2.0 TDi
44 témat v tomto fóru
-
Čau lidi chci se zeptat motor 2,0TDI CR 81Kw v Yetim je 5ti nebo 6ti kvalt?? Myslim u dvoukolky. Na škoda strankách píšou někde 5ti a někde 6ti kvalt.... Díky
-
-
- 117 odpovědí
- 61,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Sem vkládejte u koho, za kolik a kde zte si nechali zvednout výkon motoru
-
- 174 odpovědí
- 83,6tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
-
Pozdravujem nadšencov spaľovacích motorov... Mám záujem práve o tento motor a chcem sa opýtať či už mal niekto tú možnosť sa na ňom previesť lebo u nás v SR sa začali predávať len v 11-tom mesiaci a veľa tých predvádzačiek zatiaľ nie je. Skúšal som 103kW a ten bol slušný aj keď mal len pár km. Rozdiel v cene u nás medzi 103 a 125 je zhruba 1000€ a chcel by som vedieť či sa oplatí priplatiť za 30 koníkov a 30 Nm?
-
-
- 51 odpovědí
- 43,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Jak olej budete pri vymene davat? mam tam ted helix 5w 30 long live a na pumpe maj litr za 999kc. Coz je darda. Na netu je za 500. No ale i tak. S servise mi rikali, ze na znacce az tak nezalezi. Nemam stim vubec zkusenosti. Co vy? Je tu nejaky odbornik na oleje?
-
- 23 odpovědí
- 28,1tis zobrazení
-
-
Sem vkládejte vše o spotřebě a vašich dojmech z tohodle motoru
-
-
- 162 odpovědí
- 61,5tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Je tu nekdo kdo vi v cem se lisi jednotlive vykonove verze 2.0TDI CR krome SW?
-
-
- 20 odpovědí
- 36,4tis zobrazení
-
-
Učební pomůcka mimo motorů 1.2 a 1.2 TDI CR obsahuje i motory 2.0 TDI CR http://www.uloz.to/x...-2-0-cr-tdi-pdf
-
- 1 odpověď
- 5,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj a zdravim vsechny klubaky. Kamarad je majitel Yetiho a pozadal me jestli bych nemohl vznest dotaz tady na foru a popsat jeho situaci. Takze zacnem hezky poporade.Auto jezdilo vzdy pouze kratke trasy.Najednou se rozsvitil filtr DPF jelikoz s autem jezdily rodice kamarada odvezly auto do servisu kde zjistily ucpany filtr DPF.Tam rodicum bylo receno ze je to na novy filtr.Rodice s autem odjely a auto prijelo ke me kde jsem po napojeni na diag zjistil ze jsou nefunkcni zahvice na 2 valcich.Po otevreni kapoty se dokonce zjistilo ze nebyly ani zapojeny(svuj nazor dal na zminovany servis radsi psat nebudu).Svicky se zapojily a zkusila se provest regenerace na mist…
-
- 15 odpovědí
- 6,8tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Neřešil jste na Yetim někdo poruchu snímače vačkové hřídele? Ve výpisu z Vagu hlášena takto: 4113 - Camshaft Position Sensor (G40) P0341 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 85757 km Date: 2067.14.19 Time: 07:58:57 Krom "těžšího" startu - asi jako když dochází baterka - při studeném motoru (nevím, jestli se to dá považovat za projev vadného snímače) a občasné zakolísání otáček při vol…
-
- 4 odpovědi
- 9,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Dobrý den, koupil jsem jsem filtry do Yetiny značky Bosh olejový P7023 a palivový N 0008 hledali jsme je s prodavačem podle VINka. Když jsem vyndal olejový filtr byl to pravděpodobně Meyle 100 322 0011 a palivový byl podle čísla na filtru Meyle 100 323 0004. Ten olejový má absolutně jiný tvar a i rozměry se liší. Palivový taky vypadá trochu jinak a u Boshe jsem nenašel vnitřní průměr. Máte s tím někdo zkušenosti?
