Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. typové listy alu kol

    • 18 odpovědí
    • 24.8k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  2. Elektrona BORBET

    • 18 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  3. Zimní pneu

    • 18 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  4. Vymena desticek a kotouce

    • 18 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  5. Pneu

    • 18 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  6. Praskání v plným rejdu

    • 18 odpovědí
    • 15.1k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  7. hliníková kola

    • 18 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
  8. 205/45R16

    • 18 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  9. Ramena přední nápravy

    • 18 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  10. Pneu 205/60

    • 18 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  11. Sněhové řetězy na OI

    • 18 odpovědí
    • 6.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  12. Vystříkání dutin

    • 17 odpovědí
    • 16.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  13. ASR

    • 17 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
  14. Brzdove desticky

    • 17 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  15. Lité disky

    • 17 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  16. šrouby pro ALU

    • 17 odpovědí
    • 2.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Kontrola a očištění kontaktů v nádržce by mělo stačit
    • V první řadě ať už se v tom nikdo nehrabe a dostaň to do normálního autoservisu a pro příště, každý koupený auto z bazaru by mělo minimálně projít výměnou rozvodů a všech kapalin, protože těch 145 000 km tam může být klidně natočeno dvakrát.
    • ŠKODA Karoq 4×4 ŠKODA Karoq 4×4 dává na výběr ze dvou výkonných motorů ‑ benzinového 2,0 TSI (140 kW/190 k) a naftového 2,0 TDI (110 kW/150 k). Benzinový motor se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG je dostupný výhradně pro Karoq Sportline.  Všestrannost pro každodenní objevování Prostorný a přizpůsobivý Karoq 4×4 je připraven na vše, co život přináší. Tento model kombinuje každodenní komfort se sebevědomým projevem na každém povrchu, ať už jede po dálnici nebo vyjíždí do přírody, což z něj činí ideálního společníka pro aktivní životní styl. Jeho systém pohonu všech kol také zajišťuje vynikající kontakt s vozovkou a stabilitu, a to na různých typech povrchů a […] Článek Kompaktní a všestranný vůz do přírody ŠKODA Karoq 4×4 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Zdravím všechny, mám menší problém. Při ranní cestě do práce, se mi rozblikala kontrolka chladící kapaliny. Ovšem motor se za jízdy nepřehříval a při rychlostní kontrole na parkovišti jsem nezaregistroval ani nějaký úbytek chladící kapaliny (ovšem při zahřátém motoru byla nádobka prázdná, zpět do nádobky se dostala podtlakem, když jsem otevíral víko nádobky). Můj dotaz zní, po čem bych měl primárně jít a kontrolovat ? Chyba v chladícím oběhu, by asi být neměla. Teplotu mi normálně ukazuje, takže čidlo teploty, to taky nebude. Jedině mě napadá samotné čidlo hladiny chladící kapaliny v nádobce. Taky jsem z předchozí jízdy nechal naplno puštěný ventilátor na teplý vzduch, ale to pochybuji, že by s tím mělo něco společného.
    • Ano, i kdyz saharu odpojim, pojistku to vzdy vypali.
×
×
  • Vytvořit nový...