Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


232 témat v tomto fóru

    • 2 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 9.4k zobrazení
  1. Posilovač řízení 1 2

    • 42 odpovědí
    • 32.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 59.7k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
  2. Bubnova brzda 1 2

    • 26 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  3. Klepání při jízdě

    • 2 odpovědi
    • 11.9k zobrazení
  4. zvedani fabia II 1 2 3 4 5

    • 113 odpovědí
    • 57.5k zobrazení
  5. Brzdová kapalina 1 2 3

    • 64 odpovědí
    • 30.1k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 20.3k zobrazení
  6. přední brzdy 1 2

    • 30 odpovědí
    • 14.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
  7. Bezpečnostní šrouby

    • 2 odpovědi
    • 1.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 85 odpovědí
    • 25.2k zobrazení
  8. Hlucny výfuk

    • 9 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díval jsi se kolik je zanesený DPF filtr přes diagnostiku? to vypadá, že ti možná regeneruje filtr ikdyž tam musí splnit pár kritérií, které v tvém případě jsou vyloučené díky nezahřátému motru a nízkých otáček, ale stekal jsem se také s tím, kdy se auto nastartovalo a regenerace probíhala okamžitě (zjistí se to přes diagnostiku, také podle vyšších otáček hrubšího chodu motoru(dunivý zvuk) a také tak, že během 2-5 minut byla teplota motru na 90 i s olejem. 
    • Zelený neomarxismus z Bruselu nadále pokračuje, aneb my Vám ty elektromobily stejně vnutíme, ať už nám ekonomika v EU pokulhává, nebo nepokulhává, nebo zda to klimatu pomůže či nepomůže.  To stejné co v Davosu řekl odcházející Olaf Scholz (celounijní dotace na pořízení elektromobilu pro všechny zájemce), tak  řekla i komisařka EU Teresa Riberová.  Riberová, komisařka EU odpovědná za zelenou tranzici, alias bývalá vicepremiérka Španělska také odmítla odložit termín 2035 pro ukončení prodeje nových vozů se spalovacími motory. Automobilový průmysl podle ní potřebuje předvídatelnost. „Nedává smysl znovu otevírat diskusi, když stanovený termín přináší jistotu a potrestalo by to průkopníky, kteří jej vzali vážně,“ uvedla. No, my jako průkopníci v současnosti trestáme sami sebe paní Riberová, ta předvídatelnost nám moc nefunguje. Tím pádem iniciativa "lehce" pomílené, současné  politické reprezentace ČR , ale i Itálie ohledně odsunutí,nebo i přímo zrušení termínu nepřímého zákazu spalováků by byla smetena ze stolu.  Pozdě bycha honit, že Petře Fialo? Asi Vám to voliči dají na podzim 2025 vyžrat ("i přesto, že jste náš nejúspěšnější premiér od roku 1938"), ovšem asi ani  to nepomůže od toho, aby si museli začít šetřit na bateriové vozidlo, nebo začít uvažovat jak v budoucnosti přihlásit svoje současné vozidlo na veteránské značky....   https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-eu-zvazuje-dotace-na-nakup-elektromobilu-40505973
    • Všetko čo píšeš má logiku a to sa mi páči. Teraz napíšem jednu věc, která súvisí aj nesúvisí s aditiváciou paliva. Kolega ma namontoval do toho aby som v svojej Rapidke 1,2 TSI dal po 110000 km urobiť dekarbonizáciu. Urobil som. Môj pocit? Fajn, cítiť to. Technik povedal, že z olejovej vane nevytekla olej ale mazut. Olej som menil pravidelne, pred každou zimou. V autorizovanom servise Škoda. Pri dekarbonizácii mi povedali, že to auto nevidelo nový olej roky. Že to v Škode musia nejako odrbkávať. Neviem. Pravda-nepravda? Naozaj netuším. Ale... Teraz ako som veberal novú oktávku, tak som chcel streliť Rapidku v odkupe, čo má servis. Keď som im rozprával o aute a došlo na téma dekarbonizácia, až mu zdvihlo obočie a siahol po olejovom veku. Voňal, čuchal... A povedal: Jasné, zas vás nalákali, však. Ako si zázračne "vyperiete" motor, však? Hovorím mu, že viac-menej áno. Tak povedal, že ďakuje, ale auto nebude odkupovať, lebo teraz vraj príde doba, kedy sa ukáže ako "zázračná" je dekarbonizácia. Tá sa mala robiť pravidelne a od začiatku, nie po 110000km. Motor sa nedá udržiavať v čistote ako švajčiarský hodinový strojček. Úsady sú jednoducho prirodzená súčasť funkcionality celého ústrojenstva a životnosť motora nie je limitovaná iba nimi. Čo som chcel týmto vlastne povedať? Že niekedy sa na staré veci, ktoré fungovali svojim životným rytmom, netreba presviedčať, že aplikáciou akejkoľvek chémie sa im polepší. Je to lotéria. Občas.  Dnes sú palivá vyrábané úplne inak ako pred dvadsiatimi rokmi. Aditivácia je možno na mieste, ale treba ju robiť presne tak ako odporúča výrobca, nie ako vraví moja priateľka, haj-buj. Odmerka, a presné litre. Ak je tam pomer 1:1000, tak je to z nejakého dôvodu. Takže 40ml VIF+40l E10 BA95 a je to. Alebo iba 40l BA98. Asi najlepšie je striedať každú nádrž. Raz 95 a VIF, následne 100 bez VIF, potom zas 95 s VIF a tak dokola. A možno aj čerpačky striedať. Či? Zbytočný prístup?
    • Ahoj, řešil jsem to samé. Pokud máš škoda connect aktivní do 23.3.25, tak prodlouzění si můžeš koupit až po skončení tohoto data. Platnost už nelze vrstvit, jako před lety. 
    • Je mozne dohladat niekde na internete, aka alebo ake su aktualne verzie riadiacich jednotiek vo vozidle? Potrebujem zistit, ci je na jednotke nejaka aktualnejsia verzia ako mam bez toho, aby som chodil po servisoch, pripadne robi niekto tieto aktualizacie? Dakujem
×
×
  • Vytvořit nový...