Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 955 zobrazení
  1. Natural 95 vs. 98 1 2

    • 32 odpovědí
    • 71.2k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
  2. Nejde mi 4x4

    • 4 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
  3. Nejde vyřadit

    • 12 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  4. Nejde vyřadit rychlost

    • 18 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
  5. Nejde vyřadit zpátečka

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
  6. Nejnižší spotřeba 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  7. Neni olej ako olej

    • 15 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  8. nova spojka O1RS

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  9. O1 - Redukce prevodovky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. O1 Radenie rýchlostí

    • 13 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  11. O1 špatné řazení

    • 20 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
    • A proč to píšeš do sekce pro Octavii 3?
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Dendooo> uvědom si, že si tam můžeš sám nalít co chceš, až budeš mít problém tak se tady asi chlubit nebudeš 😀
×
×
  • Vytvořit nový...