Motor
chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou
Podfóra
598 témat v tomto fóru
-
Když se chci rozjet na jedničku a dám třea 1.300 ot./min a pouštím razantnějí spojku, nemslím prudce, ale že ji nenechám tak dlouho prokluzovat, tak se ozve na chvilku takové děsné zaklepání zpředu od motoru, nekolikrát rychkle za sebou a přestane. Když už se pak jede na další rychlosti a pouští se spojka prudce, nebo pomalu, tak už to nikdy neudělá. Neudělá to ani, když se rozjíždím jen na spojku bez plynu, anebo když se rozjedu na velmi nízké otáčky 1.000-1.100 problém bude asi v razanci pouštění té spojky, ale myslím že to klepání by to hlavně dělat nemělo. Může být závada ve spojce ? Anebo nějakej špatnej silentblok motoru ??? Nemá někdo zkušenost s touhle závadou ?
-
- 14 odpovědí
- 3,7tis zobrazení
-
-
Zdarec.Mam problem ze spojka mi zabira hodne nahore a pri pridani vice plynu proste motor se vytoci,ale nezabere .Mam 1,9Tdi 66KW najeto 190000.podle zdejsich temat asi bude spojka v haji...je to tak?
-
- 5 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
-
-
-
-
Nazdar, mám 1,8l 20V TURBO(najazdených 130000).Pri vypnutom motore sa dajú v pohode radiť všetky rýchlosti, ale pri naštartovanom to ide len nasilu a pri radení spiatočky robí "inventúru zubov". Mám podozrenie na opotrebovanú spojku.Tá je v mojom modeli hydraulická, takže na nej zvonka nenastavím nič. Chcem len aby mi niekto potvrdil alebo vyvrátil KO spojku. Dík, za typy...
-
- 9 odpovědí
- 5,4tis zobrazení
-
-
Prosim vas neviete mi pradit ako sa da zistit typ prevodovky. Servisnu knizku nemam a na prevodovke to neviem najst. Octavia 1,6 (74kW) rok v. 1997.
-
- 11 odpovědí
- 6,5tis zobrazení
-
-
Cauky. Uz jsem jednou psal dotaz co muze zpusobovat zvuk ozubených kol v prevodovce, kdyz radim z 1-2. vsechny ostatni rychlosti a razeni nahoru i dolu OK. Jen z 1-2. Je to jen pri vetsi akceleraci. pri klidne jizde nikdy. Udajne zrejme vadny synchron. Nevyznám se v tom. Jevubec sance tohle opravit výmenou synchronu? A nebo rovnou cela prevodovka? :-(
-
- 4 odpovědi
- 8,1tis zobrazení
-
-
opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) unsure.gif , navíc bych rád ušetřil wink.gif
-
- 13 odpovědí
- 4,9tis zobrazení
-
-
Chci se zeptat, jestli výměna filtru paliva nebo čidla teploty motoru můžou mít vliv ne spotřebu auta? A to tak markantní, že mi z ničeho nic průměrná spotřeba klesla z 7.3 na 6.7l/100km. Mám najeto cca. 105tkm a tyto dvě věci byly měněny najednou. Obojí bylo původní.
-
- 6 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
-
-
Zdravim vsechny.Kdyz se rozjizdim pomalu v klidku bez nejake vetsi akcelerace vse je ok. Ale kdyz se rozjizdim s vetsi rychlosti a chci preradit z 1-2 tak vzdycky o sebe dost hlasite zadrou ozubene kola v prevodovce.Ostatni rychlosti smerem nahoru i dolu ok jen pri zarazeni z 1-2 !!!! zeby vymena soupatek na razeni? Nevim uz. Prosim poradte mi alespon v cem by mohla byt zavada, jestli je vubec moznost reseni opravou nebo rovnou vymenou spojky.
