Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


231 témat v tomto fóru

    • 14 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.8k zobrazení
  1. Posilovač řízení 1 2

    • 42 odpovědí
    • 32.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 61k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. Bubnova brzda 1 2

    • 26 odpovědí
    • 19.3k zobrazení
  3. Klepání při jízdě

    • 2 odpovědi
    • 12.2k zobrazení
  4. zvedani fabia II 1 2 3 4 5

    • 113 odpovědí
    • 59.2k zobrazení
  5. Brzdová kapalina 1 2 3

    • 64 odpovědí
    • 31.3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 21.7k zobrazení
  6. přední brzdy 1 2

    • 30 odpovědí
    • 14.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  7. Bezpečnostní šrouby

    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 25.8k zobrazení
  8. Hlucny výfuk

    • 9 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dík za info. Věřil jsem informacím přímo od výrobce a ten se o Tebou popisované ochraně nezmiňoval. Říkal doslova: o problému škodovka ví a pracuje na něm.
    • U te 0W40 jeste pisou,ze je vhodny pro vsechny benzinove motory a naftove motory bez filtru pevnych castic.
    • A taky v info o aute je hlaska " je nutny beh motoru" 
    • Tak dneska jsem se na to vrhnul, ale po odrápání všech puchýřů byl levý otvor hodně tragický, dokonce projel i šroubovák skrz. Odstranil jsem tedy rez, co to jen šlo tak, abych nezajel už do více vizuálně exponovaných částí laku. Pak jsem to důkladně nasytil odrezovačem s taninem v několika vrstvách a snažil jsem se to co nejvíc napižlat i zevnitř. Pak jsem hliníkovým tmelem překytoval tu ďouru a nejkrpatější okolí, vybrousil a důkladně napižlal základovkou. Zítra to vezmu štětcem podobnou barvou jako je lak vozu a posléze ještě vystříkám dutinu resistinem ML. Všechny zásahy jsou jen na té spodní části, která není běžně vidět, kdybych se s drápáním rozjel, tak bych skončil nejspíš někde ve vnější půlce vrat, člověk by až nevěřil, jak daleko se to rozjede pod lakem, který jinak vypadá neporušeně a je bez puchýřů. Ty aftermarket LEDky mi svítí i bez těch odporů, tak je tam nebudu ani zapojovat, měl jsem už dle VCDS nakodované LED osvětlení i když tam byly žárovky. Kdyby už šlo do tuhého a vyhnilo by to tam kompletně, nebyl by asi problém větší část toho spodku vyříznout, ošetřit hrany a našroubovat tam plastové plátíčka s otvory pro světýlka, byl by tak už pokoj. Vrata na vrakáčích sice nestojí moc, ale skoro všichni je prodávají holá, bez ničeho a trefit opět nevyhnilá a správnou barvu je hodně velká loterie.  Přehazovat doma lepené sklo asi taky není úplně košér nápad. Přístup Škodovky k tomuto problému je fakt tristní, pokud je to známá výrobní chyba, měli by to vyměnit každému bez remcání, vyplněných servisek apod...... už jen za tu reklamu, co jim s tím po cestách děláme
×
×
  • Vytvořit nový...