Motor 1.4 MPI
722 témat v tomto fóru
-
Zdravím, chci se zeptat, jaké šrouby k přichycení olejové vany k motoru? Povedlo se mi někam šrouby zašantročit, hledal jsem všude, podle děr v té vaně by to měly být dva rozměry. V dílenské příručce jsem našel, tuším, M6x15. Je to správně? Jedná se o Fabii I 2002 1.4 MPI 44kw. Díky moc. :)
-
-
- 2 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
-
Na stranke predajcu je uvedene pre AZF(o Euronorme na spaliny nic) 047906033E a 047906033K. Tie vsak na inzeratoch nie su, ale su 047906033C. My mame v aute "E". Tak ma zaujima, ci ju je mozne nahradit za C? Ina otazka je, ci "C" ma obvod pre sirokopasmovu lambda sondu, cize CJ125. Ak by Fabia 1 s Euro 2 mala s iba jedinou LS tuto mala sirokopasmovu, tak by mi to stacilo. V prvom rade tuto RJ chcem iba na testovanie a nie na namontovanie do auta. Obvod pre sirokopasmovu LS je na obrazku. Dakujem.
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Byl jsem na emisích a měření ukázalo něčeho trojnásobek. Potom jsem hend zajel za automechanikem, které se na to podíval přes počítač a řekl, že to hlásí dvě chyby 1) že tam jde falšný vzduch a 2) asi lambda sonda, ale, že kdyby to byla ta lambda, tak mu nejde do hlavy proč to hlásí dvě závady. Na palubovce to žádnou chybu nehlásí. Akorát ty vysoké emise. Mám Fabii 1,4 MPI. Co to může být? Poraďte. Díky.
-
-
- 16 odpovědí
- 13,4tis zobrazení
-
-
Ahojte Zacal som citit olejovy smrad v kabine tak som hladal a zistil ze mi fuci cez viecko kade sa dolieva olej to tesnenie na viecku uz bolo v zlom stave tak som kupil nove ale nepomoholo. Mam tam povodny kryt s vieckom... nemam to klasicke ako na felicii. Mali ste niekdo podobny problem pripadne riesenie?? Dakujem za odpovede
-
- 1 odpověď
- 2,2tis zobrazení
-
-
Zdravím, Fabia I 1.4 MPI 50kW 8ventil. Najeto 240.000km. Po menší nehodě (odřený blatník a nárazník) a opravě karoserie mne známý vyměnil také hydroštely, které již několik týdnů cvakali, hlavně na volnoběh, nad cca 2000ot ne, ale tato hranice se postupně zvyšovala. Dali jsme tam nové, tuším zn. FAG. Také se měnila vodní pumpa která trošku tekla. Samozřejmě se dalo také nové těsnění pod hlavu a nová nemrzka. A teď problém. Svítí ta žlutí kontrolka motoru. Po nastartování jde fabia jak bylo zvykem předtím, hladce, ale po zahřátí začne jet na volnoběh celkem neklidně. Při tom se ve VAG objevuje závada Systém příliš chudý. S ventilemi se nic nedělalo. Zkoušeli jsme vyma…
-
- 2 odpovědi
- 7,9tis zobrazení
-
-
Není foto z mého auta. Tu zakroužkovanou hadici, mám úplně zmáčklou a vcuclou do sebe. Chtěl bych si ji vyměnit ale nevím k čemu je a ani se mi ji nedaří nikde najít abych si ji objednal. Tak pokud by mi někdo prosím objasnil co je to za hadici. Předem děkuji.
-
- 2 odpovědi
- 3tis zobrazení
-
-
Dobrý den, všiml jsem si, že mi chybí díl na vedení vzduchu, který by měl být umístěný v prostoru chladičové stěny. Má díl nějakou významější funkci abych ho dokupoval nebo to nemám řešit? Děkuji
-
- 0 odpovědí
- 967 zobrazení
-
-
Tak mam problem s horeuvedenim motorom.... Stale ho trasie na volnobeh... Vymenene: Lambda sonda pred k., sviecky, vycistenie klapky, kablovy zvezok bol uz davnejsie rozmotany..... a vypisuje to stale chybu 16514 nieco s lambdou...elektricka zavada v obvode.... meral som aj napetie do svorkovnice(co ide do lambda sondy) a hodnota 0,47V takze normal...... ??????????????????????????
-
- 20 odpovědí
- 20,1tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám menší problém. Poslední dobou se stane že když se motor zahřeje ručička teploty vody vyleze nahoru. Ale z ničeho nic se vrátí do ležící polohy a vydrží tam i 50km, někdy se z ničeho nic zvedne. Kde je ten snímač teploty? Vím že jsou dva, ale nevím který je který Myslíte že to je jeden z těch co je na chladiči? Hledám to zde a nemohu nalézt je to hrozně nepřehledné. Je to motor 1,4 mpi 44kw klasika.
