😄. Jinak dříve nám měnili v AS v rámci záruky 5. dveře s 10-procentní spoluúčastí, protože jsme byli na servisní prohlídce o půl roku později (jinak tam jezdíme každoročně, ale tenkrát nám do toho něco vlezlo, pak se zapomnělo a pak se čekalo na volný termín). A pak ještě teď v prosinci pravý práh (na druhé straně), přední nárazník a pravé světlo. Manželka přejela jezevce, nebo něco podobného. Nějak nevím jak jim mám argumentovat, na to že je tam jiná tloušťka laku. Buďto je to k kvůli tomu. že to rezne. Nebo je to tak od výroby nebo nám v AS sami od sebe stříkli, či vyměnili ten blatník (o čemž pochybuji), když se měnili ty 5. dveře, nebo práh. Včera odpoledne když jsem si v AS auto vyzvedával, už tam nebyl ten mechanik co s nimi komunikoval, takže mi to oznámili jen per huba, nikde žádný záznam. Dnes by mi měl ten mechanik poslat to vyjádření ze škodovky. Tak už od rána čekám a stále nic 😄. Tak stále přemýšlím nad tím, co jim říct.
-
@stuxnet Mě to na Kodiaqu nefunguje už přes měsíc a co tak sleduju na fórech sociálních sítí (Kodiaq) tak je na tom dost uživatelů podobně. Nic nezměnila ani jejich poslední aktualizace apky. Nefunguje mi ani na Androidu ani na iOS. Připojení na rádiu je normální. Stav vozu se mění/auto si pamatuje, vždy jen po určitou dobu od vypnutí zapalování, potom už komunikace nefunguje. auto se neprobudí ze stand by režimu do online . Problém má asi dost uživatelů co tak čtu.
- Dnes
-
Dávám čerstvé info ze servisu - prý o tom problému už Škoda ví a pracuje se na opravě. Budou se měnit řídící jednotky sedadel, ale budou k dispozici až v lednu 2026.
-
Přidám svou zkušenost - měl jsem Kodiaq druhé generace od 07/2024 a nyní mám "stejné" auto, ale dodané v 04/2025. V tom "starším" byla ventilace mnohem účinější, než v tom nynějším. V rámci reklamace sedaček (viz https://forum.skodahome.cz/topic/187212-samovolné-nafukování-bederní-opěrky/) jsem malou účinnost ventilace řešil se servisem, ale bylo mi řečeno, že ventilace je v pořádku. Takže je možné, že v rámci úprav modelu Škodovka snížila účinnost ventilace - ale je to jen moje teorie.
-
Zdravím, konstrukce pod podlahou byla úplně jednoduchá. Měl jsem do překližky našroubovaných pár dřevěných hranolů v odpovídající výšce. Našel jsem fotku, když jsem podlahu prodával
-
Zdravím. Aj ste vyriešili tento problém s kúrením? Mne robí to isté Kodiaq RS. Netuším čím to môže byť 🧐
-
superb666 začal sledovat KÚRENIE - PROBLÉM ?
-
Oil leaks can often come from valve cover gaskets or crankshaft seals, so it’s good to check those first. Just like with travel memories I keep from argan bedaya photos, regular care and attention save bigger problems later.
-
Bugatti Tourbillon je plný nejrůznějších chytrých inovací. Volant, který se otáčí kolem centrálního náboje, titanový přístrojový panel, komponenty zavěšení kol vytištěné 3D tiskárnou a obrovský zadní difuzor, který slouží i jako nárazníková konstrukce. K tomu všemu si připočtěte zvukový systém, který nepoužívá tradiční reproduktory. Zvukový systém tohoto vozu je skutečně netradiční Časopis Top Gear nedávno navštívil nové chorvatské sídlo automobilky Rimac, kde Bugatti Rimac vyvíjí Tourbillon. Generální ředitel Mate Rimac s potěšením předvádí nejrůznější inovace jak u tohoto modelu, tak u modelu Rimac Nevera, a je obzvláště hrdý na zvukový systém Tourbillonu. Místo tradičních reproduktorů používá Tourbillon piezoelektrické prvky, které […] Článek Bugatti Tourbillon nemá skutečné reproduktory. Používá něco mnohem stylovějšího se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
-
Aktualizace navigačních podkladů
lucky.jack odpověděl na Karel Bůna téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Elroq si podklady stáhne sám. - Včera
-
ahojte.Mal niekto problem so zadnym obrisovym svetlom,že mu občas nesvieti a vypiše vadu na pristrojovke? Počas jazdy,ked sa zahreje.Mne už 3x za posledny mesiac.V autorizovanom servise ,kde som sa bol pytat,čo to može robit,mali akurat v servise takeho isteho Kodiaqa a presne ten problem ako ja.Aj to iste svetlo-prave zadne.Tu však platila ešte zaruka,tak vraj to budu riešit vymenou kus za kus.Ja som auto doviezol s Nemecka,takže zaruka u mna neplati ,lebo aj tak už som prekročil 100000km.Co to može robit? Aky zvolit postup? Dakujem za rady
-
@octavia_66_tdi Aha,, rozumim, hmm, no chtelo by to vyzkouset nasadit jiny rezonator, nebo filtr box ? Mozna praskla nejaka pricka, zebro v platu. Nevidel bych to jako velky problem. Kazdopadne to musim vyzkouset, protoze abych pravdu rekl, nikdy neakceleruji z takto nizkych otacek. Muj cit mi tak nejak rika, ze se to tomu motoru nelibi. Ani nechodim pod 2000 otacek, vyjimka je rovina, rychlost 50km/hod - 4 stupen a vylozene lechtani plynu, kdy motor toci cca 1800otacek. Ale nikdy z techto otacek neakceleruji. Bud tedy za obci plynule pomalu pridavam lehkou nohou, nebo proste podradim. Ale vetsinou pri te 50ce jezdim na trojku, tam jde krasne citit ten jemny chod, takhle se to motoru libi. Prudsi akcelerace je u me vyhradne az od 3000 otacek.