-
-
- 3 odpovědi
- 777 zobrazení
-
-
Zdravim Na yetim 2.0 TDI, 81kw 4x4 se me uz podruhe rozblikala kontrolka zhaveni. Precetl jsem to VAGem a ten pise toto: Adresa 01: Motor (J623-CFHA) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 018 BQ HW: 03L 906 018 BR Díl: R4 2,0L EDC H20 5947 Revize: 42H20--- Seriové číslo: Kódování: 00190012042600080000 Dílna #: WSC 27693 260 61867 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BQ 003005 ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BQ.rod VCID: 7AFFB94C4C43 3 závad nalezeno. 9120 - Neznámý chybový kód P046C 00 [096] - - 4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce P0403 00 [0…
-
-
- 53 odpovědí
- 99,7tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahojte. Ake mate skusenosti s dolievanim mocoviny do Yeti. Na co dat pozor, typy triky, ako casto dolievate atd. Mam objednany 81 kw motor a caka ma to iste. Tiez by ma zaujimalo ci sa da priebezne kontrolovat mnozstvo adblue pocas jazdy na MFD, resp ci tieto udaje poskytuje len Maxidot, alebo len ked sa dostane pod urcitu hranicu a system ziada okamzite doplnenie. Diki
-
- 7 odpovědí
- 14,2tis zobrazení
-
-
zdravím, na yeti motor CUUA, 2016 zasvietila kontrolka motora, diag ukazuje toto: Addresa 01: Motor Labely: SVO\04L-907-309-V1.clb Objednací číslo řídící jednoky: 04L 906 016 G HW: 04L 907 309 K Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H20 4260 Kódování: 01190012042611090000 Číslo dílny: WSC 28215 654 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906016G 004005 (SK35) ROD: EV_ECM20TDI01104L906016F_004.rod VCID: AD1264FAFCD913E3D8-80F8 2 závad nalezeno. 31183 - rada valcu 1: katalyzator P0420 00 [237] - mala ucinnost Ko…
-
- 4 odpovědi
- 5,2tis zobrazení
-
-
Zdravim vsechny, projel jsem forum a nenarazil jsem na muj problem. Jdu k veci: u praveho kola pri studenem i teplem motoru druhy zvuk. V motorovem prostoru se to line uplne vsude. Myslenky, ze klepe valec, ventily, vstriky... ale nechces to mu verit. VCDS vstriky ok. Dalsi myslenka palivove cerpadlo nebo snad olejove? Uz toho bylo dost na palaci. (Nactene napady z fora). Nakonec selsky rozum - klinak se toci s klikovou remenici, napinak, altik, klimakompresor. Zkusim sundat predni kolo, podbeh a sundam klinak. Kopnu motor.... a? Zvuk uz nebyl (byl zahraty motor pred sundanim). Pak uz vizual prostoru a vse bylo jasne. Klimakompresor remenice k.o. a dere se olej skrze ven.…
-
- 0 odpovědí
- 2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj lidi, mám Yetiho 2.0 125kW, 4x4 face. Jakmile teplota klesne pod 0°, tak mám problém motor ohřát. A když už se konečně po 20km dostanu na teploty kolem 90st (vč. oleje), tak stačí sjet kratší kopeček, nebo na 2minuty zastavit (s běžícím motorem) a teplota okamžitě padá dolů. V servisu měnili celý termostat, tím se to trošku zlepšilo, ale ne o moc. Zkoušel jsem i dekl do masky, taky prakticky bez efektu. To tenhle motor opravdu generuje tak málo tepla, že v zimně nedokáže vytopit kabinu (climatronic, auto režim, 20°) a zároveň udržet motor na 90°? Nebo tam mám něco špatně - případně co? Fotka v příloze: venku -3°, ujeto cca 15km po rovině vesnice…
-
- 11 odpovědí
- 9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Podstoupily jste již někdo úpravu softwaru řídící jednotky motoru? Zajímá mne verze YETI 4X4.