-
- 15 odpovědí
- 13,8tis zobrazení
-
-
Zase sa objavila chyba rozlietanych otacok po vyradeni rychlosti, prikladam video, rok bol pokoj mam podozrenie na snimac otacok kluk.hriadela ma 3piny viem ho premerat? Meral som na pinoch odpor a nic, skrtiaca klapka je cistena a nastavena. Video: 20180308_134003.mp4
-
- 0 odpovědí
- 1,3tis zobrazení
-
-
-
Zdravím, chci se zeptat, jestli jsem schopen doma vyměnit plochý drážkový řemen u Fabie 1,4 benzin, 44 kW ? Máte někdo zkušenost, eventuelně můžete poradit jak postupovat ? nebo radši mám navštívit mechanika? Roman.
-
- 4 odpovědi
- 20,2tis zobrazení
-
-
Ahojte chcel by som sa spytat mam fabiu 1,4mpi sedan 50kw rv.2001 kod AQW a musel som vykuchat kat nakolko bol upchany vyfuk jeho rozsypanim... mam moznost dat navarit druhy pouzity ktory vyzera z vnutra zdravo a nehrka len jedna vec ma zaraza. mechanik nasiel na ich vrakaci katalyzator ktory je kratsi ako ten povodny ktory mam na aute cca o stvrtinu dlzky.. ked som sa pytal ci to nevadi nakolko mi tvrdia ze to je tiez z fabie 1,4mpi ci mi to nebude robit nejake problemy,povedali mi tam ze nie ze je jedno aku mam dlzku katu hlavne ze plni ucel...ze je vraj jedno ci ma 40cm alebo 20cm... teraz mam spotrebu viac ako 10l na 100km pri uspornej jazde tak sa…
-
- 5 odpovědí
- 10,4tis zobrazení
-
-
Dobrý den, na své fabce jsem měnil chladicí kapalinu. Vše proběhlo v pořádku. Výpustní ventil jsem uzavřel a zkontroloval. Poté s autem najel x km do myčky, vše v pořádku. S autem teď nejezdím, protože chci vyměnit hydraulická zdvihátka ventilů. Nevíte náhodou cenu práce na 1,4 MPI 50kw AME? Nicméně jsem cestou do práce byl auto zkontrolovat, nic nikde neutíkalo. Včera jsem byl v nákupním centru na parkovišti. Chci nastartovat,a auto hlásí nedostatek chladicí. Kolem auta louže jak blázen, hledám nějakou prasklinu na hadicích, a pak mě napadne zkontrolovat výpustní ventil, který byl úplně otevřený. Ptám se, je možné, aby se samovolně vysunul i když jsem jej kontrolov…
-
- 3 odpovědi
- 1,3tis zobrazení
-
-
Zdravím všechny.Všiml jsem si jedné věci.Když za studena nastartuju a rozjedu se,tak v první minutě když pozvolna přidávám plyn tak auto znatelně škube.Trvá to cca minutu a pak už je to dobrý.Vyskytuje se to jen po studeným startu.VAG nic neukazuje. Díky za rady.
-
-
- 136 odpovědí
- 64,8tis zobrazení
-
-
Začalo se mi ozývat podezřelé hučení od chladného motoru - většinou to vyskočí kolem 2500-3000 otáček.. doslova jako když roztočím hračku na setrvačník. Co by to statisticky mohlo být ? Alternátor ? Nebo snad vodní pumpa či ta kladka ?
