Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 16V / 1.6 16V

  1. Zahájeno uživatelem rapidriver,

    .

  2. Zahájeno uživatelem Mikiii1,

    Dobrý den, nevíte, co by mohlo způsobovat kovový zvuk motoru při zrychlení? Motor 1.4 63kW. Je to znatelné za studena, po zahřátí ok. A pouze při zrychlování, při povolení plynu nebo bez plynu zvuk přestane. Teď byl vyměněný olej a filtry a trochu se to zlepšilo, ale přesto se mi to nezdá. Děkuji za radu.

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem octfa,

    fabia 1,4 - 63kw, najeto cca 100tkm, vyhuzje mi nepravidelne problem s cidlem chl.kapaliny, chyba je vzdycky sporadicka, cidla byly menene od chiny po original, zadne nevydrzelo nevyhodit hlasku vic jak max 4000km, drat od cidla k řj promereny a je ok, auto normalne topi, neprehriva se , napada nekoho neco proc to muze porad naskakovat ? nekdy je klid 200km, nekdy 2000km

    • 1 odpověď
    • 956 zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Marcel Forlan,

    Ahoj, za studena je slyšet cvakání z motoru, Zřejmě to bude chtít vyměnit zdvihátka ventilů. Motor 1.4 16v 63Kw BXW. Tuší někdo na kolik cca v průměru v běžném servisu taková oprava vyjde. Případně poradí někdo servis Praha a okolí, kde s tím mají zkušeností a udělají to za nepřepálenou cenu. Díly video2.mp4

    • 2 odpovědi
    • 9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem VoVoCZE,

    Zdravím. Mam menší problém. Už delší dobu mi z motoru vychazí zvuk pískání. Začne to po zahřátí motoru. Tak se chci zeptat co by to mohlo být. Řemen to asi nedělá. Ten jsem zkoušel promazat. jestli to dělá on abych ho neměnil zbytečně. Při delší jízdě ten zvuk přestane, ale na krátkých jízdách to dělá strašně. Při přidání plynu to pískání zrychlý. Přikládám nahrávku zvuku. Motorizace 1.4 16v 63 Kw Jiráskova 2318 11.m4a Děkuji za pomoc

  6. Zahájeno uživatelem MIRDIK,

    Zdravím chtěl bych se zeptat na oba senzory lambdy jak funguji oba senzory mají 4 vývody kabelu přední sonda měří kyslík a palivo na grafu diagnostiky to ukáže přesně co když první graf mě ukazuje proud to je vyhřívání a druhý bohatost to samé.u zadní ale zadní ukazuje jen proud vyhřívání má také 4 vývody kabelu diagnostika chybu neukazuje po výměně ani před ale cukání zmizelo i při řazení ale má ukazovat i zadní bohatost kyslíku a benzínu to nevím může mi někdo vysvětlit co obě ukazují i na dané dráty mám pocit že mám asi dráty na zadní sondě v háji ale po výměně tato nová sonda na grafu kmitá nahoru a dolů pravidelně než ta stará to jako proud vyhřívání ale bohatost …

    • 2 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  7. Zdravim vas pánové. Rád bych zjistil něco o chlazení motoru BTS tedy 1,6. Má jako jediny chlazení s dvěmi termostaty. Zajímalo by mně, jestli někdo nemuže poskytnout kresbu která hadice je na co, a co je malý a velký okruh chlazení, směr proudění kapaliny atd..... Jde mi konkretně o montáž nezávislého topení a montáž LPG, kde je třeba jej napojit na maly okruh a dodržet směr proudění! A aby toho nebylo málo, mam navíc chlazenou převodovku vodou. Mám v těch hadicích trochu guláš

    • 14 odpovědí
    • 6,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Zdravím,zistil som že mám od oleja vedenia klímy a okolo nich,dokonca je aj na spodnom kryte motora.Klímu som dával na servis 3.6.2023 pretože bolo počuť z výduchov zvlaštnz zvuk,po vzpnutí klímz zvuk sa stratil,vraj málo chladiva,po servise bez neželaného zvukového prejavu,chladila ok,po štyroch mesiacoch opäť pozorujem ten zvuk z výduchov,žeby zasa únik chladiva aj s olejom a mohlo to zašpiniť okolie,chladiaca kvapalina,netečie,z LPG reduktora nič netečie tiež čo to mohlo sposobiť.