-
-
- 97 odpovědí
- 25,5tis zobrazení
- 3 sledující
-
-
Ahoj, mám další poznatek k yetince, se kterou jsem již skoro rok. Mám nalitané 170tis km. Začla mít při vypnutí-chcípnutí motoru pocitově jakoby zatřepení celého těla motoru. Takový klidný vypnutí co znáš nebylo a každé vypnutí jsem začal registrovat. A je jedno, zda stojíš na rovině, nebo ve sklonu. Zkoušel jsem i se spojkou vypnout. Měl jsem chvíli pocit, že je to 100% lepší. Ale to bylo namlouváni. Nakonec jsem rozebral škrtící klapu a byla zanesená. Po vyčištění bylo vše tak, jako dřív. Další víkend to šlo opět dolů, protože jsem neměl více času a tentokrát šlo dolu preventivně plastové sání, které po 170tis. km byla zanesená. Čištění sání 2 celé dny. To byl sajrat. T…
-
- 3 odpovědi
- 1,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Dobrý den, mám SKODU YETI 2,0TDI 81KW 4x4.Pri jízdě na dálnici na tempomat (130km/h) se mi rozblikalo žhavení a auto uplně vynechalo a po vyřazení rychlosti chcíplo a už nešlo nastartovat.Po odtahu domů jsem sundal víčko naftového filtru a tam téměř sucho.Vyndal jsem tedy čerpadlo z nádrže.Trochu vyčistil úplně zarostlé sítko a dal zpět.Motor normálně nastartoval.Při jízdě nad cca 2700 otáček se mi pokaždé rozblikalo žhavení,ale auto už nechcíplo a zůstalo v nouzovém režimu.Po chcípnutí a opětovném nastartování, žhavení zhaslo a po vytočení motoru opět rozblikalo.Na diagnostice chyba PŘÍLIŠ NÍZKÝ TLAK ČERPADLA. Při opětovném vyndání čerpadla z nádrže se mi nechtěně p…
-
- 4 odpovědi
- 5,1tis zobrazení
-
-
Ahoj , je normální když si motor drží 1000 otáček/min (jako by jel na sytič) až do úplného zahřátí (90st.) Všim jsem si, že to dělá když mzne. Ty otáčky vyletí ikdyž někde zastavim a motor malinko schladne. Myslím,že to musí zvyšovat spotřebu.
-
- 56 odpovědí
- 51,9tis zobrazení
-
-
Zdravim jdu si pro radu, potrebuji poradit co koupit za sadu a jakou pumpu. Vede me k tomu drahota servisu Skoda. dekuji vsem co maji nejakou skusenost z vymenou.
-
- 0 odpovědí
- 3,1tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda někdo již měnil termostat chladící kapaliny v motoru 2.0 tdi, 81 kw. Jde mi o to, na co si dát pozor a jak jste posléze odvzdušnily celý motor. Díky za pomoc.
-
- 9 odpovědí
- 11,9tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
-
Zdar všem majitelům Yeti, u naší 4×4, 2.0 TDi 103Kw, rok výroby 2013 se nám stala taková nepříjemná záležitost, na jejíž příčinu nemůže náš servisák za boha přijít. Předtím, než se nám podaří auto dostat do dalšího servisu se Vás zeptám na názor: Závada se projevuje škubáním auta, konkrétně při nastartování začne motor rachtat, zvuk podobný kuličce v plechové krabičce. Při jízdě sebou začne auto cukat a čím víc přidám plyn, tím víc sebou škube. Cukání přestane až ve chvíli kdy se motor zahřeje, tedy po cca 10-ti minutách jízdy, zhruba když se teplota oleje vyšplhá na 90 stupňů. Na neutrálu a prvním převodu to auto nedělá, začne se to dít až při řazení na vyšší p…
-
- 2 odpovědi
- 4tis zobrazení
-
-
Ahoj ,měnil jsem po bouračce škrtící klapku ,a po zapnutí zapalování se ani nehne pořád otevřená ,má to tak být (dával jsem úplně novou )? Nedělal jsem tedy základní nastavení ,musí se při výměně dělat ? Pořád to skáče do nouzáku mohlo by to tím být ? Je pravda,že nemám do pondělí možnost diagnostiky ,ale třeba se tu dozvím jestli mám hledat chybu jinde ,jen podotýkám ,že svítí kontrolka motoru a bliká žhavení hned po zapnutí klíčků....děkuju moc za rady ..Pavel
-
- 4 odpovědi
- 6,4tis zobrazení
-