Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem janhorn,

    ahoj, viem už sa tu o tom popísalo vela,ale predsa som sa niečoho nedopátral. A sice,dájú sa hydroštely pri zatlačení na štelovaciu sktuku na vahadle stlačiť? Skúšal som všetky a nejde ani jeden. Hydraulické nadvyháky tam určite mám,mal som aj dva vytiahnuté vonku. Že by to držal olej,ktorý je v nich? Motor 1.4Mpi 50kw. Bojím sa,že ak to nastavím podľa DP,tak mi zostanú pootvorené ventily. ďakujem za nejaké info.

    • 4 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Peteri,

    neviete co to moze byt , raz za cas auto trhne a blikne kontrolka motora

  3. Zahájeno uživatelem Andrej007772,

    Zdravím. Pred pár dňami som robil STK a EK a na Ek mi namerali vysoké hodnoty CO. Ale chcem chcem sa spýtať aká tam môže byť chyba ??? Lambda sonda je už nová a mohol by to robiť katalyzátor ??? Vopred dik za odpovede.

    • 1 odpověď
    • 3,4tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem trek2008,

    Ahoj, chtel bych se Vas zeptat, jestli v motoru Fabie 1,4 MPI 2002 je vice ruznych sond nebo jen lambda sonda? Byl jsem na STK a technik mi po pripojeni na diagnostiku nahlasil, ze mam v motoru vypalene nejake dve sondy. Ja motorum moc nerozumim, tak by me zajimalo, o cem vlastne mluvil? Mluvil o cene, ze by mela jedna ta sonda stat cca 2500kc. Sviti mi oranzova kontrolka, ktera by mela znacit nejake problemy s exhalacemi a jeste se mi rozsvitilo EPC, ale EPC by mel byt problem brzdoveho spinace, co jsem se tady docetl. Ale nejake problemy s motorem zatim nepozoruji, krome toho, ze mi na volnobeh lehce kolisaji otacky, ale to je asi taky normalni, podle toho, co jsem tady…

    • 8 odpovědí
    • 18,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem martinko_u,

    Ahojte pani Hladal som, studoval som, nenasiel som. Konkretne som nenasiel detaili pri oddelovani vstrekovacov od hlavy. mal som rozobrate vsetko podla DP ( elektriku , 2x sroby a ja este neviem co) a drzalo to len na tych 4 roch vstrekoch. Otazka znie mam tahat a ona ta lista vyskoci, alebo samusia povolovat zo spodu na nasavani? alebo som nieco neurobil dobre? potrebujem len pozriet netesnosti gumiciek popripade ich aj vymenit. PS: vazne som hladal, vsade same rozoberanie, ale detaili nikde?

    • 7 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Ahdul,

    Mam otazku chcel by som nastriekat kryt ventilov a neviem akou farbou ze ci beznej nebude vadit teplo ak mate niekto skusentosti tak by som bol rad za rady dakujem

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem ViperCZ,

    Zdravím. Prohledal sem fórum a našel sem ohledně cukání jen jeden podobný příspěvek bez odpovědi. Mám problem, Fábia 1,4MPI 50kW (02) najeto 72 000 (poslední serviska v 62 000 - měněny svíčky atd...). Když nastartuji studený motor, tak po zařazení jedničky a pokusu o rozjetí motor s puštěním spojky (a můžu jí poštět sebeopatrněji) jako by jel jen na 2 válce. Klesnou otáčky (cca k 300-500), motor se zadusí (ale nikdy nechcípne). Rozjet se tak dá, ale je to hrozný. Motor pak po přeřazení na dvojku cuká (pod plynem). Někdy můžu mít plyn třeba na podlaze na dvojku a otáčky dou dolu jak se to dusí. Teplý motor vše ok, má výkon, nežere - vše jak má být. Ještě sem zpozoroval ž…

    • 3 odpovědi
    • 2,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem palilinkob,

    po vymene tesnenia hlavy sa mi zacala stracat voda v chladiacom systeme pred vymenou sla voda do oleja v malom mnozstve ale predsa,netesnosti na systeme som nenasiel,termostat kompllet som menil pred vymenou hlavy.poradte mi ak mate skusenbosti dakujem

    • 13 odpovědí
    • 3,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Roder,

    Stále nemůžu přijít na cvrdlikání při vytáčeném studeném motoru.Jeden z názorů ,který jsem na to slyšel byl,že by mohlo jít o špatný vstřikovač. Má s tím někdo zkušenosti?Jak se projevuje ? Kolik stojí? Díky za radu.