-
- 1 odpověď
- 1,2tis zobrazení
-
-
Stalo sa niekomu nieco podobne? mam fabiu 1.4 MPI 50 kw a ako keby presiaka olej z motora je to cele vlhke a obcas je od toho aj ten plast dole a niekedy to aj kvapne sa mi zda co s tym? nejake tesnenie? ma niekto skusenost? help me pls .( nezda sa mi to celkom normalne nakolko niesom odbornik mechanik pridavam foto na posudenie prosism poradte mi Inak hladina oleja je asi v polovicke na stupnici meneny olej pred rokom a tromi mesiacmi
-
- 25 odpovědí
- 33,8tis zobrazení
-
-
Zdarec borci, mam Fabku 1,4 MPi (44kw) v koplet tuningu (flip flop lak, interier predelanej, body kit atd..) ale motor mam porad nic moc, ma po puvodnim majiteli pry snizenou hlavu a chip, ale tomu chipu stejnak neverim ze moc funguje, ale to je jedno. Chtel jsem se zeptat co byjste mi poradili za upravy motoru, abych o neco zvysil vykon a pritom zivotnost tak nejak zustala. Nechci s tim zavodit, ale proste tomu trosku zvednout mandicky . Premyslel jsem nad kompletni upravou hlavy, snizeni, vylestit kanaly, zvetsit a odlehcit ventily, ostra vacka, odlehcit setrvak a remenice a nakonec svody a vyfuk. Koukal jsem se na netu treba po vackach ale na fabku jsem zatim zadny …
-
- 35 odpovědí
- 40tis zobrazení
-
-
Dobrý den mám otazecku co mam udelat když mi zlomili cidlo prevodovky a ja ten zbytek u ni nemohu vysroubovat děkuju za odpověď
-
- 1 odpověď
- 1tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám dotaz, mám možnost koupit Š. Fabie r,v. 2002 najeto 211 000 km, auto měl můj známý automechanik a udělal na ntom nové rozvody - řetěz, brzdy, výfuk, překroužkování motoru atd.. celkvoě vozidlo je super stav, akorát mě děsí ty km. Zajímá mě kolik ten motor vydrží při dobrém zacházení. Děkuji za odpověď. Ještě doplním motor 1.4 mpi 50 kw
-
-
- 92 odpovědí
- 54,3tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Ahoj, prosil bych o radu. Fabia 1,4 MPI 2001 kolísá volnoběh, škube do 2 tis. otáček. Diagnostika ukazuje chybu : Prosím o radu čím by to mohlo být a jak závadu odstranit. Předem moc děkuji
-
- 0 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Ahoj, mám fabii 1,4 MPI a můj problém je, že se mi zdá že mám asi nejspíš prasklý výfuk, nebo tak něco. Bublavý zvuk je sice pěkný, ale myslím si, že to asi nebude dobré pro moji peněženku. Volal sem do servisu a tam mi řekli, že to nemusí být děravé, ale i prasklé těsnění.Jinak ten bublavý zvuk jde od předu , nebo od prostřed.Chtěl jsem se optat, jestli fabka cca 3-4 roky stará může mít už poničený výfuk, doneslo se mi, že je to hloupost a ještě jedna věc, na kolik by mě ta sranda asi vyšla??? díky a omlouvám se, jestli je to špatný dotaz sem do fora....
-
-
- 40 odpovědí
- 17,9tis zobrazení
-
-
Zdravím, nemáte prosím někdo zkušenost s výměnou motoru. Mám 1,4 44 kw a scháním motor a možná bych mohl mít 50 kw. Vím, že ty začínající písmena jsou jiná. Dám se to zaměnit? Nebo je v tom nějaký velký rozdíl.
-
- 46 odpovědí
- 13tis zobrazení
-
-
dneska jsem změřil tlaky ve válcích. 1.válec 13 2.válec 12,5 3.válec 12,5 4.válec 12,5 jsou tyto hodnoty v pořádku? Auto se projevuje tím, že během jízdy občas ztratí výkon, jako by se dusil. jinak svíčky jsou nový, filtry jsou taky nový.
-
- 11 odpovědí
- 11,6tis zobrazení
-
-
Ahojte chlapi. Chcem Vás poprosiť ak niekto vie poradiť: aká je váha samotného motora 1,4 Mpi 50 kW? Aká je cca cena za GO tohto motora? Výbrus, nové piesty, prípadne čo všetko sa pri GO robí a či sa to vôbec oplatí.....myslím si že zohnať slušný motor nie je až také jednoduché, či? Prípadne keby sa mi podarilo náhodou natrafiť na motor ktorý by som chcel vymeniť na čo sa zamerať pred samotnou výmenou. Vopred dík za prípadné info.
-
- 3 odpovědi
- 8,1tis zobrazení
-
-
Hezký den všem, po delší době se zase objevil problém dvojitého startování. Přijdu k autu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo a startuju - motor točí odušu, ale ani neblafne. Pokud k tomu přijdu, otočím klíčkem, zavrčí čerpadlo, VYPNU KLÍČEK - bez toho abych startoval a hned ho znova zapnu, tak už čerpadlo nezavrčí a hned nastartuje bez jediného zaváhání. Napadá mňa nějaká souvislost s něnajkými relé, nebo emulátorem vstřiků v LPG jednotce, nebo tak něco. Když lpg čudlem vypnu, tak to dělá naprosto to samé. Řešil někdo už něco v tom stylu ? Jinak to dělá i na teplém motoru. Zhasnu motor, za minutu chci nastartovat a ani neprdne, udělám on/of a hned vrčí. Díky
-
- 2 odpovědi
- 1,3tis zobrazení
-