Všechny aktivity
- Za poslední hodinu
-
Prosím, zná někdo pořadí barev připojení konektoru čerpadla? Dva kabely upadly, konektor mám nový i s kabeláží, samozřejmě všechny jsou černé. Asi to nebude jedno, že? Nebo to dám random a kdyžtak prohodím, tolik možností, zase není. Děkuji. L.
-
rosta.rs začal sledovat Výmena chladiacej kvapaliny Octavia 3, 140kw, 2TFSI
-
telefon00 začal sledovat Výmena chladiacej kvapaliny Octavia 3, 140kw, 2TFSI
-
Ahojte, prosím, je tu návod na výmenu chladiacej kvapaliny na Octavia 3, 2018, 140kw, 2 tfsi benzín? Rád by som si to sám vymenil a poprosil by som o rady, ak je to možné...
- Dnes
-
MIPR si změnil profilovou fotografii
-
Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
-
Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
-
Pokud nemá tlačítko "MODE", tak taky nemá volbu jízdních režimů. Dvě nejširší tlačítka jsou volná i v nejvyšších výbavách - navíc je částečně kryje madlo ruční brzdy.
-
Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon. Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.
-
_Lukyn začal sledovat Zvláštní lakování - Octavia IV
-
Nemuzu si pomoci, ale oproti S3 se nemohu zbavit pocitu, ze hluk od podvozku je u S4 vyssi. Nejedna se jenom problem s DCC tlumici (na ten se budu ptat v servise, nicmene pochybuji, ze s tim skodovka nekdy neco udela), ale mam pocit ze i hluk od pneumatik je hodne slyset. Chtel jsem se zeptat zda ma nekdo z Vas zkusenost s vytlumenim podbehu u firem jako AHIFI nebo podobnych. Jak moc se znizila hlucnost? Jak se zarukou? Co kila navic atd. Dekuji
-
Pridam dalsi zkusenost z jizdy po kopcovite krajine plne zatacek a prudkych stoupani. Jak jsem vice mene zvykly jezdit spis po rovinach, kde neni potreba motor nejak vytacet a jezdim na pohodu, tak tady je nutne jezdit naprosto jinak. Za vse muze maly kroutak Nicmene, vzhledem k momentové krivce motoru a preci jen jeho slusnemu vykonu je motor potreba drzet kolem 4tis otacek, kde doslova oziva a leti. Motor se nadherne toci a prijde mi v techto otackach doslova ve svem zivlu. Kdyz k tomu pripoctu vyborne odhlucneni a projev motoru v zatezi, opet to bylo pro mne mile prekvapeni, stejne jako spotreba. Jen se toho nebat, motor si necha libit opravdu hodne.
-
Tak jsem včera objednal od FLY VCDSCAN, je to z Francie a doprava asi týden.
-
2.0 tdi 110kw P0299 + P0402,strata vykonu a bliká žhavenie
Mimiromik odpověděl na Michalkw téma v Motor 2.0 TDI
Ahoj. Tak originálnímu servisu jsem auto sebral a odvezl do FCD.eu . Za dva týdny co auto měli nezjistili nic, a už jsme byly teoreticky u vadných válců nebo hlavy. A vstřiky stále nebyly otestovány. Oproti tomu FCD po dvou dnech potvrdil diagnostikou vstřiky, odeslal na test a tam potvrdili 3x K.O. a jeden na hraně života. Pro účely ověření funkce byl zaslepená EGR u vstupu do turba, po výměně vstřiků, pokud se bude motor chovat standardně, dojde opět k jeho odslepeni, a testu funkce, případně výměny. Až budu vědět víc napíšu zas. -
Octavia 2.0 tsi 4x4 se speciálním lakováním objednaná 24.1.2025 Stále čekám....
-
Máte někdo objednanou Octavii se zvláštním lakováním v tomto roce a znáte již plánovaný termín výroby? Objednávali jsme 17.6.25 O4 RS Dragon Skin. Prodejce navrhnul, že objednávku normálně zadá a zkusíme, zda-li tam během několika týdnů naskočí výrobní termín. Dle informací od ŠA jsou dodačky na speciální lakování >52 týdnů. Prodejce zase tvrdí, že by mělo být auto do 8-9 měsíců, tak nevím. Díky za vaše zkušenosti🙂
-
Boleslavák začal sledovat Elektromobilita ANO či NE?
-
Automobilový průmysl se neustále vyvíjí. Potřebuje nápady od mladých designérů a inženýrů, aby mohl přinášet nové a zajímavé produkty. Koncepty mohou někdy poskytnout letmý pohled na auta, která bychom jednou mohli řídit, a studenti mohou vytvářet fascinující návrhy, které skutečně působí jako něco z budoucnosti – a jeden z nich to dokázal se svým drsným konceptem Hyundai. Koncept s názvem Obsidian Jmenuje se Obsidian a vypadá jako něco z retro-inspirované sci-fi budoucnosti slibované v 80. letech. Jeho klínovitý tvar ciferníku působí jako přirozený vývoj Ioniqu 5 za deset nebo dvacet let, integrující pixelová světla značky do celé ploché přední části. […] Článek Tento studentský koncept vozu Hyundai je velmi nadčasový se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
-
https://1gr.cz/log/score.aspx?page=autokat-DFB&box=all&place=1&type=Article&id=A250602_192733_automoto_fdv&url=https%3A%2F%2Fwww.idnes.cz%2Fauto%2Fzpravodajstvi%2Fskoda-elektromobil-suv-prototyp-nurburgring-7s.A250602_192733_automoto_fdv%2Ffoto
-
Palubný PC ukazuje o nejakych 0,1-0,2 menej ako je reálna spotreba podla tankovania. Avsak ako sa auto zebehava tak pri normálnej jazde plus diaľnica GPS 120km/h a priemernej rýchlosti 88km/h sa da ist so spotrebou aj na 5,6litra
-
Mám stejný problém rv.2023 škoda karoq 1,5 manuál 30tis najeto . Bouchání od zadná nápravy někdy pravé někdy levé kolo při malých nerovnostech převážně zatáčky a drobné hrboly. Vozidlo při garančním servis, kde jsem upozornil na problém, tak nic prý nenašli a bouchání pořád.
-
ihringm si změnil profilovou fotografii
- Včera
-
nebo... ale světla jsou pohodlnější, kór v létě a světla fungují ... mám vyzkoušeno ...
-
Právě že to může bejt klidně blbost nastálo nechaná nabíječka na mobil nebo kabel pro AA nebo fleška s písničkama. Nebo pak jednotka co v autě neusne. Třeba dodělaná GPS sledovačka, přepínání záznamu služební/soukromá jízda.
-
Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju. Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo.
-
Mal som v octavii maly zosilnovac s DSP axton, ktory som zapojil cez redukciu do originalneho konektora na RJ radia, takze plug&play a schoval som ho za displejom. Nastavoval sa cez mobil. Urcite je takych kopa...mne osobne to stacilo aj takto. Na zosilnovac sa dal zapojit aj subwoofer
-
To jsem potřeboval slyšet díky moc za informaci.
-
Muze to vyjit, ale take nemusi, mám vyzkouseno, ze s touto zavadou mechatroniky to zakazik risknul a pri podrazovani to zaradilo 2 rychosti najdnou a bylo po prevodovce. Rozhodnuti je na tobe.
-
Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu. Chápem, že to inteligentne dobíjanie je zloba, ale nieje možné aby rok staré auto malo problem naštartovať. A pri najazde 30k km za rok.