Motor 1.4 16V
452 témat v tomto fóru
-
Dobrý den lidi, Začnu tím že se mi mlžili okna,zjistil jsem že mám stále uzavřenou recirkulaci"oprava-bílé ozubení kolečka na motorku bylo nepotřebné,tak jsem zajistil otáčení na stále otevřené ,okna teď oka,ale předtím se mi zdálo spíš jistě vím že auto topilo více,všechno mám na max. I teplota vody co ukazuje tak jde max třičtvrtě i za celý den jízdy. Hodinu jízdy jsem zkusil se podívat na vodu chladicí kapaliny ale nebyla vůbec varici ,teplota venku -6, Pak jsem se podíval na hadici z vrchu od chladiče ta tlustá,byla stejně tepla jako nádoba,ale když jsem hadici stiskl jako by tam nic nebylo:) Prosím o radu jestli to je normální nebo za to může otevřená cirkulce,…
-
-
- 31 odpovědí
- 11,7tis zobrazení
-
-
-
Ahoj lidi.měnil jsem o.filtr,vzduchovy filtr , olej, Když se motor ohřeje začne vydávat zvuk jako kdyby nemazal a začne svítit kontrola oleje.najel jsem cca 700 km každý den to samé teplý motor světlo a zvuk rrrrr. Saci kos jsem dělal cca půl roku zpět tak si nemyslím že by to mohlo být ono. Ale přibližně dva mesice zpět jsem dával do oleje nějakou emulze na zatažení netěsností myslíte že by to ucpalo koš ? Předem děkuji za odpověď.
-
-
- 18 odpovědí
- 5,5tis zobrazení
-
-
Zdravím,dnes jsem se konečně odhodlal zkontrolovat a dolít olej do převodovky.Dle DP jsem si sehnal 17ku imbus a šel na to.Po hodině zoufalého hledání a studování DP jsem žádný imbus nenalezl.Jen jsem nalezl šroub s velkou vnitřní hvězdičkou s kolíkem uprostřed.Ten samý šroub jsem nalezl na spodku převodovky.Může mi někdo potvrdit že to je opravdu kontrolní šroub převodovky a kolikatka to je a jak se vůbec jmebuje?.Až si ho půjdu pujčit nebo koupit tak abych věděl a nemusel to dlouze vysvětlovat.VIZ foto,díky.
-
- 11 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
-
-
Ahojte, potrebujem poradit, asi pred dvomi tyzdnami sa mi rozsvietila kontrolka motoru(nie kontrolka EPC). Ked sme to napichli ukazslo chy 17582-odchylka dob vstrekovaní. Auto jazdilo, nepozoroval som ziadne zmeny az pred dvomi dnami som nastartoval kontrolka zacala blikat a uto islo na tri valce.. Vstrekovaci ventily su ok. Nemá niekto skusenosti s touto chybou?
-
- 17 odpovědí
- 8,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím, jelikož jsem se o tomto problému nedočetl (nebo jsem špatně hledal), zakládám nové téma. Problém se vyskytuje se u mojí Fabie 1,4 16V 55kW. Co jsem vysledoval tak výhradně při poklesu otáček z 3000 na 2500 (nestojim na plynovém pedálu a nechávám jen padat otáčky), pod 2500 se to již neobjevuje. Typicky se to stává při přeřazení na vyšší rychlostí stupeň, kdy otáčky na okamžik poklesnou ke zmiňovaným 2500, zahučí to asi tak na 0,5 sek. To samé se děje pokud pustím plyn a nechám auto dojíždět setrvačností, otáčky klesají a to dělá i třeba 10, 20, 50 sek... než otáčky spadnou pod 2500, to samé se děje i pokud v neutrálu prošlápnu plyn. Děje se to pouze při zpomalová…
-
- 1 odpověď
- 3,2tis zobrazení
-
-
Potřebuji vyměnit olejovou vanu.Máte někdo zkušenosti s německou firmou AIC?Děkuji za podněty
-
- 2 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Zdravim a zároveň prosím o radu kohokoliv, kdo se s tímto problémem setkal. Vlastním škoda fabia 1.4 16V RV 2001 kod motoru AUA - 6Y5 combika S chybou 17559 a kontrolkou motoru jsem se již smířil. Při studeném startu se ozývá divný zvuk. Zvuk jsem pro jistotu nahrál na video. https://www.dropbox.com/s/rla6s0oep4r6o8s/VIDEO0014.mp4 Občas se stává, že je hlasitější a občas se stane, že to proste nezahrká. V momentě studeného startu, jakmile vypnu motor, znovu nastartuji, tak je klid a nic nehrká. Vypozoroval jsem, že ten zvuk jde ze strany klínového řemene, potažmo rozvodů. Bohužel však nemohu přijít nato, co by to mohlo dělat. Mechanik, u …
-
-
- 14 odpovědí
- 11,4tis zobrazení
-
-
Hoj, našel by se zde někdo kdo má zkušenosti s vyndáním startéru (1,4i 16V)? Odendal sem kryt, baterii a je tam asi miliarda hadiček, pokud je sundám, vyteče něco ve velkém množství? Pokud odsunu a odpojím některé z hadic a husích krků s el.rozvody, dostanu se k povolení šroubů startéru (kolik jich na startéru je)? Díky
-
- 10 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
-
-
Zdravím. Nevíte někdo kde sehnat do Fabie takovou tu deku pod víko kapoty? Přikládám foto nevím jak přesně se to jmenuje.
