Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2383 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  1. Vybíjení baterie - tajemný zvuk

    • 11 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
  2. Alternator 90A

    • 17 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 5.5k zobrazení
  3. Vnitrni ventilator

    • 17 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  4. Ložiska alternátoru

    • 9 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 17k zobrazení
  5. VCDS popis

    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 15.7k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 55.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
    • Karel z HK> co srovnáváš? Taky mám doma ještě 20L PP90 do staré techniky, kde ho měním dle uvážení, protože ten olej stojí pár korun, ale výměna hučící převodovky s 85.000km už vyšla na desítky korun. Oprava nebyla rentabilní a sehnal jsem druhou ještě s menším nájezdem a investice do origo oleje mě už nevytrhla. Jinak v F1 Junior olej do 225.000 km taky nikdo neměnil, převodovka je tichá a to za ním tahám z lesa i těžké vleky se dřevem.
    • Co pise za chybu ?  me tohle vse delal ferda ze strakonic ja ho teda taky menil ale za novejsi uplne kvuli pacc 
×
×
  • Vytvořit nový...