Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Dneska celý den off-line, včera to bylo ještě v pořádku.
  3. Dnes
  4. Kodiaq 142kw zatial bez diaľnic v zábehu. Za mna super spotreba. Realne podla prvého tankovania je to cca to iste co pise palubak. Uvidime co bude dalej
  5. Autorizák rádia neopravuje, ti mění díl za díl jako opičky, takže platíš za novou jednotku. Zkus někoho kdo se zabývá elektronikou, pokud to bude nějaký studený spoj nebo načatý kondenzátor, co se dá jednoduše najít, tak by oprava nemusela být zas tak drahá Pokud už jsi novou jednotku koupil tak bude potřeba odstranit ochranu komponent a nahrát klíče co odemykají funkce jako je Bluetooth, smartlink, hlasove ovladani, navigace atd plus bude potřeba upravit kodovani a adaptace podle výbavy tvého auta (původní, třeba nemělo parkovací senzory nebo automatickou klimatizaci nebo mělo něco navíc) pokud to chceš tak jak to bylo předtím a dokážeš si jednotku ideálně fyzicky vyměnit sám, tak by ti to pak měl autorizák za poplatek (cca do tisícikoruny) odblokovat a dokódovat, jelikož má automobilka konfiguraci tvého auta uloženou na serveru tak jak bylo vyrobené, tak pro ně je to otázka jen připojení na diagnostiku kliknutí na tlačítko nahraj a do chvilky to mají hotové.
  6. Zdravím, omluvám se, že zakládám nové vlákno, ale nenašel jsem podobné. Přestal mi fungovat zvuk rádia. Vše funguje, jak má, ale pouze zvuk nejde. Všimnul jsem si, že když je ráno chladno, zvuk jde. Jakmile vypnu rádio a je jednotka ohřátá, zvuk nejde. Vyndal jsem jednotku, dal jí na 5 minut do mrazáku, zpět zapojil a zvuk fungoval. Samozřejmě jsem s tím byl v autorizáku a byly mi řečeny celkem astronomické částky ha opravu, což. i přišlo na 12 let staré auto dost. Prodávájí se použité jednotky s uplně stejným výrobním číslem, jde mi teda o to, když vyměním jednotku kus za kus se stejným číslem dílu, jestli je potřeba nějak "spárovat" nebo kódovat jednotku. Popřípadě jestli někdo řešil stejný problém a jak ho vyřešil? Děkuji za odpovědi a rady. Přikládám fotku jednotky rádia.
  7. @patriq Na ten panel potřebuješ minimálně ODIS, VCDS na tohle nestačí.
  8. Z diagnostiky moudrej nejsem, ale tohle vypadá na špatně nalepenou gelovou podložku. Jestli ji ovšem vůbec nalepili novou, nebo ji nenalepili vůbec... ,
  9. @HejVasek Tak to jsem tam měl to samé, kromě síťového programu Jako "skvělý" jak jsou tyhle věci transparentní, člověk ani neví co vlastně dostat má a co ne...
  10. Snažil jsem se najít ale podobné téma jsem s SII nedokázal najít. Pokud tu je, tak omlouvám a prosím o přesměrování. Měnili mi sklo a zdá se mi, že blbne dešťový ale i světelný sensor. Při stejným nastavení stírá občas jak divej a hned zase dlouho nic. Občas se i při přímým sluneční svitu slouho nevypnou světla (po sepnutí v tunelu) Jasný, ideálně reklamovat, ale ta garáž je dost daleko a na dlouho, tak jsem si říkal, že bych se do "opravy" pustil sám. Po přečtení dílenské knihy mi nepřijde, že by mělo bylo složité sensor sundat a zkontrolovat. ALE trochu se bojím poškození gelu při sundavání čidla. Neporadí někdo zkušenější na co si dát pozor? Ještě jsem si říkal, že bych ve VCDS předem zkontroloval, jestli mám správně nakodované sklo. Je na skle nějak označená barva a typ, co má být v kodování nastaveno?
  11. Díky... Zkusím to tedy reportovat u Tomtoma.. Jiné adresy zatím bez problému, pouze na tuto - Hotel U Kociána se navigace netrefila. A to si našla v databázi nejenom tento název, ale tuším, že i číslo popisné... A stejně mne zavedla úplně jinam... Ještě, že se trefila alespoň do lokality...😀 Tak jsem jim to odreportoval...🙂 Snad to opraví a někomu dalšímu to pomůže...
  12. Odo dnes mam v infoteinmente verziu online map 25.5.
  13. @krepelka.lukas Mám 130 let premium liftback z konce dubna 2025. V autě byl "síťový program", držák na mobil mezi předními sedadly a za přední sedadlo, 2 černé plastové háčky, jedna černá plastová spona ("Demontážní přípravek na originální krytky") a "Multiflexboard". Což jsou 2 hliníkové profily spojené pogumovanou látkou sloužící k odkládání lehkých věcí a umístěné těsně pod platem kufru. Cargo elementy také nemám.
