Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


723 témat v tomto fóru

  1. Problemy so startom

    • 15 odpovědí
    • 14.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 14k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 14k zobrazení
  2. netesniaci saci system 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 13.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 13.7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 13.7k zobrazení
  3. Ukazatel teploty

    • 15 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 13.4k zobrazení
  4. Motor 1,4 MPI 50 kW

    • 17 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
  5. Príliš bohatá zmes

    • 11 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
  6. 1.4MPI 50kw AQW otáčky 1 2

    • 34 odpovědí
    • 13.2k zobrazení
  7. fabia 1,4 mpi 50kw 1 2

    • 29 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
  8. Fabia 1.4 MPI - emise

    • 16 odpovědí
    • 13.1k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 13k zobrazení
  9. netahne a dusi se

    • 10 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  10. Laděné svody 1 2

    • 27 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  11. Readiness

    • 16 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  12. zadretý motor 1 2

    • 27 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  13. vymena motora 1 2

    • 46 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
  14. Fabia 1.4 mpi

    • 16 odpovědí
    • 12.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 12.3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 12.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Děkuju za odpověď. Viděl jsem na některých  eshopech záložku Fabia 3 HB a v závorce i praktik, tak jsem to radši dodal.  Tažné zařízení nemám, ani neplánuji, takže tím pádem vyřešeno. Díky ještě jednou za jasnou odpověď.
    • VCDS kódování pro Seat Toledo FR (2018-2019) / Škoda Rapid (2017-2019) + další VAG modely   Co šlo zatím nakódovat:   - Deaktivace denního svícení v pozici ovladače na 0 - Deaktivace upozornění bezpečnostních pásů (Carista) - Deaktivace upozornění otevřených dveří při zapnutém zapalování (Carista) - Deaktivace chyby LED žárovek /přední mlhovky  - Deaktivace chyby LED žárovek /zpátečky (Carscanner) - Deaktivace Start/Stop (Carscanner) - Deaktivace ostřikovačů světel - Deaktivace DRL při zatažení ruční brzdy - Aktivace Cornering lights - přísvit mlhovkama do zatáček - Aktivace zobrazení počtu litrů k dotankování v maxidotu - Aktivace dálkového ovládání při nastartovaném motoru - Aktivace podsvícení ručiček tachometru při odemknutí a opouštění vozu - Aktivace protočení ručiček při zapnutí zapalování - Aktivace pomalého náběhu a stmívání podsvícení všech ovladačů  - Aktivace Offroad menu v MIB2 jednotce - Aktivace funkční ovládaní oken po otevření dveří (Carista) - Aktivace ovládání okna řidiče pomocí DO - Aktivace dodatečné setření kapek předního okna po použití ostřikovačů - Aktivace pohasnutí nebo blikání DLR při zapnutí směrovky - Aktivace zpoždění zámku kufru - Změna počtu blinknutí směrovky ze 3x na 4x (lze max 5) - Změna rychlosti pro deaktivaci parkovacích čidel z 15 na 10km/h - Změna odezvy plynového pedálu z linear na gradual (Carista) - Změna aktivních světel v ComingHome & LeavingHome, místo potkávacích jsou aktivní přední mlhovky + třetí brzdové světlo (lze nakonfigurovat i jinak)   // Aktualizace MIB2 jednotky Seat Navi 6P0 // Update firmware z MST2_EU_SE_ZR_P0512T na 516T Update map navigace: střední evropa Update POI včetně upozornění na rychlostní radary   CO NELZE: Aktivace ovládání všech el. oken pomocí DO  Aktivace sklápění pravého zrcátka při couvání (U obou funkcí je hlavní důvod absence řidící jednotky spolujezdce - 52 El. PP)   Pokud má někdo nějaké další funkce klidně napište. Rád odzkouším a případně přidám do seznamu. Lze toho nakódovat daleko víc, některé fukce nechci, nebo je mám už od výroby a k některým jsem se ještě nedostal. POSTUPNĚ BUDU AKTUALIZOVAT.   