Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Prosím, zná někdo pořadí barev připojení konektoru čerpadla? Dva kabely upadly, konektor mám nový i s kabeláží, samozřejmě všechny jsou černé. Asi to nebude jedno, že? Nebo to dám random a kdyžtak prohodím, tolik možností, zase není. Děkuji. L.
  3. Ahojte, prosím, je tu návod na výmenu chladiacej kvapaliny na Octavia 3, 2018, 140kw, 2 tfsi benzín? Rád by som si to sám vymenil a poprosil by som o rady, ak je to možné...
  4. Dnes
  5. Vaculik ji dava poradne zabrat, ale ja myslim, ze tohle v beznem provozu neni vubec nutne. Do 5 tisic to staci v jakekoliv situaci, teda alespon moje zkusenost a to i v pripojovani na dalnici. Ano, myslim, ze verzi kombi by privitalo spousta lidi, stejne jako silnejsi motor, nicmene zprisnujici se normy to nejspis nedovoluji. Ja jezdim 99% casu sam a vzdy se mi spis libily u Fabie kratke verze napric vsemi generacemi tajze s hatchbackem jsem naprosto spokojeny a dnes mi jiz staci. Dizajnove je to mimoradne povedeny vuz a v graphite grey na me pusobi jako industrialni sef sve tridy, vysekany z jednoho kusu kovu
  6. Já bych to neziskoval. Kdyby si měl jistotu že nebudeš nikde poskakovat a pojedeš to celé na 6tku, tak bych se toho asi nebál. Ještě zlých zkusil místní škodovu, jestli by jen přes diagnostiku nesmazali chybu a nezaucili znovu spojku. Ale otázkou je, jestli bude ochota.
  7. Pokud nemá tlačítko "MODE", tak taky nemá volbu jízdních režimů. Dvě nejširší tlačítka jsou volná i v nejvyšších výbavách - navíc je částečně kryje madlo ruční brzdy.
  8. Vaculík tomu dával taky pěkně za uši a točil ji často až omezovači, kdy těsně před ním ten motůrek podá nejvyšší výkon. Mě samotnému je záměr výrobce nabídnout i v dnešní nesmyslné době stále jednoduchý a odolný motor velice sympatický. Je převeliká škoda, že k tomuto opravdu základnímu 1,0MPI neexistuje ještě atmosférické čtyřválcové 1,5MPI. To už by mělo krom pěkného výkonu i řekněme dostatečný krouťák a takovou Fabii bych moc chtěl (ideálně kombi). Ale to je bohužel vše pohádka. Člověk se musí smířit s realitou a být rád, že existuje aspoň hatch s 1,0MPI 👍.
  9. Nemuzu si pomoci, ale oproti S3 se nemohu zbavit pocitu, ze hluk od podvozku je u S4 vyssi. Nejedna se jenom problem s DCC tlumici (na ten se budu ptat v servise, nicmene pochybuji, ze s tim skodovka nekdy neco udela), ale mam pocit ze i hluk od pneumatik je hodne slyset. Chtel jsem se zeptat zda ma nekdo z Vas zkusenost s vytlumenim podbehu u firem jako AHIFI nebo podobnych. Jak moc se znizila hlucnost? Jak se zarukou? Co kila navic atd. Dekuji
  10. Pridam dalsi zkusenost z jizdy po kopcovite krajine plne zatacek a prudkych stoupani. Jak jsem vice mene zvykly jezdit spis po rovinach, kde neni potreba motor nejak vytacet a jezdim na pohodu, tak tady je nutne jezdit naprosto jinak. Za vse muze maly kroutak Nicmene, vzhledem k momentové krivce motoru a preci jen jeho slusnemu vykonu je motor potreba drzet kolem 4tis otacek, kde doslova oziva a leti. Motor se nadherne toci a prijde mi v techto otackach doslova ve svem zivlu. Kdyz k tomu pripoctu vyborne odhlucneni a projev motoru v zatezi, opet to bylo pro mne mile prekvapeni, stejne jako spotreba. Jen se toho nebat, motor si necha libit opravdu hodne.
  11. Tak jsem včera objednal od FLY VCDSCAN, je to z Francie a doprava asi týden.
  12. Ahoj. Tak originálnímu servisu jsem auto sebral a odvezl do FCD.eu . Za dva týdny co auto měli nezjistili nic, a už jsme byly teoreticky u vadných válců nebo hlavy. A vstřiky stále nebyly otestovány. Oproti tomu FCD po dvou dnech potvrdil diagnostikou vstřiky, odeslal na test a tam potvrdili 3x K.O. a jeden na hraně života. Pro účely ověření funkce byl zaslepená EGR u vstupu do turba, po výměně vstřiků, pokud se bude motor chovat standardně, dojde opět k jeho odslepeni, a testu funkce, případně výměny. Až budu vědět víc napíšu zas.
