Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem vasavodka,

    Zdravim,mel bych prozbu jak vyndat vstrikovaci listu a pak vstriky na 1.4 mpi 50 kw kvuli vymene gumicek a jak se da poznat,ze gumicky jsou spatny nez bych to zacal rozebirat. Dekuji za pomoc

    • 0 odpovědí
    • 2,2tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem BRUNNO,

    Ahojte, potreboval by som poradit: po akejkolvek jazde ked motor dosiahne prevadzkovu teplotu zostane v chladiacom systeme taky tlak ze mi v nadobke klesne kvapalina (vplyvom roztiahnutia hadic cize zvacsenim objemu) Ked povolim viecko tak uvolnim vela vzduchu a hladina sa vrati do normalu. Hladal som tu na fore, ale vsetci ste to vyriesili nejakou opravou. Ja som menil tesnenie pod hlavou, aj som dal zrovnavat hlavu, menil som termostat a aj viecko a je to stale rovnake. Podotykam ze sa mi voda nestraca.

    • 7 odpovědí
    • 8,3tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem Honza Kovi,

    Zdravím, tak konečně mi něco napsala diagnostika (čínská za 130 našla, VAG za 5litru nenašel nic..) každopádně k mému problému, když je mokro (prší), tak mi auto než se zahřeje střílí(i na lpg i na benzín) a, že to jsou teda pecky, a kolísaj otáčky jak na houpačce. Během normánlního počasí není mokro, tak auto při jízdě na LPG jakoby vynechá a poškubne. Při volnoběhu chcípá, jak na lpg tak na benzín, a to je ta pravá katastrofa když co druhý semafor chcípne:.Spotřeba benzínu bude tak 100/100. Prosím kukněte na screeny a děkuji za Vaše rady.

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Kxan,

    Zdravim, v novembri som si kupil ojazdenu fabiu I rocnik 2001 50kw, posledny mesiac pocujem z motora klepanie. Klepanie sa opakuje v pravidelnych intervaloch cca 15sekund to klepanie pocujem potom zas 30s nic a znova 15sec klepe... Za studena to nepocut, az ked sa motor zahreje a potom na volnobehu ked ho necham tak to pocujem. Taktiez na volnobehu mi kolisaju jemne otacky 900 - 800. Bola vycistena skrtiaca klapka, nepomohlo. Vymenil som vodne cerpadlo, ani to nepomohlo. Neviem ako to lepsie popisat, prikladam video kde je to pocut, v 15 sekunde zacina to klepanie a v 32 sekunde to prestane klepat. Viete mi prosimVas poradit co to moze byt ? Resp. je …

    • 12 odpovědí
    • 17,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem tgfh,

    Pánové, objevila se mi na diagnostice tato chyba. Nevíte, co je zač? Fabia 2003 1.4 MPi 44kW Čtu, že to může být způsobené tankováním do plna. Před rokem a půl jsem omylem natankovat benzín i do odvzdušnení nádrže, aniž bych to tehdy věděl, že je to možné. Bylo to před delší cestou, benzín jsem ten den vyjel, teprve po ujetí 200km ručička začala klesat. Myslel jsem si, že ukazuje ručička blbě (více, než je realita), až poté jsem hledal na internetu a zjistil pravou příčinu. Nyní si na to dávám pozor. Takřka do plna (cca. 40l v nádrži po natankování) ale občas natankuju. Může to být tím? Auto je velmi spolehlivé, na diagnostice jsem ho snad rok neměl. Diagnost…

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 15,6tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Tyro,

    Zdravím, nedávno se mi rozsvítila kontrolka motoru (exhalací), zároveň už nějakou dobu vnímám vyšší spotřebu a velmi neklidný chod zvlášť po nastartování. Už jsem tu trochu projížděl forum a byla tu několikrát zmíněna lambda sonda. Jelikož mám motor AZF, tedy 2 lambda sondy, jaká je šance, že technik zjistí, která z nich je vadná? Jde mi o to, abych nedal skoro 4K za výměnu obou sond. Taky bych se rád dotázal, jak dlouho výměna té sondy asi trvá? Nerad bych odstavil auto na více než den. Poslední dotaz se týká výmazu ŘJ. Jeden servisák mi říkal, že je poté nutné najet cca 200km, aby se do jednotky znova načetly veškeré potřebné údaje, jinak auto na STK neprojde. Nevíte…

  7. Zahájeno uživatelem Tomas.cz,

    Teď řeším jednu 50kw Fabii co jde občas na tři nebo dva válce. Nejdřív se myslelo že to bude leišta pak vstřiky ale te´d to vypadá na špatné kontakty v horní svorkovnici řj motoru.