-
Aktualizace navigačních podkladů
Takii odpověděl na Karel Bůna téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Myslel jsem, že i aktualizace map se budou stahovat vzduchem. Ale když vidím tu velikost souboru.. hmm... To jakože budeme muset strkat flashku do jedné z těch dvou předních USB-C zdířek? A po vložení flashky do slotu se to stáhne automaticky nebo se to bude aplikovat přes ten servisní mód (na který jsem přišel náhodou, že se do něj vstupuje dlouhým stiskem tlačítka domečku)? -
Ja vubec nevim co to muze byt. Mel jsem rozebraný celý filtrbox sundaný rezonátor a nic jsem neobjevil. Projevuje se to tak, že téměř při každé akceleraci okolo 2000 otáček začne nepříjemný vibrující se zvuk který je pouze v otáčkách 1800 až 2000 a při akceleraci Pokud v tu dobu jedu třeba do kopce a na chvíli plyn povolím tak to přestane pak přidám a zase to začne ale nesmí to překročit otáčky 2000 pak to také ustane. To že ten motor občas může být hlučný to vím, ale toto je moc. Mám zkušenosti z několika MPI, měl jsem trojkovou i novejsi F4mpi, ale tady je něco navíc. Slyší to i moje paní, tak to je co rict. Klapku jsem napsal blbě Našel jsem video na YouTube kde hodnotí Tento motor a pod videem byly komentáře kde se několik lidí shodlo se závadou hluku které by mělo dělat něco v sání.
-
@miklisek Velké díky za info. Čeká mě za 2 měsíce pravidelná serviska, tak se tam připomenu za Tvé poznatky.
-
@octavia_66_tdi Hmm, niceho jsem si u sebe nevsiml. Mas na mysli skrtici klapku ? Nebo rezonuje ten plast na motoru ? Je to pri nejake akceleraci z techto otacek ?
-
miklisek začal sledovat Karoq táhne doprava..
-
Zaměřte se, resp. servis ať se zaměří na zadní lůžka předních ramen. Evergreen Škodovek.... Nesmí tam být v pryži žádná prasklina, ani malá. Pryž taky časem měkne a lůžka pak neudrží v tahu rameno ve správné poloze a rozhodí to na chvilku geometrii, hlavně v tahu.
-
Dnes jsem zkusil zadat VIN auta na portálu Škoda Update (https://updateportal.skoda-auto.com/) a nabídlo mně to ke stažení aktualizace navigačních podkladů. Aplikoval jste ji někdo?
-
Přidám se k vám. Občas jedu rovně a najednou musím volant lehce korigovat, aby auto jelo rovně a pak zase pohodička. Na části D1 mezi Exitem 8 (Čestlice) a Exitem 10 (Říčany) mi navíc vibruje volant, jako kdyby byla kola nevyvážená. U Superbu iV nebo Octavia Combi IV tohle vůbec nezažívám.
-
Tak to uz si bohuzel nepamatuju. Urcite je toho ale plny internet. Myslim, ze je to urcite i nekde na tomto foru. Pripadne treba poradi nekdo jiny. Z hlavy si myslim, ze je potreba upravit kodovani gateway, RJ motoru, ABS/ESP, BSG, radio, parkovaci senzory, alarm a tazne zarizeni. Pokud neco z toho nemas (nebo to mas, ale neoriginalni), tak to samozrejme kodovat nebudes. U RJ motoru a ABS si nejsem jisty, mozna se tam nic nemeni.
-
-
Já baterku v mezičase taky nabil doplna ale pak mi to udělalo znova po tejdnu od nabití. Pak jsem v aplikaci vypnul možnost "Automatická aktivace vozidla (po otevření aplikace)" a od té doby je zatím něco málo přes 2 týdny klid.. Byla v mezičase i nějaká aktualizace infotainmentu, ale ta na to asi vliv neměla (nejspíš se jen aktualizoval návod)