Upozorňuju že veškeré kódování je zavislé na počtu a typu řídících jednotek v daném voze. Některé funkce nemusí být dostupné nebo na ně může být odlišný postup kódování než na mém voze. Mám SEAT Toledo IV 1.0 TSI (81 kW/110 HP) PF (2018 - 2019), ale koncernově stejná technika jako Rapid.   SEZNAM JEDNOTEK:   // Adresa 01: Motor (J623-DKRC) // Řídící jednotka SW: 04C 906 025 Q    HW: 04C 907 309 BB // Adresa 03: ABS brzdy (J104) // Řídící jednotka SW: 6R0 614 517 CH    HW: 6R0 614 517 CH // Adresa 08: Klima/topení (J255) // Řídící jednotka SW: 6P0 907 044 D    HW: 6P0 907 044 D // Adresa 09: Centrální elektrika (J519) // Řídící jednotka SW: 2Q0 937 089 A    HW: 2Q0 937 089  - detektor deště a světla:     Subsystém 1 - Řídící jednotka SW: 5Q0 955 547 B    HW: 5Q0 955 547 B - Řídicí jednotka dveří na straně řidiče:     Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: 6V1 959 801 C    HW: 6V1 959 801 C // Adresa 10: Asist park./řízení (J446) // Řídící jednotka SW: 5Q0 919 294 K    HW: 5Q0 919 294 A // Adresa 15: Airbagy (J234) // Řídící jednotka SW: 6C0 959 655 K    HW: 6C0 959 655 K // Adresa 17: Přístrojová deska (J285) // Řídící jednotka SW: 6JA 920 740 J    HW: 6JA 920 740 J // Adresa 19: CAN Gateway (J533) // Řídící jednotka SW: 2Q0 909 901 B    HW: 2Q0 937 089 - Řídicí jednotka multifunkčního volantu:     Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: 5F0 959 537 E    HW: 5F0 959 537 E  - Řídicí jednotka hlídání akumulátoru:     Subsystém 3 - Řídící jednotka SW: 6C0 915 181 D    HW: 6C0 915 181 D // Adresa 44: Posilovač řízení (J792) // Řídící jednotka SW: 6C1 909 144 AK    HW: 6C1 909 144 D // Adresa 55: Reg.sklonu světel (J431) // Řídící jednotka SW: 5Q0 907 357     HW: 6R0 907 357 A // Adresa 5F: Elektro info (J794) // Řídící jednotka SW: 5F0 035 858 C    HW: 5F0 035 858 C - zobrazovací a ovládací jednotka 1 informační elektroniky:     Subsystém 1 - Řídící jednotka SW: 5F0 919 604 A    HW: 5F0 919 604 A - nosič dat:     Subsystém 2 - Řídící jednotka SW: V03 959 821 AL  // Adresa 69: Funkce přívěsu (J345) // Řídící jednotka SW: 5Q0 907 383 L    HW: 5Q0 907 383 L
    • Já u svého Golfa VII 2016,1.4 TSi měnil při 340.000 a myslím,že docela zbytečně.Řemen nevykazoval žádné popraskání ani jiné defekty,kladky byly tichounké. Myslím,že orig.tyhle díly jsou kvalitní když si za tím výrobce stojí a že dodaný aftermarket byť jsem dával Conti už tak dobrý nebude
    • Zdravím, během cesty do práce mi vyskočila hláška "Závada: chladící systém". V servisu jsme hned po otevření kapoty viděli veliký únik chladící kapaliny z EL obvodu pod baňkou. Baňka nicméně vypadala netknutě. Je na ní plomba a i autorizovaný servis prý na tento problém musí kontaktovat výrobce a řešit to s ním. Komunikace vázne, auto stojí. Setkal se s tím už někdo? Napadají mě 2 varianty - 1) selhala baňka, nebo víčko, což by bylo celkem jednoduché opravit. 2) Něco v chladícím systému to přetlakovalo a toho se dosti bojím. Za 18tis km mi končí záruka a začínám mít bojáka z takovýchto problémů 😞 Už vidím, jak něco takového řeším po záruce na druhé straně Evropy. Neautorizované servisy od něčeho takového dají hned ruce pryč.
    • tak držím palce, ať se ten problém s teplotou konečně vyřeší
×
×
  • Vytvořit nový...