Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...


76 témat v tomto fóru

  1. Zvýšení podvozku

    • 2 odpovědi
    • 12.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6k zobrazení
  2. Světlá výška

    • 6 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 5.1k zobrazení
  3. Pružiny

    • 5 odpovědí
    • 11.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 12.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 12.6k zobrazení
  4. Vrzání levého kola

    • 1 odpověď
    • 5.4k zobrazení
  5. Poskodeny zadny tlmic

    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 15.5k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  6. rezonace zadni cast

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 4.1k zobrazení
  7. deaktivace ESP 1 2

    • 27 odpovědí
    • 24.5k zobrazení
  8. Pískající brzdy

    • 17 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  9. Podvozek po 70 tis

    • 10 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
  10. Označení pružin na YETI

    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  11. Zimní pneu hlučnost

    • 8 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7k zobrazení
  12. Krtyty podvozku

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
  13. Zdrhává řazení

    • 18 odpovědí
    • 9.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Děkuji za rady. USB jsem vyndal, najety další cca 2000 km a stále navigační databáze 22.6... A ještě mi přijde, že v úsecích, kde se od června 2022 v mapách něco změnilo, to vcelku ignoruje kolony. Např. D1 před Prahou změna ze 130 na 110 nebo nový 3-pruh na D1 okolo Brna. To rozhodně neodpovídá tomu, co Škodovka uvádí v popisu Infotainmentu online, když jsem to v aplikaci kupoval. Co dál? Čekat? Napsat na podporu ŠA? Servis?
    • @ski1961  Ano tak to asi bylo. Ale já se jen per huba při převzetí dozvěděl, že to škodovka zamítla a když jsem k tomu chtěl nějaké vyjádření, tak mi slíbili, že mi to mechanik druhý den pošle mailem to vyjádření od škodovky. Což se stalo (viz. výše), ale čekal jsem něco obsáhlejšího. Nic víc k tomu (ani v protokolu o prohlídce) není. 
    • @Jabqooo a jak mohl někdo od stolu ve škodovce na reklamačním rozhodnout, že je tam vyšší vrstva laku ? znamená to tedy, že v tom AS ten lak naměřili v rámci reklamace a tyto údaje pak poslali do škodovky a tam někdo na základě tohoto od stolu rozhodl ? 
    • Tak čekal jsem, že se na něco vymluví. Ale tohle mě nenapadlo 😄. Ten díl je tam původní a jestli na tom AS dělal nějaký rozstřik, nebo to ještě při výrobě nějak upravovali, tak to já bohužel neovlivním a špatně se to kontroluje (když to člověka nenapadne). Napsal jsem jim mail, tak uvidíme jak se k tomu postaví. Jestli to uznají či nikoliv a jestli se případně vymluví na něco dalšího.  Jinak to že je tam povrchová rez, by nemělo mít vliv na to, že toto rezne zevnitř. Ptal jsem se právě, jestli tu už nikdo neřešil korozi na trojkové fábii i jinde než na 5. dveřích a jak to případně dopadlo. Svůj příklad sem dávám hlavně pro ostatní, kdyby je nedejbože něco podobného potkalo. 
    • Za 3 mesice co mam novou F4 funguje skoda connect bezvadne.
×
×
  • Vytvořit nový...