  8. Zahájeno uživatelem ladislav26,

    Ahojte, nedávno mi opravovali RJ motora to je už v poriadku potom mi mechanik menil ešte, palivový filter, palivové čerpadlo. RJ nastavil všetko auto naštartovalo ale neťahalo tak ako má, tak odpojil lambda sondu a zázrakom auto išlo ako šíp bez problémov. Len problém nastal vtedy keď objednal novú lambda sondu zapojil a auto zase neťahá, takže bez lamdba sondy auto ide bez problémov a s ňou ako keby nechcelo. Dneska mi bude opravovať výfuk lebo vlnovec je odtrhnutí to práve preto robí problémy. Ja sa dosť bojím či práve nebude v háji katalyzátor a preto to neťahá. A tie vo volnobehu motora zdochina. Viete niečo poradiť ? čo by sme mohli ešte vyskúšať ? Lebo som čital…

    • 7 odpovědí
    • 6,1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ninko011,

    Zdravím, Jedna sa o vozidlo Fabia 1.4 mpi 44kw r.v. 2000. Momentálne ma najazdených 76000 km. Problém je následovný : Auto má problém naštartovať po zahriatí na prevadzkovú teplotu. Napr. za studena naštartuje bez problému aj 5x po sebe, ale akonáhle prejdem na ňom 10 Km , vypnem motor alebo ho necham "zdochnúť" tak nenaštartuje za žiadnych okolností - Len točí a nenaskočí. Taktiež ak sa snažím naštartovať a pustím počas točenia štartéra spojku aby cuklo auto, tak na palubovke sa rozsvieti aj ABS a pod. čo auto nemá a aj ručicky palivometra,oleja trhajú. Včera som skúšal po príchode z práce znova naštartovať pri zahriatom motore, no nič. Dnes ráno mi nechcelo naskočiť …

  10. Potřeboval bych radu. Motor 1.4 MPI, 44 kW, AZE, nastartuje normálně, ale po chvíli začne poškubávat. Tohle se děje při rozjezdu i při přidání na místě a zmizí to při cca 2300 ot/min. Závady na vozidle: Lambda pomalé čtení-vyměněna lambda, špatný regulátor tlaku paliva-vyměněný originál filtr, nový výfuk, nové svíčky, vzduch. filtr. Vyzkoušel jsem vyměnit škrticí klapku, zapalovací lištu, teplotní čidlo, snímač otáček kliky. Pořád stejný projev, teď už žádné chybové hlášení na VAGu. Zkoušel jsem test stárnutí lambdy sk. 34 a test katu sk. 46, u obou při sešlápnutí brzdy nedojde ke zvýšení otáček na 1400 za minutu, ale jen na cca 1100-1200 ot/min a motor strašně šku…

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Zdenc,

    Zdravím, nechal jsem si na Fabii měnit olej + filtr, neustále jsem ale pak nacházel pod autem kapky od oleje. Vrátil jsem se k mechanikovi, ten dal další nový filtr, ale problém nepřestal. Je možné, že jsem narazil na dva špatné díly po sobě, nebo může být problém jinde? Před výměnou oleje to nedělalo. Díky.

    • 7 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem S.M-A-RT,

    Zdravím, přítelkyně dostala fabii a tak jsem se pustil do běžné obhlídky, olej a okamžitě jsem si všimnul, že nějaký profík dal místo růžové G12 chladící kapaliny modrou G11. Samozřejmě je víčko i bandička plná těch hnědých cucků, ale docela rád bych to vyměnil sám. Jde mi spíš o to, jak co nejefektivněji vypláchnout soustavu. Napadla mě buď čistá destilka s čističem nebo to vypláchnout G12kou s čističem. Pak vypustit a nalít čistou G12. Jen nevím po jakém čističi se dívat, zda-li nemá někdo tip co odstraní ten humus? Díky

    • 4 odpovědi
    • 5,4tis zobrazení
  13. Dobrý deň! Pri prepínaní na plyn mi doteraz 3x strelilo do sania. Roztrhol mi 2x plastovú krabicu vzduchového filtra, potom sme tam dali protizašlahovú klapku. Strelilo to aj 3 krát ale už plastová krabica vzduchového filtra prežilo. Mám takú otázku prečo strelí do sania, ale len pri prepnutí na plyn, inokedy nie. Ďakujem.