  14. › Nižší, širší a výrazně lehčí: Škoda Motorsport vyvíjí plně elektrický koncepční vůz, který vychází z nového modelu Škoda Enyaq Coupé RS› Snížení hmotnosti o více než 300 kg: Nový koncept slouží jako pilotní projekt a přináší řešení pro budoucí sériově vyráběné modely, včetně udržitelných a odlehčených materiálů› Pokračování závodní DNA značky Škoda: Nový Enyaq RS Race se vyznačuje vizuálními a technickými úpravami, včetně rozšířeného a sníženého podvozku, přepracovaných nárazníků, vylepšených tlumičů a bezpečnostního rámu Škoda Enyaq Coupé RS Škoda Motorsport představuje nejnovější verzi svého nedávno představeného konceptu plně elektrického závodního vozu: nový Enyaq RS Race. Tento koncept, vycházející ze závodní DNA značky Škoda, podporuje vývoj inovativních technologií a udržitelných materiálů a slouží jako pilotní […] Článek ŠKODA Enyaq RS Race se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  15. Fungují vám online služby? Já od včerejšího dopoledne mám černý globus a auto není schopno se připojit, ani když se resetuje infosystém.
  16. Tak konečně ventil vyměněn, klima naplněna a zdá se, že vše ok. testoval jsem to včera jen po cestě z plnění klimy. O víkendu budu mít delěí cestu 2 x 150km, tak po pořádně prověřím včetně smazání chyb před jízdou. Výměna proběhla úplně bez problémů, jen bylo potřeba demontovat stěnu s ventilátory. JInak by nebyl prostor pro výměnu konektoru na kabeláži. Pro denmontáž a motáž doporučuji ješte jedny ruce shora, které pomohou pči manipulaci se saharami. Jo a je potřeba počítat se zbytkovým tlakem v okruhu a chránit si klimachladič (já to dělal plechem), protože ventil při vyndavání "vystřelý" ven a narazí do chladiče. Není to velká pecka, ale přece jenom... Přikládám link na pěkné video, kde ten ventil mění a je tam vidět i to vystřelení ventilu.
  17. ved uvidíme, termín mám, dáke info od toho člena čo má tie isté problémy tiež. takže na základe toho a kontroly už čo to vylúčené je. čo sa týka teploty, že načo to riešiť. tak jemu od tej tepelnej záťaže odišlo veko olejového filtra...teplom sa "zdeformovalo...rozpadlo". ve´d ak to vyriešim, dám sem info, lebo žiaľ ťažko sa k tomu nájde niečo relevantné
  18. len shell, a tá istá čerpačka, dokonca na 90% i ten istý stojan ...na Monga
  19. Mi se podařilo jen nakódovat vypnutí DRL při zatažení ruční brzdy
  20. naftu bereš pořád stejnou?
  21. Sice existuje spona, ale moc bych ji nedoporučoval. Kloub se sponou může časem zatuhnout a ochromit regulaci, navíc se tím řeší jen jeden ze dvou kloubů. Já si sehnal sadu malých tenkých pružinek a zajistil kloktání táhla jimi. Mírně nataženou pružinku cca kolmo od podélné osy táhla zaháknout na druhém konci někam na motor (ne motorovou přepážku, motor litá v silentblocích, což by logicky ty pružinky utrhalo).
  22. Včera
  23. Dobrý den, chtěl bych opět otevřít toto téma....mám stejný problém https://youtu.be/gd4uRpyx0n4?si=J-Nk0DF0quAJ5Kx4 . Díky panu Martinovi38 je jasné, že jde o vysokotlaké čerpadlo, za což mu patří velké díky. Má někdo s odstupem času zkušenosti? Je to jen záležitost hluku a na funkci to nemá vliv nebo je to předzvěst smrti čerpadla? (Kromě zvuku to u mě zatím nemá žádný jiný vliv). Případně neprojevilo se to po výměně časem znovu? Jinde jsem četl příspěvek, tuším ke golfu, kde se to po výměně čerpadla postupně po pár desítkách km začalo opět projevovat... Budu rád za každou zkušenost 😊, díky.
  24. @Suri. Oslovil som clena z fora co ma obdobny problem na o3. Vymenil chladic, preplachy, viac dielov okrem chladica oleja. Problem pretrvava. Ak chladic nie je zaneseny a poskodeny zpredu, asi tazko bude od zadu kde je plast s vyklopnymi lamelami. Ale vdaka za radu. Akurat ak by chladic nechladil dostatocne, prehrievala by sa aj voda
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...