Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2378 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  1. rádio Sony

    • 7 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  2. Zaruka na autobaterii

    • 6 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  3. Zadni svetla 1 2

    • 41 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
  4. pojistka

    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  5. vyřazení lamdy

    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
  6. ABS?????

    • 7 odpovědí
    • 2.2k zobrazení
  7. Chromové žárovky 1 2

    • 39 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
  8. Stahovanie okien

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
  9. Problikávání

    • 15 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  10. Nefunkcna schema- Si9243 1 2 3 4

    • 94 odpovědí
    • 68.1k zobrazení
  11. Autobaterie demontáž

    • 9 odpovědí
    • 57k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Není potřeba vypnout, ale klepnout na nastavení rychlosti, takže přestane brzdit, je to o pár km míň, takže stačí jednou posunout a zase to jede. Naopak, je to docela dobře použitelný nástroj. Pokud je to pravidelnější cesta, tak i člověk ví, kde se to stává, což třeba dnes mne překvapilo, že to všude zmizelo a jelo správně.
    • Souhlasím s @e1. , pokud máš možnost nabíjet doma je íVéčko (PHEV) velice vhodné na kratší trasy. A těch 50 km zvládne úplně v pohodě, s nabitou baterií lze dosáhnout "úžasné" spotřeby benzínu 1,5 - 2,3 l na 100 km. Raději bych vybral verzi s bufíkem (Webasto), dá se to sice ohřát z baterie ale velmi ubývá dojezd na elektriku. 
    • Kolega má Superb 2,0 160 kW benzín (bez DPF a Ad Blue), před FL, předokolku s nezávislým topením, koupil to v roce 2019 ze Škoda Plus s nájezdem cca 19 t km, teď už má skoro 80 t km, topení používá, jezdí denně a baterku nikdy nenabíjel, má původní Vartu 68 Ah AGM. Takže výměnu baterie bych ještě odložil. 
    • To souhlas, člověk si jede nikde nic a najednou auto začne brzdit - takže off. Občas to používám na silnicích nižších tříd, kde je co kilometr vesnice - tam mě nebaví pořad brzdit a zrychlovat, tohle si to alespoň řídí samo, ale na silnicích s vyšším provozem + dálnice nepoužitelné.
    • kúp a rob , zarobíš si , a potom ked prejde par rokov tak vylusti aj QR kody co maju nove TSI ... 
×
×
  • Vytvořit nový...