  13. Octavia 2.0 tsi 4x4 se speciálním lakováním objednaná 24.1.2025 Stále čekám....
  14. Máte někdo objednanou Octavii se zvláštním lakováním v tomto roce a znáte již plánovaný termín výroby? Objednávali jsme 17.6.25 O4 RS Dragon Skin. Prodejce navrhnul, že objednávku normálně zadá a zkusíme, zda-li tam během několika týdnů naskočí výrobní termín. Dle informací od ŠA jsou dodačky na speciální lakování >52 týdnů. Prodejce zase tvrdí, že by mělo být auto do 8-9 měsíců, tak nevím. Díky za vaše zkušenosti🙂
  15. Automobilový průmysl se neustále vyvíjí. Potřebuje nápady od mladých designérů a inženýrů, aby mohl přinášet nové a zajímavé produkty. Koncepty mohou někdy poskytnout letmý pohled na auta, která bychom jednou mohli řídit, a studenti mohou vytvářet fascinující návrhy, které skutečně působí jako něco z budoucnosti – a jeden z nich to dokázal se svým drsným konceptem Hyundai. Koncept s názvem Obsidian Jmenuje se Obsidian a vypadá jako něco z retro-inspirované sci-fi budoucnosti slibované v 80. letech. Jeho klínovitý tvar ciferníku působí jako přirozený vývoj Ioniqu 5 za deset nebo dvacet let, integrující pixelová světla značky do celé ploché přední části. […] Článek Tento studentský koncept vozu Hyundai je velmi nadčasový se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  16. https://1gr.cz/log/score.aspx?page=autokat-DFB&box=all&place=1&type=Article&id=A250602_192733_automoto_fdv&url=https%3A%2F%2Fwww.idnes.cz%2Fauto%2Fzpravodajstvi%2Fskoda-elektromobil-suv-prototyp-nurburgring-7s.A250602_192733_automoto_fdv%2Ffoto
  17. Palubný PC ukazuje o nejakych 0,1-0,2 menej ako je reálna spotreba podla tankovania. Avsak ako sa auto zebehava tak pri normálnej jazde plus diaľnica GPS 120km/h a priemernej rýchlosti 88km/h sa da ist so spotrebou aj na 5,6litra
  18. Mám stejný problém rv.2023 škoda karoq 1,5 manuál 30tis najeto . Bouchání od zadná nápravy někdy pravé někdy levé kolo při malých nerovnostech převážně zatáčky a drobné hrboly. Vozidlo při garančním servis, kde jsem upozornil na problém, tak nic prý nenašli a bouchání pořád.
  19. Včera
  20. nebo... ale světla jsou pohodlnější, kór v létě a světla fungují ... mám vyzkoušeno ...
  21. Právě že to může bejt klidně blbost nastálo nechaná nabíječka na mobil nebo kabel pro AA nebo fleška s písničkama. Nebo pak jednotka co v autě neusne. Třeba dodělaná GPS sledovačka, přepínání záznamu služební/soukromá jízda.
  22. Nemusím koukat do ceníku bo kamiq nekupuju. Pokud nešlo NT objednat z výroby, proč ho na firmě máme? A není to dodo. Tak to měl šéf auto, kterýmu to zapomněli říct. Po odpojení NT nešlo.
  23. Mal som v octavii maly zosilnovac s DSP axton, ktory som zapojil cez redukciu do originalneho konektora na RJ radia, takze plug&play a schoval som ho za displejom. Nastavoval sa cez mobil. Urcite je takych kopa...mne osobne to stacilo aj takto. Na zosilnovac sa dal zapojit aj subwoofer
  24. To jsem potřeboval slyšet díky moc za informaci.
  25. Muze to vyjit, ale take nemusi, mám vyzkouseno, ze s touto zavadou mechatroniky to zakazik risknul a pri podrazovani to zaradilo 2 rychosti najdnou a bylo po prevodovce. Rozhodnuti je na tobe.
  26. Skôr by som hľadal chybu niekde inde, resp. zisťoval co vybija bateriu. Chápem, že to inteligentne dobíjanie je zloba, ale nieje možné aby rok staré auto malo problem naštartovať. A pri najazde 30k km za rok.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...