    • 2 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Spone,

    Zdravím. Mám Škodu fábiu 1.4MPI 50kW a vsimol som si, ze po stlacení plynového pedálu motoru trvá celkom dosť dlho, kým zareaguje. Viete niekto poradiť čím to môže byť poprípade ako tuto odozvu odstrániť? ... A este sa chcem opýtať aký máte názor na dekarbonizáciu motoru. Myslíte ze by to pomohlo aj v tomto smere?

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem hrnous,

    Hezký den všem, včera jsem domů přitáhnul Fábii a už vymýšlím bejkárny Jaký je prosím rozdíl mezi sáním 047129743M a 047129743 ? Ty dvě mám dostupné.. Jelikož poslední moje Škodí auto byl starý Favorit..tak do všeho musím trošku zabřednout

    • 7 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem MarkusDelRey,

    Na 1.4 44kw mam problem podla diagnostiky bohata zmes prva rada valcov a motor nema pravidelny chod a po vyradeni okamzite zhasne. Dnes odskusany novy palivovy filter,nove sviecky,odskusal som vstreky vsetky rozprasuju aj rovnaké mnozstvo a ich odpor sedi z DP,novy snimac teploty vody na termostate,odpor na snimaci teploty nasavaneho vzduchu ok a je cisty, skrtiaca je cista a nastavena, lambdu a zapalovaciu listu som skusal z ineho auta a nic zbtohto nepomohlo. Este ostava skusit vymenit na skusku skrtiacu klapku z kolegovej fabie pripadne snimac na chladici.

    • 19 odpovědí
    • 5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Pavel PS,

    Ahoj, dovolím si poprosit o radu, protože už jsem v koncích nejen já, jakožto zvědavý amatér, ale i můj mechanik. Fórum i net jsem pročítal, ale zatím bez odhalení chyby Auto Fabia combi 1,4 MPi 50 kW E4 (AQW), najeto cca 130 000 km, svíčky byly nové na jaře 2015 Všechno začalo loni v létě, kdy odešlo těsnění pod hlavou. Takže se udělalo: - srovnání hlavy, zabroušení ventilů, tlaková zkouška - podložky pod vložky válců - nový termostat + čidlo teploty chl. kapaliny - čištění klapky + expanzky - "drobnosti:" těsnění pod hlavu, šrouby, na svody výfuku olej (10-W40) + filtr, chl, kap. ... Po tom všem auto jezdilo hezky, jen studené starty byly horší - bylo…

  18. Zahájeno uživatelem tom1789,

    objevil se tento zvuk

    • 10 odpovědí
    • 4,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem hrnous,

    Hezký den, dneska při výměně termostatu jsem zjistil, že jeden vstřik těžce podsává po tom, co tam kdysi měnili jeden ze vstřiků a skřípli jednu gumičku, tudíž to dlouho jezdilo s více vzduchu, než je zdrávo. Je možnost, případně jak smazat adaptace v jednotce, aby se naučila na tento "nový" správný chod motoru ? Myslím tím operaci přes vagcom, který mám Gumičky sem samozřejmě všechny vyměnil..

    • 0 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  20. Stále dost se tu řeší tenhle motor a včera se mi s ním "konečně" taky něco stalo... Těsnění pod hlavou přestalo těsnit a každý 2 km jsem dolejval vodu (na benzínce docela čučeli , když jsem si točil horkou na záchodě), abych aspoň dojel domů. Ráno jsem to odvezl do servisu, tak uvidíme, co si za to řeknou. Nadiktoval jsem jim: těsnění pod hlavou, pokud bude potřeba tak srovnat hlavu, vodní pumpu, pokud bude třeba tak rozvody, výměna oleje + filtr, nesvítěj zpátečky, nespíná rádio přes spínačku, nejde z venku otevírat kufr a aprílovej žertík - nefunkční ABS (páč tam ani není)... Tak uvidíme, za kolik si s tím pohrajou. Budu informovat. Luk.