    • 0 odpovědí
    • 1tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem MIRDIK,

    Zdravím mám dotaz nevíte náhodou co znamená tohle za chybu a kde to najdu co to je nemůžu to najít ani na internetu Diagnostický poruchový kód OBD2 P0A11 znamená, že byl zjištěn obvod povolení/otevření převodníku DC/DC . To se mě načetla chyba ve fabii 2 kde to může být a nebo co to je já sem nic nikde v motoru nedělal používám diagnostiku ELM 327 A PROGRAM Mary v androidu přes telefon nevíte náhodou o co kráčí dekuji

  10. Zahájeno uživatelem roman.w,

    Ahojte, ja mám už niekolko mesiacov problem s emisiami. Roomster 2007 benzín LPG 1.6 16V motor BTS.Vyhadzuje raz za mesiac chybu P2097, bohatá zmes. Vymenené: celý výfuk, katalyzátory, lambdy obe, oba tlmiče, sviečky, cievky, váha vzduchu, pretesnená škrtiaca klapka, sacie potrubie, nový PCV ventil ovetrávania klukovej skrine, vstreky na benzín vyčistené profi, otestované, OK, všetky diely originál,alebo top kvalita... Teraz na emisnej kontrole som na LPG prešiel na volnobeh, aj v otáčkach. Benzín som prešiel v otáčkach, ale na voľnobech som neprešiel. Limit HC ppm je 0-60m, ja som mal 100-300 ppm na neutráli... Nakoniec som prešiel tak, že som otvoril viečko na motori na…

  11. Zahájeno uživatelem Jožino,

    Dobrý deň, chcem sa opýtať čo je najčastejšie problém...Fabia r.v.2011 neprešla EK. 1,4 benzín, 63kw, kód motora CGGB. CO pri voľnobežných otáčkach 0,45%vol, HC 126 ppm.

    • 3 odpovědi
    • 2,6tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem osirotek,

    Fabia 1.4 16V hatchback, rv 2008, motor BXW, najeto 195000. Začal jsem pozorovat, že při rychlosti od nějakých 80 km/h a výš mi začíná víc hučet a vibrovat auto. Pneu nahuštěné dle štítku, vyvážené. Kolama to ale zřejmě nakonec nebude, protože před pár dny jsem zkusil při nějakých 90 km/h, když už auto hučelo a vibrovalo, vyřadit. Najednou byl klid. Zkusil jsem i při jízdě z kopce v těch 90 km/h dát neutrál a přidávat plyn, aby se mi otáčky dostaly na hodnotu, jaká byla když bylo zařazeno a auto bylo v záběru - rovněž byl klid. Mohlo by to být nějakým problémem v převodovce?

    • 3 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Bonynek,

    Zdravím, začal mi zlobit ukazatel paliva, rozumě ručička palivoměru při hladině v cca půlce nádrži začla blbnout a skočila defacto vždy až na rezervu. A to i přes to, že reálně ta nádrž opravdu byla z půle plná. Nechtěl se mi měnit pouze ukazatel, vyměnil jsem tedy rovnou celé palivové čerpadlo. Konkrétně se jedná o tohle čerpadlo. K tomu zda se problém vyřešil jsem ještě nedošel, páč ještě nejsem pod půlkou nádrže. Nicméně mě zaujala jiná věc. Často jezdím po dálnici, stejnou trasu, rychlostí cca 120km/h. Při této rychlosti jsem míval pravidelně spotřebu za celou cestu do práce cca 7l/100km. Nyní po výměně čerpadla, při stejných podmínkách ta sp…

    • 0 odpovědí
    • 3tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem ruger,

    Ahoj všem, řešil už někdo výměnu těsnění pod hlavou? Zajímalo by mě kolik cca km vydrží těsnění pod hlavou u 1.4 63kW.

    • 4 odpovědi
    • 3,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Kodlitko,

    Dobrý den, máme Roomstera MR 2007 1.4 16V (BXW), LPG Lovato a jezdím s ním druhou zimu. Před koupí jsem z různých informací na Internetu byl smířen s tím, že auto po startu prostě netopí (předchozí auto byl Peugeot 306 1.6, ten se v zimě krásně ohřál, než jsem oškrábal okna). Jenže auto přestane topit i jakmile zastavím a motor zůstane běžet na volnoběh - do půl minuty jde z výdechů studený vzduch. Je jedno, jestli jsem před zastavením ujel 80 km nebo 5 km, jestli je na Climaticu nastavena teplota pod 22, 22 nebo maximální. Při popojížďkách po městě to napřed netopí protože studený motor, po přepnutí na LPG začne jít vlažný vzduch ale pak např. při čekání na s…

  16. Zdravím, v červenci se mi u Fabie r.v. 2008 začal objevovat problém se startováním, když auto stojí celý den na parkovišti a pere na něj slunce. Sednu za volant, otočím klíčkem a motor se jen protáčí, není ani slyšet "bafání" motoru. Při startování přidávám i trochu plynu, točím pár vteřin a pak nechám motor chvilku v klidu. Když se pokusím nastartovat třeba napotřetí, tak motor chytne krásně jako by nic. Po nastartování mi pak normálně svítí modrá kontrolka chladící kapaliny indikující, že je motor ještě není zahřátý. Loni v létě se mi to nedělo, a to byly daleko větší horka. Nevíte v čem by mohl být problém?

