Přejít na obsah

Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem


Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    731
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    284
    příspěvků

179 témat v tomto fóru

  1. Sportovni sedacky 1 2 3 4 7

    • 153 odpovědí
    • 75.5k zobrazení
  2. Kastlík spolujezdce

    • 1 odpověď
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 11.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  3. Středový tunel

    • 5 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  4. zatekanie do auta

    • 1 odpověď
    • 4.5k zobrazení
  5. Sedadla 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
  6. LED pásek na nohy

    • 1 odpověď
    • 4.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.5k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 16.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  7. Roomster zamok

    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
  8. rosenie skiel 1 2

    • 27 odpovědí
    • 25.1k zobrazení
  9. Rámeček rádia

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 28.7k zobrazení
  10. ovladanie topenia

    • 0 odpovědí
    • 2.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj Mirku, ja to tu priebežne kontrolujem, ale bohužiaľ buď nikto na nič neprišiel, alebo si to necháva pre seba, no myslím si že nikto na nič neprišiel. 18.02.2025 ako išla manželka do práce (75 km) ráno o 5:30 bolo vonku -11°C šklbalo jej to, motor 90°C a po cca 45 km prvý krát čo máme auto, motor začal ísť v núdzovom režime a tiež začala svietiť kontrolka žhavenia. Keď išla domov po 12-ich hodinách vonku bolo +2°C auto nešklbalo, kontrolka žhavenia po štarte bola zhasnutá a motor išiel v normálnom výkone. Na druhý deň som išiel kamarátovi pozrieť akú chybu zapísalo a bola tam chyba vysoký tlak v palivovom systéme. Vymazali sme a ideme ďalej. Ja už naozaj neviem prečo mu vadí zima, jedine že by to bolo vyrobené pre Afriku.
    • S jakou nejhorší situací se může setkat motorkář? Přežít výbuch motorky? Dostat v Albánii do hlavy deskou? A nebo je raději řidič prosící za odpuštění? To a další situace, které možná znáte, ale na silnici je nechcete zažít, uvidíte v nejnovější kompilaci.  
    • ano sem tam som to riesil , ale nie casto , mozno 20x    potrebujes vypichovaky a trosku umu , nie je to kus za kus kedze su tam napinovane poistky a ano mal som to aj rozobrate , mozes skusit tiez nad tym stravit cas , potom hladat na nete relatko , preletovat ho , napinovat a dufat ze to pojde    ja mam radsej ine veci a za tych par eur to kupim nove a mam pokoj ,  vymenene sme este nemenili nikdy druhy krat ...  ale ako som pisal tato zavada ma aj konkretnu chybu v diagnostike a toto tu je vestenie z gule ... inak sa to da velakrat overit ked to nestartuje aj pobuchanim po tej skrinke 
    • Zdravím, půjčil jsem si otcovu Octavii, že s tím pojedu někam dál tak kouknu pod kapotu na stav oleje. Všiml jsem si lehkého úniku oleje ze saní. V infotainmentu svítí do dalšího servisu necelý rok a 6000 km. Prý tam nedávno nějaký olej dolil, ale víc nevím jestli je to má běžnou spotřebu nebo to bere olej. Má to ještě 20 měsíců v záruce a najeto 66 000. Za týden je to objednané do škodovky, ale obávám se aby to jenom nevyčistili však ono to tu záruku nějak přežije. Nevím jestli to mám řešit ještě nějak víc. Na podzim se budou dělat emise, tak se obávám aby nebyl problém s katalyzátorem nebo s filtrem. Neměl bych ty emise nechat změřit už nyní?  Na YouTube jsem viděl že se dá kamerou udělat kontrola  turba, filtru i katalyzátorů. Nevíte jestli to někdo na Ostravsku dělá?
×
×
  • Vytvořit nový...