-
- 12 odpovědí
- 4,5tis zobrazení
-
-
Dobrý den všem, nevíte prosím někdo o někom, kdo by prodával převodovku typu EYW nebo FDL? Jedná se o mojí fabii r.v. 2000, AUB, 74kW. Děkuji za případné info
-
- 6 odpovědí
- 1,6tis zobrazení
-
-
-
Zdravím všechny prosím o radu mám Fabii 1.4 16v 55kW r.v.2002 AUA po nastartování a chvilku po rozjednu spadnou otáčky a hned zase naskočej zpět a stává se že auto i zároveň cukne ale přitom jede uplně normálně elektronika v autě zkontrolována nikde žádná závada a na diagnostice je vše v pořádku všechny hodnoty občas se stane že se rozvítí kontrolka MOTORU ASR a Mazání která začne blikat a spadnou otáčky a neměří to zůstanou na 0 po sešlápnutí spojky vypnutí a znova nastartování vše až na kontrolku motoru zhase auto jede normálně bez poklesu výkonu jediná chyba co se ukázala na diagnostice že škrtící klapka nebyla nastaveba v základní poloze to se udělalo ale stále problé…
-
- 26 odpovědí
- 4,6tis zobrazení
-
-
Zakoupil jsem v květnu 2014 vůz Škoda Fabia I hatchback, s motorem 1.4 16V, rok výroby 2004. Údajně najeto 137.000 km ( skutečnost cca. 160 tisíc ) . Předváděcí jízda proběhla celkem normálně. Auto jelo. Jelikož jsem běžný zákazník bez diagnostického přístroje a nejsem znalcem motorů, nejevil se mi chod motoru nijak zvláštně.Po zakoupení vozu se při první jízdě s otevřeným okénkem do vozu hrnul zápach nespáleného benzínu. Toto jsem bohužel při zkušební jízdě se zavřenými okénky neodhalil. Vůz byl odvezen do servisu, kde diagnostikovali vynechávání jednoho z válců. Následovala výměna zapalovací cívky na tomto válci v ceně cca. 5000 Kč. Zápach zmizel, nikoli však podivné c…
-
- 13 odpovědí
- 8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj potřeboval bych poradit zničeho nic mi uniká z tohoto ventilu olej . Díky všem
-
- 2 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Ahoj, prosím o radu. Mám motor 1,4 16 V BBY. naběhané má 110000 km. Auto jsem koupil před rokem a už od tehdy mi svítila kontrolka výfukových plynů. Hodil jsem diagnostiku a vyhodila mi tyto dvě chyby 17591 - Zkrat na plus + Přerušení vedení. Linearni sonda- nebo zkrat na plus v. P1183 - 35-10 - - - Sporadická 17586 - linearni 02 Lambda sonda: proud cerpadla: preruseni P1178 - 35-10 - - Sporadická Měřil jsem podle dílenské příručky bloky naměřených hodnot a naměřil jsem toto pole 33 - lambda mi píše hodnoty nad 1V (lítá od 4v do 8v) pole 30 - 000 110 Pozoroval jsem, že když se mi u lambdy před katalyzátorem vypne vyhřívání okamžité na poli …
-
- 6 odpovědí
- 13tis zobrazení
-
-
Mohl by mi někdo poradit, jak odpojit konektory těch dvou trubiček, jež vedou do a z nádobky? Mám rozdělané auto a nechci to ulomit. Děkuji předem za každou radu.
-
- 15 odpovědí
- 9tis zobrazení
-
-
Kdo měnil chladící kapalinu na Fabii 1 ? Proč píšou, že se po vypuštění a nalévání nové chladící kapaliny musí vyndat snímač teploty chladící kapaliny ? Pak nalít kapalinu a znova snímač teploty namontovat ? Zjakého důvodu toto je a kde se snímač teploty chladící kapaliny nachází ? Prý někde na termostatu. Poraďte.
