No tak kouri to proto, ze se nespali vsechna nafta vstriknuta do dpf. Otazka je proc se nespali. Je horsi katalizator, je horsi vstrik? Vstrikne se vice nafty nez se v dpf dokaze spalit? Je spatny vstrikovac? Myslim, ze tohle by rekl jen odbornik praktik na danou problematiku. My se tady muzeme jen dohadovat.
Jak píše boban1108, když dojdu k autu tak ten spálený benzín smrdí, ale jen u auta ale naštěstí ne ve vnitř. Bude asi záležet co máte natankováno já Vervu 100 a docela smrdí. Stačí vypnout 1 minutu před příchodem a je to ok. Doběh topení není dlouhý. Hluk je ale dost veliký když je ticho a je to slyšet min. těch 30m a u baráku to slyším i doma přes trojsklo 7m od domu že to jede. Ale je to super věc, bez toho bych auto nechtěl.
Pri tom pokuse dostať urobiť zámenu reproduktorov za ten z masívnejším magnetom bol problém presne kde? Výškovo sa javia reproduktory viac-menej rovnaké a priemer magnetu je taký, že by cez otvor vošiel úplne na parádu, tak prečo sa to tam nezmestí? Čo tomu vadí?
Ďakujem