-
- 1 odpověď
- 1,2tis zobrazení
-
-
Po výmněně tlumičů a čepů se po zatočení do leva,za jízdy, ozívá tupý zvuk motoru.Když jedu rovně nebo doprava tak to má zvuk normální.V servisu na to řekli,jo pane,ono to má najeto 200 000 km co by jste chtěl,a ať si dám rádio výc nahlas.Ten zvuk se ozívá s pod kastliku.Dík za radu
-
- 21 odpovědí
- 2,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Nazdar lidi. Koupil jsem od stryca octu 1,6 i r.v. 97. Všechno mám doufam O.K. ale šíleně mi tam řachtí zpátečka. Strejada říkal že mu to dělalo už od výroby a že se s tím vubec nezajimal. Mě ale přijde divné že by neco takého mohla škodovka pustit. Nevíte někdo co to muže mít za příčinu? Normalně všechno funguje jen že ta potvora šíleně řve,
-
- 15 odpovědí
- 2,4tis zobrazení
-
-
-
opět sem na rozpacích - mam na Octe najeto necelejch 100 tacu a při vetsí akceleraci mi prokluzuje spojka. proto se ptám - stačí vyměnit jen lamelu nebo komplet i s přítlačákem a ložiskem? (na tak málo km se mi zdá zbytečný kupovat komplet spojkovou sadu) , navíc bych rád ušetřil
-
- 7 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-
-
Dnes jsem při parkování zjistil, že od klínového řemenu (předpokládám) mě ševelí nějaké ložisko, ale nevím jaké? Mohl by to být i aklternátor, ale potřeboval bych vědět jak to lépe určit. Zvuk je ševelení ložiska. Mám po výměně rozvodů cca 30.000 a jsem bez klímy. Můžete mi poradit jak to ševelení lépe určit.
-
- 6 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-
-
Vím, že se to tu řešilo, ale podělím se o zkušenost. Jal jsem se vyčistit škrtící klapku na své 1,6, 74 kw, vyčistil, prostříkal. Zajel do autorizovaného servisu, nastavili a tvrdili, že si klapka po týdnu sedne na hodnotu 850 otáček. Ujel jsem 300 km, furt držela 1500 otáček. Znovu servis, znovu na VAGU, dovezeno domů a furt 1500 otáček, při přidušení drží 850. Nerozumím tomu, je možné, že si to opravdu načte nějaké hodnoty a potom si to sedne, třeba po týdnu ježdění. Mimochodem předtím se to pohupovalo kolem 800 a občas si to chcíplo, děkuji ta rady.
-
- 10 odpovědí
- 1,9tis zobrazení
-
-
Mám nově ojetou Octavii a předchozí majitel jezdil na longlife cyklus, tedy po dvou letech. Já najezdím ročně c. 15 tisíc a zdá se mi, že by pro mě longlife mohl být vhodnější(?). Aktuálně najeto mám teď přes 42 tisíc. Jaký máte názor a zkušenosti - co je lepší? Nebo spíš jaké jsou pro a proti? Díky!
-
- 6 odpovědí
- 2,6tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Mám problém na octavii TDi/81 kW, najeto 330 tis. chip od Superchips, začala se mi ozývat rezonance při zátahu na 4.stupeň (nejvíc slyšet), nebo když stojím na místě a např. couvnu a otočím při tom volantem, tak se to ozve dost silně a je to cítit v konzole volantu, nebo když např. podtočím motor, jedu na 2. nebo 3. a mám méně otáček než je zdrávo a točím zatáčku, nebo když brnknu po plynu, je to taky slyšet, ale ne tak intenzivně, spíše to má souvislost s tím točením volantu, nebo hlavně když hodně přidám a roztahuji 4. rychl. stupeň tak to udělá v těch 2000 ot., potom už ne. Je to slyšet i v jiném režimu otáček, ale ne tak výrazně, jako by se auto stalo celkově hlučněj…
-
- 7 odpovědí
- 3,9tis zobrazení
-
-
Caute uvazujem o neakom vyfuku resp koncovke, ale trochu mi vadi ze sa zmeni zvuk auta, Niekde som cital ze su vyfuky s vyberatelnym resonatorom alebo niecim takym :-) Mate niekto s tym skusenosti? Mne by sa to pozdavalo, lebo niekedy by sa mi odilo aby auto malo agresivny zvuk a niekedy zas aby bol max. tiche.
