Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1759 témat v tomto fóru

    • 32 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  1. Kolik hustit?

    • 16 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
  2. Brzdový pedál-problém

    • 4 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  3. dojazdovka O1

    • 11 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
  4. naprava oktavia

    • 5 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 4k zobrazení
  5. veliká kolesa

    • 3 odpovědi
    • 1.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  6. ŠKODA SERVIS

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
  7. Rucni brzda

    • 4 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
  8. Vrže mi něco v předku

    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
  9. zadni tlumiče

    • 7 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  10. Alu kola RSW

    • 4 odpovědi
    • 3.7k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj všem, taky jsem hledal jak dokódovat už tak bohatou výbavu mojí Fabie mk4. A našel jsem.  Všechno jde jednoduše odemknout, tedy mluvím třeba o možnosti vypnout světla, denní svícení společně se zadní lampou (Skandinávie), možnost zamknout nastartované auto, a mnoho dalšího.  
    • Zdravím   Myslím že máme stejny problém.. pošlu vám email a naň mi pošlete svoje tel. číslo. Zavolám vám.  Děkuji můj email dr.marecek@seznam.cz
    • Súhlasím, primárne by som riešil autorizovaný servis. Neautorizovaný iba v prípade, že by sa jednalo o nejakú top lakovňu, ktorá má veľmi dobré referencie, ale neviem, či niečo také v Prahe existuje.
    • Presne ako píše PyroSVK, od 18. 6. 2011 sa už dávali širšie reťaze, takže tu netreba riešiť prestavbu. Čo sa týka životnosti, ja som jeden z tých, kto stále fičí na pôvodnej reťazi (tiež MR2012) a mám najazdených už 197 tisíc km. Občas, hlavne pri štarte vlažného motora reťaz dáva o sebe vedieť, ale nakoľko to je vlastne vlastnosť týchto motorov, kým to je iba do pár sekúnd neriešim to. Niekde tu na fóre je aj taká informácia, že vraj do 7 sekúnd chrastenia to je v poriadku, ak je to dlhšie, vtedy sa to má treba riešiť. Čo sa týka samotného chrastenia, to trvá dovtedy, kým nie je reťaz napnutá. Tú napína olejový napinák, takže do týchto motorov je (aj na základe mojich skúseností) dobré dávať oleje  s viskozitou 0W-30 alebo 0W-40, a to samozrejme s príslušným schválením VW 502.00 alebo VW 504.00 a s rozumným intervalom výmeny.
×
×
  • Vytvořit nový...