    • 2 odpovědi
    • 3,8tis zobrazení
  17. Aktualizace 2019 Problém stale přetrvává, automobil již nemám od roku 2017, ale mám o něm pravidelně informace. Nakonec padlo podezření na kompresor klimatizace že je pridreny. A zatím ho nikdo neměnil. dám vědět. Zdravím, mám trable s motorem, který při spuštěné klimatizaci a venkovní teplotě nad 30° sporadicky chcípe viz video. Při puštění plynu a vyřazené rychlosti motor neudrží volnoběžné otáčky a zhasne. Další zajímavost, že jakmile je nad 30 stupňů motor pomaleji akceleruje i při vypnuté klimatizaci. Motor zhasíná pouze při jízdě, když se točí kola a jede z kopce. To vypadá na mechanický problém - hadice apod. Něčeho se mu při tom vedru nedos…

      • Pozitivní
    • 136 odpovědí
    • 46,3tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem kimmi,

    Zdravim,pozorujem slabý únik chladiacej kvapaliny,pod autom je malý mláčka, nieje to pravidelne, zistil som kvapka je z miesta pri vlnovci, viď obrázok,nevie niekto poradiť kde by mohla byť nejaká netesnosť ak to kvapka z tohoto miesta.

    • 7 odpovědí
    • 9tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem babytch,

    Ahoj všem. Při vyměně baterie jsem našel pod kapotou sežranou nebo urvanou dutou hadičku viz foto. Jaká je její funkce? Je k něčemu důležitá? Nepozoruji žádnou změnu v chodu motoru. Škoda fabia combi II (2011) 1.4, 63kW

      • Pozitivní
    • 7 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem hapipo,

    Ahoj, chtěl bych se s vámi poradit. Koupil jsem před 2 měsíci Fabii II, r.v. 2009 (1.4 16V). Vyměnil jsem rozvody (vč. vodní pumpy) + alternátor, na které je najeto aktuálně cca 4 tkm. Tento týden mi začalo auto na volnoběh "kňučet" nebo hvízdat. Děje se tak při zahřátém motoru na volnoběh. Pokud jen nepatrně zvýším otáčky, hvízdání přestává. Nemáte nápady, čím by to mohlo být? Posílám video: https://youtu.be/Fo8v23l0mRc https://youtu.be/FBFAnQsJ4n4 Děkuji moc za každou reakci.

    • 1 odpověď
    • 1,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem Veronika2007,

    Dobrý den, mohl by mi někdo poradit, při nastartovani auta(1.6)skoda roomster mi auto vydává jiný zvuk než obvykle, takové trochu rachtani, myslíte že by to mohli být rozvody? Nebo teď jdu na opravu vodní trubky u chladice, jestli to nemůže mít nějakou návaznost? Děkuji

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem dannycz96,

    Zdravím, Už delší dobu mi pravidelně něco hučí v motoru. Zní to jako nějaké chroupání nebo jako kdyby něco dřelo. Jde to slyšet níže v nahrávce, kdy jede motor a v pozadí to opakovaně, co ani ne dvě sekundy "zadře". Když otevřu kapotu tak nic, jde to slyšet jen zevnitř. https://ulozto.cz/file/HudOruzLC6wE/fabia-m4a?fbclid=IwAR2ad-oN8-h2wFquL5086fSDLdpz68TbGNckJfysNaByoK6174KzX3QUknU#!ZGL1ZwR1LGMuAmIwBQZlMQAxZzIuEKp2DmWjHwAyFKqwMQV5

    • 0 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem pezur,

    Zdravím, v autorizovaném servisu mi byly před půl rokem vyměněny gumové hadice na vodu. Trápí mě ovšem gumový zápach, který jde nejvíce z hadice která jde do chladiče. V servisu mi řekli, že to odezní, ale zápach stále trvá a je to cítit i kolem auta. Děkuji za odpovědi.

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem aenstria,

    Zdravím, marně pátrám v servisce po servisním intervalu výměny rozvodového řetězu na FII 1,6 16 V. Něco jsem zde našel - údajně by to mělo být bezúdržbový, ale co tak čtu na VW foru tak kluci s motorama 1,6FSI řeší problémy s řetězama při startu a hlučnost motoru. Něco jsem našel v literatuře - Tento motor je jedním z nejnovějších a nejmodernějších hnacích agregátů použitých ve vozech Škoda. Svou konstrukcí je odvozen od motoru 1,6 FSI. U motoru 1.6 i - 77kw je pro pohon vačkových hřídelů použit ozubený rozvodový řetěz. Řetěz byl optimalizován z hlediska hlučnosti a je napínán hydraulickým napínákem. Pro vývoj rozvodového řetězu byly st…

      • Pozitivní
    • 26 odpovědí
    • 41,6tis zobrazení
  25. Výměna ventilu odvětrávání klikové skříně, na fábii je součástí odlučovače oleje Další inspirace: Co je PCV ventil, funkce systému http://nlracing.cz/blog/2017/04/16/odvetrani-klikove-skrine-pcv-system/> Postup diagnostiky a výměny na Octavii TSI https://forum.skodahome.cz/topic/146254-vymena-vadneho-pcv-ventilu-pre-tsi-1820-priznaky-a-postup/ Fabia II, 1.4 63kW, motor BXW, srpen 2009, 189 tkm Projevy Po ohřátí se na volnoběh motor v pravidelných intervalech otřásá, slyšitelně kolísají otáčky, přestože to není v podstatě vidět na otáčkoměru. V tom samém rytmu slyšet svist nebo proud něčeho od motoru, vzduchu nebo kapal…

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.