Všechny aktivity
- Dnes
-
Octavia 3 RS TDI 135 kW CUPA 2014 cukání a cvakání motoru
marfan odpověděl na Kneza96 téma v Motor 2.0 TDI CR
Bolo by dobre to napojiť na diagnostiku a sledovať Live data. Pretože z toho prvého videa to vypada akoby mala mechatronika v prevodovke nejaký problém. Pretože spojky spojila dosť nárazovo. Pri druhom videu mi to zasa príde akoby turbo proste prestalo tlačiť. -
honza172 začal sledovat Konektor za přepínačem světel
-
Zdravím, chtěl by jsem se zeptat jestli někdo netuší co je toto za konektor? Je hnedka za přepínačem světel.
-
Na S3 zatial nie, riesil som niekolko F3, navod mam pre inspiraciu na webe V skratke potrebujes: - 4x senzor - 4x drziak - 4x konektor + piny +tesniace gumicky - kable - konektor a piny naraznika - RJ - reproduktor + konektor a piny - stredove tlacidla (podla vybavy) Vsetko spravne zapojit podla schem a hlavne nakodovat RJ
-
To jsem koukal, že nejde objednat úplně zvlášť.🤷🏻♂️
-
Ahoj všichni, S mým vozem Škoda Fabia 1.0 TSI 110 HP DSG se stále objevují problémy při vyšších otáčkách (nad 2500 ot./min). Zejména při jízdě do kopce začne blikat kontrolka výfukového systému, poté se objeví kontrolka EPC a motor výrazně ztrácí výkon. Když motor vypnu a znovu nastartuji, kontrolky zmizí. Také je cítit škubání vozidla při vyšších otáčkách. Už jsem byl v servisu Škoda na diagnostice. Během zkušebních jízd mechanici také zaznamenali ztrátu výkonu a svícení kontrolek. Nicméně po kontrole komponent pomocí diagnostického systému nenašli žádnou jasnou závadu – byly uloženy pouze následující chybové kódy: P030000, P030100, P030200, P030300, P130A00, P190D00. Máte někdo nápad, co by to mohlo způsobovat? Děkuji a s pozdravem,
-
-
Grencars začal sledovat Dodělání předních parkovacích senzorů
-
Ahoj všichni, řešil už někdo dodělání předních parkovacích senzorů? Konkrétně Superb III Facelift 2022 zadní senzory a kameru má, chtěl bych aby to fungovalo normálně jak originál, má někdo nějakou zkušenost nebo pomohl by někdo s instalací ideálně severní Morava. Díky
-
https://forum.skodahome.cz/search/?q=kondenzát&quick=1 Zkus pohledat, myslím, že řešení tam najdeš 🙂 Jestli teda z tvé velmi stručné informace chápu dobře co máš za problém.
-
https://forum.skodahome.cz/topic/21515-káblový-zväzok-a-problémy-s-ním-súvisiace/#comments Tady je krásný vlákno na zmíněný svazek. Dost možná tam máš něco uhnilého a jak jsi s tím hnul začlo to zlobit.
-
Dobrý den, potřebuji poradit. V interiéru auta se objevil kondenz a zápach. Pokud s tím máte někdo zkušenost, prosím o radu.
-
Zjednodušeně řečeno: nešlo by to. Je s tím spojeno spousta kabeláže, snímačů, jednotky atd
-
Přesně můj případ, vyměněn jak ventil tak nádobka s aktivním uhlím. Pro jistotu.
-
Ve většině případů je doporučené vyměnit i nádobku s aktivním uhlím. A ventil je společně s trubkami.
-
Aktualizace navigačních podkladů
Karel Bůna odpověděl na Karel Bůna téma v Audio, Infotainment, Konektivita
Tohle mně ve zkratce odpověděli a platí tak to, co napsal kolega wirer Pokud máte zakoupený infotainment Online Služby Škoda Connect, pak jsou aktualizace automatické. -
-
Tak úplně to samé mi poslali včera po mém mailu, kde jsem si zároveň postěžoval, že chtěli už dříve zaslat doplňující údaje a už se neozvali. Tak mi tam přeposlali ještě moje evidované hlášení. To tam asi hromadně rozesílá jeden člověk Ctrl+C a Ctrl+V nebo už AI.
-
Dnes přišla zpráva z infolinky. Tak snad to dají rychle do pořádku. Vážený zákazníku, Momentálně se potýkáme s dlouhodobým výpadkem online služeb Care Connect – Vzdálený Přístup. Mrzí nás, jaké to může způsobit komplikace, a chceme vás ujistit, že naše technické týmy aktivně pracují na opravě. Moc děkujeme za vaši trpělivost a důvěru, kterou nám dáváte. S pozdravem Jaroslav Doležal Škoda Auto Infolinka | Team Škoda Connect +420 800 600 000 infoline@skoda-auto.cz
-
Byl jsem dvakrát na STK s vypojeným kablíkem a taky vše OK. Na diagnostice mám vypnutý Start-stop přes tu teplotní metodu, takže mi to ani nic nehlásí.
-
- 717 odpovědí
-
- 1
-
-
- infotainment
- mapy
-
(a 3 více)
Označen s:
-
Přátelé ořídleného šípu, pro Vápno: já měl 1,9TDI, nyní mám 2,0 110kW také v naftě. Osobně se mi nikdy nestalo, že když jsem sundával spodní kryt, že by se na mne vylila voda. Jistě, když se jede za deště, voda se tam může dostat. Ovšem jednou pršet přestane a jezdíme do zatáček, brzdíme přidáváme, jedeme do kopce či z kopce. Voda z tohoto prostoru musí zákonitě vytéci. Ani ten kryt na fotografiích, nevypadá, že by se v něm měla držet voda, to by tam musel být pořádný lavór a ten motor by tam musel pěkně plavat. Ovšem může to být i nějaká vychytávka z MB. Je možné, že v MB, pár chytrých mozků, dalo hlavy dohromady a vymysleli revoluční věc. Olejová vana chlazená ve vodní lázni.
-
ben06 začal sledovat Start - Stop system a 5-te dvere nastavenie
-
Jak psal Lunas01 stačí mít otevřené okno a dveře a zavírání je někde jinde, mám to tak od nova Rapid 2019 a u O1 jsem byl zvyklý na něco jiného. Asi špatná konstrukce odvodu vzduchu z kabiny. U F3 takový problém nepociťuji.
-
Jednoduše káblík připojím i když není třeba, PP jen občas napíše závada SS. 2x STK bez problémů.
-
toto bude "vlastnost" těchto nový evo2 motorů(mám 1.5tsi), bohužel, když sem měnil nedávno olej při 8 tis(auto staré ani né půl roku), už byla vana poškrábaná(od kamínků? nevím), i když žádný polní cesty nejezdím..., holt před zimou to musím stříknout, aby to taky takto nedopadlo 😕 ps. na mém krytu jsou proražený díry na x místech kvůli odtoku vody tady to nevidím...