    • 16 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem TELEPORT,

    může prej za to nekvalitní benzím ... mám to řešit jinde tankovat nebo je vyměnit má s tím někdo olej ma jaky ma byt takže že by byl problém v benzinu nebo mám dát jiný olej doporučí mi někdo nějaký ... nebo nějaký aditivuj na to nebo je rovnou nechat vymenit Doplním: mám najeto 168000 km

    • 28 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem vitezslav2,

    Zdravím všechny.Potřebuju poradit.Začaly se mi oběvovat v nádržce chladící kapaliny nečistoty. Foto zde: http://uloz.to/2450162/imag0005.jpg Zkoušel jsem několikrát proplachovat chladící soustavu,i za použití přípravku na proplach,ale je to tam znovu. PS:Nevím jak sem dát fotku přímo. Díky za radu.

  12. Zahájeno uživatelem megi,

    Dobrý den chtěl bych se poradit ,jestli nemáte někdo zkušenosti čím by to mohlo být :měnil jsem na 1,4mpi rozvodový řetěz,vodní pumpu těsnění pod hlavou a vlnovec za katíkem po této výměně mi auto cuká jako by semtam docházelo palivo hlavně při nízkých otáčkách ,ale jezdit se dá normálně mám po výměně najetých 600km kontrolka žádná nesvítí při demontáži hlavy jsem odpojil i příodní hadicu paliva k vstřikovacím ventilům nemá se to nějak ještě třeba odvzdušnovat ? ventily jsem seřídil auto chytá na poprvé děkuji za případné rady

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Torro,

    Zdravim všechny Nemohl jsem najít podobný problém jakej mám já. V podstatě jde o to že když jedu s autem a motor točí do 3000ot/min tak mám ručičku teploty přesně na středu. Jak ale jedu plnej plyn a motor točí nad 4000 ot/min ručička mi vyleze zhruba do 3/4 a je kousek od červenýho pole. Nikdy před tim se mi to nestalo. Nevim zda je na vině termostat ale všechny hadice mám po jízdě horký takže se asi normálně otvírá. Nemte někdo podobnej problém? Díky všm za odpověď. PS: Za 30 hodin jedu s autem do Itálie a potřebuju to vyřešit. Nevim jestli nemám pro jistotu koupit celou skříň termostatu novou nebo jestli to neni nějakym čidlem. Na závěr uvádim že mám motor 1.4 MPI 5…

    • 6 odpovědí
    • 6,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem MirekM,

    Svítí vám červeně nebo žlutě kontrolka po výměně oleje po prvním nastartování než se naplní olejem filtr? Jak dlouho na volnoběh se plní filtr?

    • 13 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem colins,

    spozoroval som kvapky chladiacej kvapaliny na chladici. tam, kde je termospinac ventilatora (ked pozeram z ulice pod kapotu, tak je to na pravej strane chladica). kupil som nove tesnenie, taky hlinikovy kruzok. bude to stacit vymenit a dotiahnut, alebo to mam este pre istotu natriet nejakym tesniacim sajrajtom ??

  16. Zahájeno uživatelem tondas2,

    Kolegové je to hloupost ale hledám takovou divnou závadu nebo snad ani závada to není ,měnil jsem výfuk ,zadní díl u fabky r.v. 2001 1,4mPi 50kw,a ted když se třeba rozjíždím nebo při určité rychlosti se ozve z pod auta takové zapískání jako když zapískáte třeba na hrdlo u láhve ,nesetkal jste se s tím někdo??

