Přejít na obsah

Podvozek

Vše o podvozku - kola, nápravy, tlumiče...


232 témat v tomto fóru

    • 7 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
  1. Nastrik podvozku

    • 12 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  2. Pojistné šrouby kol FII 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 22.3k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 16.5k zobrazení
  3. Zatuhlé šrouby

    • 11 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
  4. Brzdy cudne

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 92 odpovědí
    • 24.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.5k zobrazení
  5. Ochrana podvozku

    • 15 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  6. Rozměr šroubů do kol

    • 18 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  7. Náboj 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 11k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 29.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Petr Svetr no .. to koukám vidím stejně, ale možnost koupit to nemám  
    • @e1.  K palivům od OMV bych rád dodal, že nabízí tři druhy benzínu: Natural 95 E10 Klasik Natural MaxxMotion 95 E10 Natural MaxxMotion 100 E5 Plus Na naší čerpací stanici jsou dostupné všechny tři zmíněné varianty. Shodou okolností jsem dnes ráno tankoval.   klasik E95 stojí 36.90/l MaxxMotion 95 stál 39.50/l MaxxMotion 100 plus stál 40.90/l   Používám karty a body pak to vychází tak to: Klasik E95 35.90/l MaxxMotion 95 36.50/l 100 Plus 37.90/l   Podle mého názoru aditivovaná 95 nedává příliš smysl – na chování motoru jsem nezaznamenal žádný rozdíl, ať už ve výkonu, nebo jiných vlastnostech. Na druhou stranu 100 Plus rozhodně něco mění. Nejvíce je to znát ráno při studeném startu, kdy má vůz úplně jiný zápach. Je tedy zřejmé, že jde o zcela odlišné palivo než klasická 95. Motor je při použití 100 Plus tišší a nerezonuje ani neduní při jízdě v nízkých otáčkách. Navíc při úsporné jízdě dosahuji nižší spotřeby. Pouze s 100 Plus jsem se při velmi klidné jízdě dostal výrazně pod 5 l/100 km. Na dálnici je ovšem spotřeba stejná jako u jiných paliv. Dalším plusem je, že při používání 100 Plus nepociťuji občasné „kuckání“ nebo kolísání výkonu v rozsahu 2800–3200 otáček, což se u N95 někdy stane.   @suri. To mi připomíná písty z 1.8 TSI CDAA.
    • Ja som nikdy v tomto vlákne nespomínal nič čo by zvyšovalo výkon motora v dôsledku prémiového paliva. To sa spomínalo iba ako cesta k palivu, ktoré neobsahuje biozložku, pretože to je to, čo treba potlačiť na minimum. Nie ani tak tú pridanú časť, ako to čo spôsobuje a to sú exkrementy zo spaľovania. Otázka bola a je stále rovnaká. Liať VIF do každého tankovania, či nie? Výkonnostné benefity sú nepodstatné (pre mňa), dôležitá je iba čistota palivovej a spaľovacej cesty. VIF pomáha, bez diskusie, ale otázka je, či sú naozaj obyčajné E10 BA95 tak "divné", že ich treba furt a stále vylepšovať aditívami. Akože nerobí mi to najmenší problém, len by som sa rád dopracoval k odpovedi.
    • to není úplně pravda, mám S III FL, srpen 2019 a tedy konec v srpnu 2025 a nabídku v aplikaci normálně mám    
    • Levná údržba, jednoduchý motor a nízké náklady na výměnu rozvodů byly hlavními důvody, proč jsem si vybral 1.4 TSI místo 2.0 TSI. Pokud se údržba nových motorů od VW ukáže po pěti letech provozu jako nákladná, poněkud mě to odrazuje od koupě takového vozu, zejména pokud nejde o nový automobil, který bych plánoval prodat hned po záruce. V takovém případě by složitost pohonné jednotky nebyla podstatným faktorem. Co je vlastně na nových nástrojích pro nastavení rozvodů tak drahého? Jaký je důvod tak vysoké ceny u produktu, který má zajistit správné fungování techniky, jejíž výroba spotřebovala značné množství energie a surovin? Kde jsou v těch to případech subjekty, které nás každým rokem víc a víc sdírají z kůže ve jménu udržitelnosti?    Přeci jen mám určité svědomí vůči naší planetě, a proto provozuji auta obvykle 10 let. Vyhodit tak složitý produkt po pouhých 3–5 letech, kdy jeho výroba způsobila značné environmentální škody, mi připadá poněkud dekadentní. Nicméně jestli bude stát výměna rozvodů nesmysl, tak se vozu zbavím ještě předtím než budu muset takové servisní úkony začít řešit. Už to že automobilky tvrdí že životnost vozu je 5 let je environmentálně dlouhodobě neudržitelné.
×
×
  • Vytvořit nový...