Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


231 témat v tomto fóru

  1. Velikost disků 1 2 3 4 29

    • 715 odpovědí
    • 184.4k zobrazení
  2. Letní pneumatiky 1 2 3 4 33

    • 806 odpovědí
    • 178.4k zobrazení
  3. Alu kola 1 2 3 4 19

    • 471 odpovědí
    • 157.8k zobrazení
  4. Zimní pneu 1 2 3 4 64

    • 1.6k odpovědí
    • 283k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 7.1k zobrazení
  5. Ložiska kol 1 2 3 4

    • 80 odpovědí
    • 36k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 812 zobrazení
  6. Vibrácie z prednej nápravy

    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
  7. Výměna vlnovce

    • 16 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  8. Pružiny 1 2

    • 29 odpovědí
    • 19.7k zobrazení
  9. Rezavý výfuk 1 2 3 4 5

    • 101 odpovědí
    • 56.5k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
  10. Demontaz poloosi

    • 0 odpovědí
    • 787 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 180 odpovědí
    • 81.3k zobrazení
  11. Vibrace volantu

    • 19 odpovědí
    • 16.1k zobrazení
  12. Kryt motoru-spodni

    • 14 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 40.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
×
×
  • Vytvořit nový...