  17. Zahájeno uživatelem davidd,

    z nicoho nic zacala svitit kontrolka oleja na cerveno, pozeral som olej a je v polke rysky, co moze byt najpravdepodobnejsia chyba potreboval by som poradit lebo mam ist na dlhsiu trasu, mam motor 1,4MPI AME 50kW rv 2000 diki moc vopred za rady

    • 6 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jirka_CZE,

    Mám záhadný problém. Na naší fabce 1,4 MPi m.r.2001 včera za jízdy z ničeho nic začla pípat a blikat aladinova lampa (kontrola tlaku oleje). Ihned jsme zastavili a zkontrolovali hladinu oleje, ale bylo ho dost. Po nastartování byl zase klid, trochu jsme ji proturovali a nic, tak jsme opatrně jeli dále (segera spěchala na vlak tak nebylo zbytí). Po ujetí cca 200m zase začala kontrolka oleje blikat a pípat, ale jelo se dál ujeli jsme tak 12 km a motor jel jako by mu mic nebylo (žádna změna zvuku, chování, výkonu, prostě nic). Ted jsme to připojili na diagnostiku a vyjely nám jen 4 náhodné chyby motoru: 1/ 17549 (P1141) zátěž motoru/nesmyslná hodnota 2/ 17978 (P1570) za…

    • 5 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem kristian,

    Zdravym, mam taky problem minule som jazdil vela po meste a motor sa zohrial viac ako by mal toto ma az tak netrapy lebo stale som isiel skoro na 1 ale to ma sttve ze ventilator na chladici sa nespustil....neviete niekto poradit cim to bude??bude to ten spinac??? dikk a je to fabia 1.4mpi 50kw r.v. 2002

    • 4 odpovědi
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem vohnout,

    cus,do tedka vse ok,dneska jedu z prace,auto stalo celej den venku a nejak pomalu se to ohrejvalo,vzdy se to ohreje za chvili a ted se tomu nejak nechtelo dostat na cca 90 stupnu pak se to tam vysplhalo do prostred a kdyz jsem tomu pridal tak to trochu kleslo no nebyla rucicka primo u prostred,kdyz jsem zastavil a cekal na miste,tak tam rucicka zas vysplaha a drzela,tak jsem cekal jestli poleze dal a v poho drzela se u prostred a cekal jsem az se sepne vetrak a vse ok.Nevite nekdo proc tomu tak bylooo???vlhky pocasi,chladno???nebo ze by zlobilo cidlo teploty???teda sem se rozepsal,jinak je to 1.4mpi

    • 30 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Čočkyn,

    Zdravím, chci su kupovat F1 1.4 MPi ale mám takové dylema, zajímalo by mě jestli je razantí rozdíl mezi těmito motory, původně jsem chtěl jen 50kw verzi ale jak tak koukám po bazarech tak nacházím i 44kw verze v mnohem lepších výbavách, jiný stav vozidla mnohem lepší atd.. ale bojím se toho aby ta 44kw nebyla moc lenivá, tady na forku se řeší 1.2 HTP a 1.4 16 V ale o MPI zádná zmínka, tak pokuď by jste mi mohli napsat své zkušenosti jaké stěmito motory máte já se raději 10x zeptám než abych pak koupil blbě díky za odpovědi. Jinak bude to moje první auto co si koupím. Teď jezdím autem rodičů. 1.3 40 kw feldou po rovině to celkem jede a na plnou najedou i 700km ale do kop…

    • 4 odpovědi
    • 6,4tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem peetr,

    V nádobce s chladící kapalinou se v horní polovině usazuje jakýsi kal, tmavý, šedý mazlavý-plastelína. Dřív to tam nebylo. Oleje ale nepřibývá, voda neubývá, tak co to je? Po pár stech kilometrech toho černidla zas přibylo. Mezi blokem a víkem je kolem těsnění vytečené cosi černé, na pravé straně víc. Takže vadné těsnění?

    • 73 odpovědí
    • 21,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Feroaaa,

    neviete co je to za cidlo , co je spredu na motore?je tak v strede ulozene, popripade mozem aj odfotit.

    • 14 odpovědí
    • 2,9tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Tommmmmy,

    čawte už sa vam niekomu podarilo zadret motor?mne ano a nevedel by mi niekto poradit ako sa da stym vybabrat aby som nemusel kupovat novu kluku a zohnat nejako ložiska na prvy vybrus? alebo nejako vybabrat stym že by sa tam dali dat z nejakeho ineho auta a stočit ich?

  25. Zahájeno uživatelem m.krizovka,

    Co se stane pokud je v motoru asi o 0.6 oleje více než má bejt?Nalily mi tam 4 l a má bejt u motoru 1.4 3.2l

    • 14 odpovědí
    • 33,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.