Přejít na obsah

Lampárna

Tlachání o čemkoliv...


2 368 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 5,5k zobrazení
  1. zjištění PUKu na SIMce

    • 12 odpovědí
    • 5,6k zobrazení
    • 46 odpovědí
    • 5,1k zobrazení
  2. KKL a Vag com 1 2

    • 39 odpovědí
    • 11k zobrazení
  3. FRANTA SAHULA

    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  4. Navh nabytku

    • 15 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 6,3k zobrazení
  5. Jakou TV do 15 000 ,- ?

    • 15 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
  6. rc model (spalovaci)

    • 16 odpovědí
    • 3,1k zobrazení
  7. Český sen

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  8. Co mi leží v hlavě

    • 11 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
  9. Autobazary v EU

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 2k zobrazení
  10. Kdo si hraje nezlobí

    • 1 odpověď
    • 897 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  11. SKODA MOTORSPORT

    • 13 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  12. Zrušená Mimoň

    • 3 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
  13. do čeho jít??? 1 2

    • 43 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
  14. Opět STK

    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
    • 279 odpovědí
    • 18,5k zobrazení
  15. Akce brzda 1 2

    • 25 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  16. ET u kol a disku

    • 2 odpovědi
    • 1,5k zobrazení
  17. Čísla a kódy barev

    • 5 odpovědí
    • 12k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím, včera jsem měl auto zvednuté na zvedáku abych zjistil co mi vepředu na nápravě klepe. Mám 2016 Citigo 1.0 ... Nejvíc to klepe na Prahou milovaných kostkách (asi jsme pořád ve středověku kde ještě neměli asfalt) je to vyloženě kovový zvuk, stejný jako vydávají vyklepané kulové čepy. Nejsem mechanik profesionál, spíš jsem mechanik jako hobby, tak jsem se zeptal jednoho chlapa co tam byl se mnou a ten zkusil zacloumat s tyčkou řízení a spodním čepem řízení. S oběma jde volně hýbat v tom "pouzdru" ne moc volně, ale nejsou ani zatuhlý. Řekl mi, že to je špatně a jsou na výměnu. Co je na tom, prosím vás, pravdy? Já měl za to, že volné být mají. (Vůli, že by při tom hýbaní cvakaly nemají)
    • Čo sa týka rozlíšenia kamery, riešite blbosť. Súhlasím, mohlo by byť vyššie, ale na to, aby ste sa vedeli orientovať v priestore postačuje. Čo sa týka veľkosti vyobrazeného vozidla, tam Škodovka určite skresľuje, takže na obrazovke je auto minimálne o pol metra dlhšie ako reálne (riešilo sa to už u Superba III). Nie je na to žiadne riešenie, jedine si niekde odmerať akú "rezervu" dáva vyobrazené auto oproti realite a následne s tou rezervou pracovať v hlave.
    • Je to věcí aktuálního prodejního programu. Když jsem objednával já, byla možnost objednat položku "Bez označení modelu".  Ta aktuálně není. Neznamená to, že se v příští modelové péči opět neobjeví. Nicméně pokud objednáváš teď, pak smůla, musíš odstranit sám ručně po převzetí vozu.
    • Toto vlákno asi môžeme kľudne zmazať, jeho výpovedná hodnota je rovná nule.
    • No viděl jsem to a právě debata Turka s Gregorovou byla "zajímavější a důležitější", protože ukázala, jak může taková zelená europoslankyně být blbá, protože většinu toho, za co se Turkovi vysmívala, pak ti dva borci potvrdili a taky naprosto selhal ten moderátor, protože kde evidentně Turek mlluvil pravdu (o zákonech EU) nebyl schopen zasáhnout nebo potvrdit, že to tak je a nechal to, jako že se oni "jenom baví a nikdo neví, kde je pravda".   Takže demonstrace myšlení "elit" byla naprosto hrozivá. Ještě horší jsem to viděl já, když jsem na jednom monitoru viděl mlet Gragovou ty blbosti a na vedlejším monitoru jsem viděl seznam článků s titulky: Dodržování emisních kvót je šílenost, říká Martin Jahn ze Škody Auto Hororový podzim“ pro evropské automobilky: Prodeje klesají, ceny rostou Automobilky jsou v krizi. Itálie chce přepracovat zákaz spalovacích motorů   Ukázka, kam nás magoři ve vedení dovedou.  
×
×
  • Vytvořit nový...