      • Pozitivní
    • 27 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Petr Filipi,

    Dobrý den všem. Zachytil jsem nějaké informace o změnách na STK, kdy se před samotným fyzickým měřením emisí načítají i tzv. Readiness kódy (RC). Tak jsem se jen tak ze cviku podíval na mé RC na Fábii I, 44kW, 1.4 MPI, AZF, r.v. 2001. Měl jsem 1 u lambdasond, odvětrávacího systému a u katalyzátoru. Tak jsem hledal a hledal, až jsem dohledal v DP postup načtení RC. Postupoval jsem tedy takto: 1. Smazal jsem chybové kódy v ŘJ motoru, čímž jsem všechny RC dostal do 1 2. Zvolil jsem skupinu 04, tj. Základní nastavení 3. Zvolil jsme skupinu 034 (lambda před katem) a stiskl brzdu. Motor zvýšil otáčky na 1400 a test R1-S1 dopadl OK 4. Bod 3 jsem zopakoval pro skupi…

    • 0 odpovědí
    • 3,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Žabža,

    Ahoj, máte prosím někdo ponětí, kolik bude stát oprava motoru u Fabie z roku 2000, 1,4 mpi? Asi před rokem jsem byl v servisu kvůli úniku chladící kapaliny, nechal jsem vyměnit i baňku, protože byla zanesená. Nějakou dobu to pak fungovalo v pořádku, ale před časem začala kapalina znovu unikat. Kontrolka se ale rozsvicela i v případě, že jí bylo dostatek. Kvůli nedostatku času i peněz jsem to řešil pouze občasnou kontrolou a doplněním. Jenomže teď jsem to zanedbal a dnes cestou z práce cítím v kabině kouř. Když jsem zaparkoval, ozvala se tlumená rána z oblasti motoru (ale nevím přesně odkud) a z pod kapoty se začal valit kouř. Chvíli jsem to hlídal, ale nic jsem neotvíral.…

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem stef99,

    Koupil jsem Fabii 1,4MPI 50kW r.v.2002 s klimou, koukal jsem ze klinovy remen nic moc a je videt, jak kdyby se o neco trel.... Koupil jsem spravny 6 drazkovy remen, chci ho nasadit a koukam, je tam pouze ubrouseny 3 drazkovy remen, který se skoro dotyka vika rozvodu, viz zakrouzkovano.... Vypada to jako nalitek pro kladku.. někdo vymenil viko rozvodu, za jiné.... Napadlo me, jestli tam není viko rozvodu, pro verzi bez klimy.. nesetkal se s tim někdo? Všechny vika co jsem koukal na bazar, mají ale nalitek na tuhle kladku, nebo sem porad nesehnal spravne.... poradi někdo prosim? Dekuji moc

    • 5 odpovědí
    • 7,6tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Tyro,

    Zdravím, dnes jsem jel do práce a všiml jsem si, že se mi celou cestu nepohnula ručička teploty chladící kapaliny. Pak jsem potřeboval odjet z práce a když jsem natočil motor, hned po nastartování klesly otáčky a chcípl. Až na třetí pokus (když jsem pořádně sešlápl plyn) se motor chytl, i potom ale prvních pár metrů poškubával a byl na umření... Zbytek cesty už byl v pohodě a při dalším nastartování (cca po 40min stání) chytil a jel bez problému. Nemáte někdo ponětí, čím by to mohlo být?

    • 4 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem Tyro,

    Zdravím, dnes jsem měnil čidlo teploty a všiml jsem si, že v místě čidla je nějaký kus kovu a pružina. Po troše hledání se zdá, že jsou to součásti víka termostatu. Máte někdo zkušenosti s výměnou termostatu, popřípadě pouze jeho víka? Docela rád bych do toho vrtal co nejméně, ale nerad bych víko kupoval a měnil zbytečně...

    • 1 odpověď
    • 2,9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.