Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


231 témat v tomto fóru

  1. Velikost disků 1 2 3 4 29

    • 715 odpovědí
    • 174.4k zobrazení
  2. Letní pneumatiky 1 2 3 4 33

    • 806 odpovědí
    • 169.1k zobrazení
  3. Alu kola 1 2 3 4 19

    • 471 odpovědí
    • 150.3k zobrazení
  4. Zimní pneu 1 2 3 4 64

    • 1.6k odpovědí
    • 263.6k zobrazení
  5. Vibrácie z prednej nápravy

    • 1 odpověď
    • 870 zobrazení
  6. Výměna vlnovce

    • 16 odpovědí
    • 11k zobrazení
  7. Pružiny 1 2

    • 29 odpovědí
    • 17.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 138 zobrazení
  8. Rezavý výfuk 1 2 3 4 5

    • 101 odpovědí
    • 53.2k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 18.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 360 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 180 odpovědí
    • 76k zobrazení
  9. Vibrace volantu

    • 19 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  10. Kryt motoru-spodni

    • 14 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím všechny,   nějak jsem projel ostatní příspěvky, ale neviděl jsem nikde thread, který by jednoduše popsal rozdíly v motorech CJXA, DNUA a DNFE a připojil k tomu názory lidí. Rád bych tu nějak dozjistil vše co by se mi mohlo hodit při nákupu...   Aktuálně se dívám po Superbu, 2018+, v L&K ( vyloženě chci Canton, ventilaci sedaček a DCC ), nájezd tak do 80k km, a rozhoduji se právě mezi ( 2015 - 2018 ) CJXA 206kW 350Nm ( 2018 - 2020 ) DNUA 200kW 350Nm ( 2020+ ) DNFE 206kW 400Nm   Je možné, že se u něčeho mýlím, tak kdyžtak prosím o opravu... CJXA má MPI ( multi point injection ), nemá GPF a má 6st. DQ250 převodovku. DNUA již nemá MPI, má GPF a má 7st. DQ381 převodovku DNFE také nemá MPI, také má GPF, také má 7st. DQ381 převodovku, ale turbo je nové - místo starého IHI IS38 je tam Continental, plus vstřiky dokáží vytáhnout větší tlak   Z názorů lidí na internetu jsem zatím pochytil následující ( kdyžtak mě zase opravte ) DQ381 má horší mapování převodovky než DQ250, ale je úspornější, hlavně na dálnici CJXA má horší odezvu plynu, která by se ale měla dát vyřešit pedal boxem Ventilované sedačky byly až od roku 2018 v modelech s DNUA motory, stejně tak jako vyhřívaný volant a třeba matrixy   Pokud to se sedačkami je tak jak píšu, tak se vlastně rozhoduji pouze mezi DNUA a DNFE. Nicméně DNFE je podstatně dražší kvůli roku výroby atd. a jde to lehce přes budget ( circa 750k Kč ). DNUA by tedy mělo být nejhorším motorem z těchto tří... Momentálně řídím Octavii III 1.6TDI DGTE, takže to bude upgrade jako kráva tak i tak, ale spíš mě zajímá jestli jde pak DNUA upravit na vyšší výkon stejně jednoduše jako DNFE, případně jestli tam mám počítat s nějakými problémy.   Každopádně budu rád za každý informovaný názor a zkušenost.   Díky moc
    • Pridavam se a preji vsem vesele vanoce 🙂🎄🎁
    • Přejeme Vesele Vanoce ve zdravi, štěsti, a klidu. Přeji Tomek s rodinou 💫🌟 
×
×
  • Vytvořit nový...