Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


627 témat v tomto fóru

    • 29 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  1. CAN ID informací

    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
  2. Dálkový start

    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
  3. IMMO - PIN a nove klice

    • 2 odpovědi
    • 3.8k zobrazení
  4. Protiskluzový systém

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  5. Který senzor nefunguje

    • 2 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  6. Obrysová světla blbnou

    • 4 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  7. zadní odstřikovač

    • 11 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
  8. login do motoru 1.4tsi

    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
  9. Chyba 17520

    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 48k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
  10. obrysová světla fabia 2

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  11. Predni mlhovky 1 2 3 4 6

    • 134 odpovědí
    • 68.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.6k zobrazení
    • 112 odpovědí
    • 26.3k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 12.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Příteli okřídleného šípu, první a poslední fotografie. Zajímá mne, kdy byly pořízeny? Před demontáži onoho krytu v servisu? Jedná se mi o to, že kryt je špatně nasazený. Kryt ve směru na nárazník má ve předu čtyři tzv. úchyty, které mají být vidět. Jdou vidět pouze tři. Pokud si Ty s tím nějak nešmajstroval, tak kdo jej tak špakně nasadil. To je otázka která mne a Tebe by měla zajímat. Osobně si myslím, hypoteticky, že kdyby si někde na něco najel, není možné, aby ten plast a on je dost pevný, aby se tak prohnul a aby motor, který má jisté vibrace, se o něj vana brousila. Šrámy mohou být, třeba od nějaké větvičky, kterou si přehlédl na silnici. Aby ten kryt dřel vanu, musela by být na kryru motoru směrem k vaně boule vypouklá tak cca 2 cm. Mezi vanou a krytem musí být utčitý prostor, aby v případě pohybu motoru se vana samovolně neobrušovala o jeho ochranný kryt. Osobně si nechci připustit, že motor klesl z důvodu nějakého poškození silentbloků, je to nové auto. Ale člověk nikdy neví. Radek.
    • Pokud je to stejný 8" MINI, jako v řadě Scala/Kamiq (a to s největší pravděpodobností je), tak určitě ne.
    • Je to závada i u Rapida. Poslední 2-3 zimy kromě hor někde bylo fakt i pod -10° ? Bydlím v podhorské oblasti a můj Rapid 2019 ještě opravdovou zimu zatím nezažil 😉
    • Ahoj, zrovna riesim taký istý problém s mojou Fabiou, tiež TSI 1,0 , už som vymenil aj hydroštely, rozvody a stále to isté. Vieš mi napísať ako si to ty doriesil ?
×
×
  • Vytvořit nový...