Jump to content

Interiér

Dotazy a zkušenosti s interiérem

Subforums

  1. Zadní část Roomster

    Vše k Roomsteru od B sloupku dozadu

    731
    posts
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkající se Fabie II od B sloupku dozadu

    267
    posts

162 topics in this forum

    • 49 replies
    • 12,481 views
    • 36 replies
    • 14,800 views
    • 2 replies
    • 869 views
  1. Posunuta palubka

    • 12 replies
    • 4,445 views
    • 5 replies
    • 1,609 views
  2. intenzita foukani

    • 1 reply
    • 964 views
  3. palubní deska 1 2 3 4 9

    • 213 replies
    • 60,356 views
  4. Bederní opěrka

    • 1 reply
    • 954 views
  5. Držák na mobil 1 2

    • 34 replies
    • 14,359 views
  6. Rezonance dveří

    • 24 replies
    • 6,414 views
  7. Boty do autíčka 1 2

    • 43 replies
    • 6,892 views
  8. odkladacia schranka 1 2 3

    • 65 replies
    • 15,420 views
    • 3 replies
    • 3,637 views
    • 4 replies
    • 2,650 views
    • 9 replies
    • 2,525 views
    • 0 replies
    • 1,480 views
    • 7 replies
    • 5,710 views
    • 16 replies
    • 3,664 views
    • 42 replies
    • 12,784 views
    • 4 replies
    • 3,272 views
    • 3 replies
    • 1,436 views
    • 2 replies
    • 1,637 views
  9. Vyteklá voňavka 1 2

    • 25 replies
    • 4,259 views
    • 9 replies
    • 2,262 views
    • 6 replies
    • 1,349 views


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za odpověď ale myslíš že to bude vážně tím.ja jsem ještě slyšel že by to mohlo být i setrvačníkem jako nejsem si jity . Ale jinak diky
    • Tu rychlost předem avizuje pokud se jedná o data z mapy a když jí nastaví, tak máš čas si to vždy nastavit dle situace...pokud někdo tvrdí, že je to jen další zbytečný systém, a že je lepší když to vždy převezme rychlost + nastavený limit směrem nahorů či dolů, tak si trochu protiřečí, protože i s limitem bude to auto vždy na ty značky reagovat.   Naopak nutnost si hlídat tyto změny, drží řidiče ve střehu, ale zase se nemusí bát, že by nějakou značku přehlédl a přišel mu za to pozdrav....když přijde pozdrav, tak jen, že si přidal víc než měl....nemluvě, že na zatáčky to funguje a většinu z nich opravdu zvolenou rychlostí lze bez problémů projet.   Žádné auto nezpomalí z 90 km/h na 50 km/h pomoci prediktivního ACC na metru vždy zpomaluje předem a postupně a člověk si může cílovou rychlost, kterou mu zobrazuje tempomat korigovat. 
    • Zdravím, umí někdo říct jaký je aktuální stav a čekací lhůty? Vybral jsem si scalu jako služebák, takže komunikace s dealerem jde mimo mě. Zvolil jsem silnější litr, dsg, verzi style a jen pár příplatkových drobností. 
    • S tou tolerancí – ano, BMW to umožňuje. Dá se nastavit i do minusu, pokud by někdo chtěl. To je jedna z praktických věcí, ta druhá a pro mě ještě praktičtější je ta, že dává na výběr, zda rychlost přijmout. Což je fajn, protože tenhle systém je pořád jen systém. A když funguje tak, jako třeba v Arteonu, nebo novém Superbu, kdy prostě automaticky převezme nějakou rychlost, o které si myslí, že tam je, tak to občas může být celkem nepříjemné. 
    • Ano, schránky ve dveřích jsou osvětlené, vpředu i vzadu, ale naopak deštník je jen jeden, a to ve dveřích řidiče, u spolujezdce je jen díra.
×
×
  • Create New...