-
- 3 odpovědi
- 2,1tis zobrazení
-
-
tak jsem tu studoval a cekal , ze po vycisteni si klapka sedne a byl jsem pekne na omylu. Vubec si nesedla. Tak jsem zajel k jednomu chlap. co o tom neco vi a pekne jsem mu povedel co se stalo. Takze vymaz. adapt. hodnot klapky a bylo to. Zadne uz litani od 2000 otacek a pod. Jsem rad ze uz to mam za sebou. Ma SUPER VAG a pekne mi projel celicke auticko. Budiky se zacinaj chvet takze rikal vymenit palub pristrojovku. Mel tam nejake i nove za cenu peknych 4500 kc se vsim vsukdy i skodama a ze tam hodi v cene vsechno - km, vymeni se podklad na tach. z 220 na 240 a preprogramuje ji na moji 74Kw motor. Tu palubku ma z 55. Jinak dokaze tam dat novej imob - z jine generace ale …
-
- 5 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
-
-
Tak jsem včera zjistil, že mi malinko sákne chladič,nic moc, ale na obou stranách se mi objevují červený fleky a i pod startérem na těch plechách jsou červený skvrny. Dolil jsem půl litru a dnes ráno když jsem se jel kouknout na bohemku tak teploměr byl jak pominutej,chvíli ukazoval normálně,pak začal padat, zase nahoru,pak spadnul úplně dolů a tak pořád dokola.Už jsem myslel, že nedojedu.Pak auto asi tři hodiny stálo a při přejezdu na další erzetu a i při cestě domů byl teploměr zcela v klidu. Řekl bych, že za těch asi 200km se kapalina z chladiče neztratila,je ji tam pořád stejně.Mám pár otázek,může poblázněnej teploměr souviset s chladičem? Dá se chladič něčím utěsnit,…
-
- 2 odpovědi
- 3tis zobrazení
-
-
Při příjezdu k domu jsem řadil jedničku (mám to přez obrubník a do mírnýho kopečku) a řadička byla najednou volná.Béhá sem a tam nic nejde zařadit.Zůstala tam ta jednička.Prosím poraďte.Mám Octu 98 1,6 74KW.
-
- 3 odpovědi
- 3,2tis zobrazení
-
-
Dají se nějak prověřit trysky? Myslí v jakém jsou stavu. O.K. nebo K.O. nebo třeba nic moc.
-
- 3 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Jak už jsem tady řešil, vyměnil se ve svý oktávce motor (81kW), mam rv 98, motor byl 02, takže trošku problém s elektrikou, nakonec se to přepinovalo... Se starým motorem jsem jezdil dlouhodobě za 5,5 .. teď mi to za asi 1000 km ukazuje 6,7 !! No tak sem to spočítal podle tankování a vyšlo mi 6 l/100km... Takže mi palubní poč. ukazuje o necelej litr víc.. Většinou sem se setkal s tím, že ukazoval míň.. Kde se berou infa o spotřebě? Dík...
-
- 9 odpovědí
- 2,1tis zobrazení
-
-
Zdar chlapi , stalo se už někomu ,že se mu vysypalo ložisko spojky v 93000km u Octavky 1.8 T ? Připadá mě to nějaký divný u auta z roku 99 a při těch kilometrech . A jinak dá se vyměnit to ložisko doma nebo jít s tím radši do servisu ?Dík za každou odpověď
-
- 4 odpovědi
- 2,3tis zobrazení
-
-
-
ahuj te sem tu zas co rikate selby motor z rs druhe generace do octavie 1.6 55 kw nove rs je moc drahe nebo mam nato kaslat a koupit 1.8 T mam klasne vztah k memu auti
-
- 4 odpovědi
- 1,5tis zobrazení
-