-
- 47 odpovědí
- 49,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravim sem tam zniceho nic se motor zacne strasne trepat odpojovanim vstriku jsem zjistil ze prvni a druhy vstrik nefunguje, protoze motor nemenil chovani, pak vypnete a zapnete motor a jedou zas vsechny a pak se situace treba na dalsi den opakuje proc by ridici jednotka odstavovala vstriky.Vim ze k vuli ochrane katalyzatoru, ale nevim proc se tomu tak deje. Jsou tam nove svicky nove zapalovaci kabely od svicek a nova zapalovaci civka tento typ motoru ma jen jednu civku pro vsechny svicky 1.4 16V 74kW AUB motor r.v: 2000 (Jedna zapalovaci civka, kostka) Diky moc za rady
-
-
- 4 odpovědi
- 4,2tis zobrazení
-
-
Zdravím páni, obraciam sa na toto fórum so žiadosťou o erudovanú radu k riešeniu môjho problému. Vlastním Fabiu Combi 1,4 16V 55kW, kód motora BKY - bez EGR, r.v. 2005, najazdené mnou cca 300 000 km. Auto stále slúži, vyše dvoch rokov je tam aj LPG - Tartarini. Môj problém je voľnobeh, nestále otáčky a občasné zdochnutie motora. Skúsim opísať čo sa s autom deje a čo už bolo porobené, napriek tomu problém stále pretrváva. Ráno, keď auto stálo celú noc, v pohode sa dá naštartovať a niekedy kolíšu otáčky medzi 1000 a 1200, niekedy si drží 1200. Neviem od čoho to závisí. Keď sa auto zohreje, voľnobeh je niekedy kľudný - ako má byť a niekedy otáčky kolíšu medzi 500 a 1000. N…
-
- 0 odpovědí
- 3,5tis zobrazení
-
-
ahoj nevíte prosim někdo jestli můžu nahradit motor aub za motor bbz?bude vše pasovat?díky za rady Láďa
-
- 12 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-
-
Ahojte, mam taky problem. motor sa tak troska divno sprava. auto som kupoval jazdene 4-rocne a uz od kupy ma motor troska problem. proste na volno-beh mi kolisu otacky presnejsie troska skapina motor. tak isto ked clovek preraduje je to taky trhavy chod. kde pustam spojku a pridavam plyn, potom v zabere spojky povolim tak sa ho ubere moc a autu padnu otacky, to auto vyhodnoti tak ze sam mu prida a tym padom sklbne auto. Tazko sa to opisuje. Dalej to robi to ze ked idem na 5 prevodovom stupni a napr dobrzdam do krizovakty a vyradim tak pri „padani“ otacok spadnu troska viac (600ot) takze pocitac mu sam prida to zas vybehne na (1000ot) a az potom to padne na (800ot). Skus…
-
- 13 odpovědí
- 12,4tis zobrazení
-
-
dobry, v jednej teme co sa tu nachadza sa spomina cistenie katalyzatoru, konkretne tema fabia ide max 50, mam ten isty problem a len jednu otazku ako sa da vycistit katalyzator, dakujem dost to ponahla
-
- 0 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-
-
Dobry, mam fabiu rok. v. 2001 1,4 16V 74kW, svieti mi kontrolka motora ked som bol v lete na teste tak ukazalo poruchu RG ventilu (neviem ci som to napisal spravne, . Auto vsak aj nadalej isle v poriadku bez problemov, Teraz sa stalo to ze motor ide len do urciteho poctu otacok v mojom pripade do 3300 ot/min co zodpoveda rychlosti 120 km/h a dalej mozem stupat na plyn az na podlahu auto rychlejsie nejde ako by ho pocitac blokoval. momentalne ho mam u opravara a test ukaza zle dve sondy na katalyzatore, su hodne drahe vraj okolo190 eur jedna moze to byt ten problém, dakujem
-
- 3 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-
-
Mám u fábie takový problémek který mne začal poslední dobou trápit.Po zahřátí se mi na volnoběh chvěje motor,že je to cítit i uvnitř. Pokud přidám otáčky tak se motor uklidní.Auto jina jezdí dobře, motor táhne. Ručička otáčkoměru nekmitá, drží se okolo 800 ot/min. Mám v autě i LPG a dělá to i na něj. Čím by to mohlo být, nesetkal jste se s tím někdo. Děkuji za radu.
-
- 1 odpověď
- 3,4tis zobrazení
-
-
Nevíte jestli někdo dělá laděný svody na 1.4 16V 74KW?
-
- 3 odpovědi
- 3,5tis zobrazení
-
-
Koupil jsem FI 1.4 16v 55kw a zdá se mi, že má poněkud vyšší spotřebu. Doteď jsem jezdil felicii 1.3 se spotřebou okolo 6,5. Fabie bere kolem 8l/100km a to mi při mém úsporném jízdním stylu a profilu trati s minimem města a žádnou dálnicí přijde dost. Taky se mi zdá, že se pomalej zahřívá. Nechal jsem ji při venkovní teplotě 5°C klapat 10min na volnoběh s vypnutým topením a ručička teploměru se za tu dobu nedostala přes 1/4. Hadice do chladiče byla poměrně teplá, ale chladič samotný mi nepřišel ohřátý. Ještě mimo hadici od termostatu vede k chladiči nahoru jedna tenká hadice, ta byla teplá skoro hned - to je co? Tak nevím...ohřívá se tento motor pomalu nebo by mohl být p…
-
- 12 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-